Jump to content

Recommended Posts

  • 8 months later...

Koupil jsem novou bateri a trochu mě překvapilo upozornění v návodu - POKUD JE AUTOMOBIL VYBAVEN PALUBNÍM POČÍTAČEM SVĚŘTE VÝMENU ODBORNÉMU SERVISU !

Není to trochu přehnané ? By se jako mohlo stát ? 

Link to post
Share on other sites

Menil som už trikrát baterku. 

Mal som aj raz vadnú baterku, ktorá mi išla do mŕtva asi 3x. Až tak, že mi nefungoval ani centrál. 

 

Len tak na pobavenie.... 

Aj minule som riešil výmenu riadiaceho obvodu vo vysávači kvôli tomu, že mi odišiel riadiaci obvod. Autorizovaný servis mi povedal, že musím vysávač poskladať naspäť a doniesť ho. 

Oni vyberú dosku plošných spojov, kde je osadený riadiaci obvod a dajú novú dosku. 

Keď som sa opýtal prečo ho mám poskladať a prečo mi nedajú dosku a ja si to urobím sám, tak vraj kvôli tomu, že zákazník nemôže zasahovať do súčiastok, ktoré môžu byť pod elektrickým prúdom. Z dôvodu ochrany zákazníka pred úrazom elektrickým prúdom to musia urobiť oni. 😄😄😄

 

Takže neveril by som všetkému čo píšu... 

 

Inak, vraj na Superbe 3 musíš robiť výmenu baterky pod stálym prúdom. V opačnom prípade zablokuješ celé auto. 

 

No na S2... Jedine prečo to píšu je to, aby nevznikol nejaký neočakávaný skrat a odpálil by si si riadiacu jednotku. 

No ak nie si dement, tak nemáš čo pokaziť. 

Edited by r_e_n_e
Link to post
Share on other sites

Tak jsem zkusil dát tuhle 77Ah

https://www.battery.cz/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/?gclid=Cj0KCQiAhs79BRD0ARIsAC6XpaXrFF4Ai8SPzNF8geb05oYTso3Qlfh_IpJuJB4Oi5PlYFZ8GJ8cg3saAnwPEALw_wcB

po dobití mi ukazoval voltmetr 13.8 Voltů. Po montáži a ujetí cca 30 kilometrů rovných 13 Voltů. Není to málo na úplně novou baterku ?  :-)

Link to post
Share on other sites
před 6 hodinami, Heřman99 napsal:

po dobití mi ukazoval voltmetr 13.8 Voltů. Po montáži a ujetí cca 30 kilometrů rovných 13 Voltů. Není to málo na úplně novou baterku ?  :-)

Mám pocit, že si neměřil správně. Měřit se má po 1 hodině od ukončení nabíjení (jízdy), aby se ustálily elektrochemické procesy v baterce. Naměřit bys měl viz např. odkaz

Edited by McMatej
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Caute chlapi. Mam jednu otazku ohladom nabijania baterky priamo v aute. Mal som tu nabijacku z Lidlu, nejaka ta lacnejsia varianta za cca.15 eur (nie presna ta v odkaze, ale jej starsia verzia, kedze ju mam uz nejaky rok doma) - ULTIMATESPEED® Nabíjačka autobatérií ULGD 5.0 B1 - Lidl-Shop.sk (lidl-shop.sk) 

No teraz sa mi zda, ze uz asi klakla, kedze po pripojeni na baterku svieti komplet cely displej a nezacina vobec nabijat. Tak chcem kupit novu a videl som, ze maju aj lepsiu a drahsiu variantu - ULTIMATESPEED® Nabíjačka autobatérií ULGD 10 A1 - Lidl-Shop.sk (lidl-shop.sk)

Len by som sa chcel opytat, ked nabijam takouto nabojackou, musim stale najprv odpojit baterku od kontaktov a az tak nabijat, alebo mozem nechat baterku pripojenu na palubnu siet a len nabijat?

Dakujem

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Bladik
      Narazil jsem na zajimavy problem a to pri vyberu zimnich pneu.
      Me auti ma v technicaku tyto rozmery:
      R18 235/45 94W
      R17 215/55 94W
       
      Bohuzel jak jsem zjistil ani v jednom rozmeru se neda pneu sehnat, jedine jit do nizsiho rychlostniho indexu(pak to ale neni spravne a vsimavejsi policajt by se v tom mohl rypat) a nebo potom jit do vyssiho vahoveho indexu a tim je 98 - jenze to je rozdil 650 vs 730kg a to nevim jestli neni uz moc ... a ted babo rad
    • By jurdadavid
      Zakoupil jsem si zimní pneu 175/65 R14, které mají stejný disk jako 165/70 R14. S pneu jsem spokojen o to žádná, ale když jsem se teď díval, že bych použil řetězy, tak mám problém.
       
      Škoda CITIGO má povolené použití řetězů pouze na 165/70 R14
       
      Ok, tak jsem si řekl jsem zklamaný, výrobce nedoporučuje... ale proč na
       
      VW UP! jdou použít řetězy i na 165/70 R14 i na 175/65 R14,
       
      když jsem myslel, že auta jsou identická - téměř.
       
       
       
      Takže mám otázku zda je možné použít řetězy na 175/65 R14 na Citigo i přes "nedoporučení" ŠA a jak je rozdíl, nebo proč nejdou použít na tento rozměr když u Up! ano...?
    • By Mart78
      Snad jste se nezalekli názvu téma    sháním informace o hodnotách napětí/proudů/PWM jednotivých senzorů a akčních prvků klimy. Zajímá mě, jakou hodnotu napětí atd. vrací senzory, klapky, motorky, kompresor zpět climatronicu. Nevíte někdo, jestli jsou někde dostupné informace o těchto hodnotách? Např. v jakém rozsahu se pohybuje napětí signálu z čidla G150 atd. Dokáže někdo poradit/nasměrovat, kde tyto informace získat? Procházím růžná fóra ale na toto jsem nikde nenarazil. Díky chlapi
    • By tyler55
      Ahojte, stal som sa šťastným majiteľom jednotkovej octávky rs. Pri kúpe sa zdala batéria ok, ale išiel som do školy a keď som po 5 dňoch prišiel, motor ani nepretočilo. Bolo jasné, že kapacita už nevydrží mínusové teploty cez noc. Pýtal som sa kamaráta a povedal mi, že si mám kúpiť 74Ah batériu, pretože mám v aute prídavný alarm a zosilovač. Tak som aj urobil. Dnes som ju nahodil a zistil som, že sa mi tam vtesnala len tak tak a vrchný plastový už bude zrejme minulosť. Nijako mi to neprekáža, kapotu zavriem a na plastový kryt si nepotrpím kedže ho aj tak každé druhé auto nemá. Ale zistil som, že na starej batérii bol štartovací prúd 480A a na novej je 680A. Kapacita je tiež iná, ale to by nemalo nijako vadiť ani nič poškodiť. Tak možno trošku blbá otázka ale nemôže mi to urvať štartér??? Ďakujem
×
×
  • Create New...