Přejít na obsah

Plzeňáček

Doporučené příspěvky

Včera v půl 4 ráno jsem startoval svého 2,5 roku starého Supa přes kabely. Docela překvapení... :-)

10 minut předtím se mi ještě podařilo zapnout na dálku nezávislé topení, když jsem k autu přišel, ještě běželo a než jsem naložil věci, už byly pozhasínané lampičky v interieru, topení vypnuté a všechno komplet mrtvé.

Kde byste hledali chybu?

Když mi před měsícem dělali celopolep folií, povedlo se jim to taky vytřiskat na nulu, ale to jsem přičítal tomu, že s tím dělali 2 dny na dílně psí kusy.

Vypadá to, že to auto má problém s baterií už z výroby, od začátku se mi vypínalo rádio s hláškou, že je autobaterie slabá nebo nešlo zapnout vůbec nezávislé topení. V autorizáku po 4 reklamacích, kdy mi vraceli auto s tím, že je to v pořádku vyměnili nějaký kabel k alternátoru a na chvíli to přestalo, evidentně to ale nepomohlo. Teď už je po záruce a jsou to beztak lemplové, nečekám, že když jim to tam postavím, najdou chybu...

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jste se rozepsali :) Byl jsem v servisu, baterka je v pořádku, je nabitá a dobíjení taky. Je tam dost vysoký klidový odběr, 0,25 A, ale to nemůže přece vybít baterku, když jezdím neustále, mám najeto skoro 100 000 km. Spíš mi přijde, že tam občas něco "neusne" po zamčení auta a baterku vybije. Žádné zkušenosti s tímhle?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co mam zkusenost tak nezavisle topeni dokaze vybit baterku velmi rychle od okamziku, kdy se rozjede ventilator - take ho mam. Nicmene nikdy se mi nestalo, ze bych to nenastartoval - topeni i ventilator se vypnou pri poklesu napeti, stejne tak veskere osvetleni interieru, radio atd., ale vzdycky tam zustane dost energie na nastartovani. Pokud jezdis kratsi vzdalenosti a pouzivas to topeni, nestaci se ta baterka dobit na plnou kapacitu.

Editováno: , autor: Marty8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, už se mi to taky stalo, že se topení vypnulo při poklesu napětí, i radio a osvětlení atd., ale vždycky by tam řídící jednotka měla nechat dostatek energie na nastartování a vždycky taky nechala, až teď ne. Jezdím dlouhý trasy, nájezd okolo 50 000 km ročně a téměř každej den, takže tím to nebude Spíš nechápu to, proč se to topení zapnulo a doslova za pár minut byla baterka úplně mrtvá... Někdo říkal gateway, že to mám hledat tam, že má za úkol shodit po zamčení všechny jednotky do stand-by režimu, ale že to asi nedělá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si bere v klidu docela dost,hranice je někde 0,025A a i když to ještě nespí tak to tolik nebere,přikláním se k alarmu některý ty potvůrky to ždímou a pokud je auťák bez závad tak si všechno pozhasíná dle potřeby,jedině změřit co to dělá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

:kol-142: Zdravím Vás, je to už pár let, co jsem tu fórum tehdy ještě se svou fabii RS sjížděl den co den ... Teď mám dvojku superba v kombíku, 2.0 TDi, CR (103kW) v plný náloži a řeším první problémek (doufám, ba ne, věřím, že na hodně dlouho problémek poslední) a to baterii.


 


Velmi rychle ztrácí, je tam 70Ah, kontrolní očko dá se říct zcela tmavé, po napojení na nabíječku indikátor úplně dole, namísto zelené září červená :-/


 


Vzhledem k tomu, že jsou auto 2 roky, přijde mi snad i zvláštní, že by byla baterie, je-li s autem od začátku už takhle vydandaná a bylo ji třeba měnit za novou.


 


Ale proto toto téma, neboť jsem zde na fóru hledal a žádná takové o akumulátorech v superbuu II se věnující téma jsem nenašel (snad jsem špatně nehledal) :-P


 


 


A PROTO SE PTÁM: jakou baterii do superba II s nejvyšší možnou kapacitou můžu použít? (hledal jsem a nejlépe mi zatím vychází VARTA SILVER DYNAMIC 85Ah F19 s rozměry (315 x 175 x 190) kdy tento rozměr by se tam měl namísto originální baterie v pohodičce vlézt ... Ale je skutečně 85Ah do vozu v plný palbě (sedačky ovládání, výhřevy, odvětrávání, okna výhřevy, zrcátka, bi-xeny, audio, columbus, atd.) dostačující? Nebylo by případně vhodné použít stejný typ baterie s kapacitou 100Ah, nebo snad dokonce 110Ah?


 


Chápu, že to už je baterka do "kamionu" :-P ale pokud by se tam taková baterie jejíž rozměry jsou však větší (353 x 175 x 190) u 100Ah respektive (393 x 175 x 190) u 110Ah nějakým způsobem vlezla, tak proč ne, že??? Záruka toho, že i když mi bude auto stát, budu si moct v klidu bez běhu motoru nastavit sedáky a poslechnout hudbu je lákavá, protože jinak se mi toto zatím zdá dost nereálné (vzhledem k mé 70Ah baterii - pokud problém není jinde?) ...


