Jump to content
foter

Štart-stop systém-vypnutie?

Recommended Posts

Proc kupovat a instalovat bazmek s kabelama, kdyz stejne funkce lze docilit kodovanim? 

 

Jen se ptam, treba mi neco unika.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

protože to prostě někdo může chtít a stejné funkce nespíš těžko docílíš kódováním... buď deaktivuješ nebo nic, určitě nezachováš funkčnost

Edited by Aleš_BX
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když se tady řeší, že auto pozná zelenou a ve vysvětlení od jiných tento fakt zmíněn nebyl, pouze jsem rozšířil možnosti pro lidi, kteří to vědět nemusí. Já to taky nevěděl hned.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chápu, ale psal jsem "...Nic jiného se nestalo, na nic jsem nesáhl, nezapnul...", tak mě to přišlo trochu úsměvné, ale nic ve zlém :) Také tady z toho bylo pár vyjevených (i já), když jsem předtím zjistil, že Start/Stop sám startuje, když se auto přede mnou na křižovatce rozjede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže jako řada z vás jsem také objednal zařízení od ispshop a spokojenost. OIII 2016.
A jedna fotka z montáže (inspirace od bicisty DíK!)

Citovat

 

IMG_2464.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mohli by ste prosím niekde popísať postup podľa ferdy? (zmena teploty?)

Môj starý HEX-CAN s VCDS nekamaráti s O II a nový kábel VCP zas s VCDS... A ten VCP od čínskych súdruhov neviem aktivovať aby zobrazoval popisy (signalov, parametrov atd). Mám k tomu i dongle ale...zatiaľ nemám odvahu spraviť čistý install a spustiť to.

Ale tá "predinštalovaná" vezria s fake ovladačom pre dongle funguje, ale bez popisov.

Stačilo by mi keby dakto napísal ktorý register a aké hodnoty.

Ď.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

 

dneska jsem pátral jak na SS a prošel spousty diskuzi. Nakonec jsem šel cestou zvýšení napětí, vyčetl jsem tady příspěvky že tato cesta není v některých případech funkční. Zamyslel jsem se na podstatou a napadlo mě ze 12v nastavit je nedostačující, jeden článek má nominální hodnotu 2,1V x6 je 12,6V. Správná funkce dobíjení drží hodnotu 13,8-14,2V. Tudíž i na volnobeh bez puštěných spotřebičů se pohybujeme nad 12V. Zkusil jsem tam nastavit 15V a zatím to vypadá že jsem na dobré cestě 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 13. 9. 2017 na 11:29, Pawouk napsal:

Může někdo potvrdit/vyvrátit níže uvedené ? OIII FL s adaptivním tempomatem a DSG. Letmo jsem se díval do manuálu a nic jsem tam k tomuto nenašel.

 

59b8f9f9361d6_Start-Stop.thumb.jpg.8f0ac351bf73c64336a86ecd7225f66f.jpg

 

Sice je to uz hodne stara otazka, ale nikdo neodpovedel kladne ...

 

 

U mne toto funguje od zacatku. Mam jen adaptivni tempomat (bez sledovani znacek, pruhu apod.) a DSG. 

 

Prijedu na cervenou, zastavim, auto se vypne. Pri rozjeti/pohybu auta predemnou se motor nastartuje. 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, AlikP3 napsal:

Sice je to uz hodne stara otazka, ale nikdo neodpovedel kladne ...

U mne toto funguje od zacatku. Mam jen adaptivni tempomat (bez sledovani znacek, pruhu apod.) a DSG. 

Prijedu na cervenou, zastavim, auto se vypne. Pri rozjeti/pohybu auta predemnou se motor nastartuje. 

 

 

Ale jo, řešil jsem to, asi někde v jiném vlákně. Tehdy (8-9/2017 s fungl novou O3 MR2018) jsem byl asi jeden z prvních, který rozpoznal, že to tak funguje. A měl jsem k tomu kladné vyjádření.

 

Mám tedy ten velký senzorový panel s kamerou pro značky, Lane Asist atd.,, a funguje to tak, jak je popsáno. Ale nemám s tím žádný problém, SS mám většinou aktivní, ten mě nějak zásadně nevadí, jestli motor běží nebo ne ani neslyším. A je to celkem funkční, motor startuje jen když se auto přede mnou rozjede (pokud na to tedy čekám).

 

Je zajímavé, že ti to také funguje, možná to bere i data z radaru ACC. A nebo jen právě z radaru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napadla mě ještě jedna možnost - nešlo by to nějak propojit s automatickým zamykáním dveří? Je to kontrolka+tlačítko hned vedle S/S a samo to spíná po rozjetí nad určitou rychlost, takže synchronizace s deaktivací S/S by byla naprosto ideální. Možná by to šlo propojit jen na úrovni kabelů a namusel by tam být akční člen typu relé...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi už to znáte, ale pro jistotu

 

https://www.stualarm.cz/z12809-start-stop-deaktivace-vw-audi-seat-skoda-do-obd-ssm-vw02

 

https://www.stualarm.cz/z13328-start-stop-pamet-vw-audi-seat-skoda-plug-play-ssm-vw01pnp

 

https://www.stualarm.cz/z12225-start-stop-pamet-vw-audi-seat-skoda-ssm-vw01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Start stop mam vypnutej, tak že po nastartování se musim rozjed na cca 6km/h a po následném zastavení se mi deaktuvuje jako kdybych

zmáčknul tlačítko na jeho vypnutí. Jinak jde normálně oládat, vypínat zapínat. Je to super. Dělal mi to chlapík V Praze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proč to dělat jednoduše, když to lze udělat složitě a ještě za to platit. Pro vypnutí Start/Stop (a přepnutí nabíjení baterie z 80% na 100%) stačí rozpojit malý konektor na konci "-" kabelu u baterie. Jde o sondu proudu.

d-c-jednotka.jpg

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To akoze tuto stupidnu a neoverenu metodu nasupes do kazdej jednej temy o deaktivacii start stop systemu?

  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 36 minutami, Patrik1971 napsal:

To akoze tuto stupidnu a neoverenu metodu nasupes do kazdej jednej temy o deaktivacii start stop systemu?


Nechápu, že jseš "profesional", elektronice vůbec nerozumíš a nechápeš, jak funguje. Tato metoda je spolehlivě ověřena x majiteli aut. Kdokoliv jí může snadno ověřit, pokud umí rozpojit jeden konektor ;-).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostal jsem odpověď od profika na dotaz ohledně mojí baterie.

 

Pravděpodobně bude v baterii pokročilá sulfatace a zvýšený vnitřní odpor. EFB je sice baterie pro start-stop nicméně jde pořád o obyčejnou olovokyselinovou baterii. Napětí na svorkách musí být nejméně 12,50V. Cokoliv pod je špatně. Jestli jsem správně četl tak jste dobíjel EFB+ baterii na režim AGM? EFB+ dobíjet stejně jako obyčejnou autobaterii. Ohledně dobíjení, nemá náhodou vaše auto rekuparaci? Režim dobíjení tomu odpovídá.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...