 


Děkuji za každé případné rady, doporučení, ba nejlépe zkušenosti Vás majitelů .. mějte se já jdu  :kol-33:  kola bo mi včera v noci hlásilo (kontrola pneumatik a svítí kontrolka)  :kol-44:


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná by nebylo od věci napsat, jak dlouhé trasy jezdíš. Protože jestli děláš couračky do 10km, s tím, že máš zaplé v zimě výhřevy, jinak navigaci, radio, používáš fce coming/leaving home, svítíš přes den bixeny, tak ti ani silnější baterka nepomůže, protože ani ta se nebude stačit dobíjet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, pravda je že toho moc nenajezdím, couračky vesměs, jen občas si dám 150 do Prahy a druhej den zpátky.. Dost mě to překvapilo, že se baterka dostane na dno že nedá ani start ... :-P teď zrovna sem káru odvezl k technikoj aby mi na ni mrknul, kompletně zkontroloval a sám říkal, že ty všechny elektrický systémy motorky a světýlka to prostě vyjednou noo.. Taky jsem měřil prostor pro baterku a větší než ta 85Ah se nevleze.. vyšší kapacity = větší rozměry a 315x175x190 je vážně max. ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to normálka. Opravuju kámošovi sedmu a stačí nechat otevřený dveře půl hodiny a je to bez šťávy. Prostě moc elektroniky. Pokud jezdíš ty couračky, neuděláš s tím nic. Přeměřil bych ale zátěžákem ten aku, jestli už není country. Dva roky na couračkách a může být KO

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj rikam si ze by ta baterka uz mohla bejt spatnaaaa... a davat to kazdy druhy tyden na nabíječku, ty jo to je docela Vostrý :-D ikdyz chapu ze mi asi nic jineho nezbude... pravdou je kdyz se jen otevrou dvere, interier sviti jako vanocni stromecek, tech svetylek je tam vazne spousta strop vpredu vzadu, kliky, pod sedadly vpredu vzadu, zespod dveri a ve zpetnych zrcatkach.. k tomu palubka a informacni ovladaci prvky...

Vypada to ze vetsi nez ta 85Ah se tam fakt nevleze... meril jsem to a potrebovalo by to 350mm na dylku aby sla 95/100Ah ale myslim ze max je tak tech 320mm no jeste to jednou premerim nejak jsem se rozhodnul ze nova baterka bude nevyhnutelna investice..

Kdyby mel nekdo zkusenosti s vyšší kapacitou v sup II pripadne jak problem s.prostorem pro baterii resit ... rad si poctu ... bo 100Ah by byl ideál! ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě překvapuje, že jsou s tím takové problémy. Já tam mám standard (asi 74Ah ?), jezdím většinou jen po Praze, takže startuju často a moc toho nenajezdim. Občas 100 km po dálncii. 

 

Problémy s akumulátorem nemám a auto mám taky slušně vybavený (elektro sedačky přestavuju každou chvíli - střídám se 2, xenony svítí - coming/leaving zapnuto, Columbus, výhřev sedaček). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

tak moje zkušenost je taková,že jsem měl problém též s baterkou,auto mám superba II v max výbavě a je to 2011,nejdřív jsem to chtěl řešit formou záruky,ale pak jsem jel ke známému co umí udělat analýzu baterie na zátěžáku,(musí se vyndat ven z auta,on si ji nabije a pak ji musí nechat na tom přístroji 24 hodin,kde se pozoruje pokles napětí jak při zátěží tak i bez atd.) já jsem tam měl baterku originál a já tam měl myslím snad nějakou 66 Ah,což je opravdu docela moc málo,jinak ta moje baterie vyšla z testu že je na 92%,což říkal že po roce a půl je to OK,dále jsem změřil přes měřák dobíjení a to bylo taky OK.když jsem jen jezdil tak vše bylo OK i když jezdím tak kolem 15 km ráno do práce a pak zpět,pak občas nějaká ta dálka,ale když jsem byl třeba týden na rybách a párkrát jsem šel do auta,tak odemykání a zamykání 2x denně,občas otevření elektrického kufru a po 6-ti dnech jsem taky nenastartoval,jinak když auto stálo třeba i 14 dní v klidu tak jsem v poho nastartoval.

tak jsem se nakonec rozhodl a koupil jsem baterku VARTU silver dinamic 77Ah viz:

http://www.cekl-eshop.cz/silver/autobaterie-varta-silver-dynamic-77ah-e44

a pakl  jsem vypnul funkci coming/leaving,jinak osvícení vozu mám stále zapnuté na ryby jezdím v pohodě a už nemám žádný problém,jinak svítím denním svícením originál co tam bylo.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jo díky za zkušenost.. já si právě taky myslim, že oni tam z výroby daj tu nejlevnější baterku co najdou.. :p a pak to takhle dopadá.. jak říkáš, na ty varty jsem už koukal, dle velikosti 85Ah Silver dinamic která se do prostoru pro baterii krásně vleze a byl by klid.. je to pro mě prostě něco nového, bát se zapnout rádio bez běžícího motoru abych pak nenastartoval atp.  :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...