-
Similar Content
-
By Bladik
Narazil jsem na zajimavy problem a to pri vyberu zimnich pneu.
Me auti ma v technicaku tyto rozmery:
R18 235/45 94W
R17 215/55 94W
Bohuzel jak jsem zjistil ani v jednom rozmeru se neda pneu sehnat, jedine jit do nizsiho rychlostniho indexu(pak to ale neni spravne a vsimavejsi policajt by se v tom mohl rypat) a nebo potom jit do vyssiho vahoveho indexu a tim je 98 - jenze to je rozdil 650 vs 730kg a to nevim jestli neni uz moc ... a ted babo rad
-
By jurdadavid
Zakoupil jsem si zimní pneu 175/65 R14, které mají stejný disk jako 165/70 R14. S pneu jsem spokojen o to žádná, ale když jsem se teď díval, že bych použil řetězy, tak mám problém.
Škoda CITIGO má povolené použití řetězů pouze na 165/70 R14
Ok, tak jsem si řekl jsem zklamaný, výrobce nedoporučuje... ale proč na
VW UP! jdou použít řetězy i na 165/70 R14 i na 175/65 R14,
když jsem myslel, že auta jsou identická - téměř.
Takže mám otázku zda je možné použít řetězy na 175/65 R14 na Citigo i přes "nedoporučení" ŠA a jak je rozdíl, nebo proč nejdou použít na tento rozměr když u Up! ano...?
-
By Mart78
Snad jste se nezalekli názvu téma sháním informace o hodnotách napětí/proudů/PWM jednotivých senzorů a akčních prvků klimy. Zajímá mě, jakou hodnotu napětí atd. vrací senzory, klapky, motorky, kompresor zpět climatronicu. Nevíte někdo, jestli jsou někde dostupné informace o těchto hodnotách? Např. v jakém rozsahu se pohybuje napětí signálu z čidla G150 atd. Dokáže někdo poradit/nasměrovat, kde tyto informace získat? Procházím růžná fóra ale na toto jsem nikde nenarazil. Díky chlapi
-
By tyler55
Ahojte, stal som sa šťastným majiteľom jednotkovej octávky rs. Pri kúpe sa zdala batéria ok, ale išiel som do školy a keď som po 5 dňoch prišiel, motor ani nepretočilo. Bolo jasné, že kapacita už nevydrží mínusové teploty cez noc. Pýtal som sa kamaráta a povedal mi, že si mám kúpiť 74Ah batériu, pretože mám v aute prídavný alarm a zosilovač. Tak som aj urobil. Dnes som ju nahodil a zistil som, že sa mi tam vtesnala len tak tak a vrchný plastový už bude zrejme minulosť. Nijako mi to neprekáža, kapotu zavriem a na plastový kryt si nepotrpím kedže ho aj tak každé druhé auto nemá. Ale zistil som, že na starej batérii bol štartovací prúd 480A a na novej je 680A. Kapacita je tiež iná, ale to by nemalo nijako vadiť ani nič poškodiť. Tak možno trošku blbá otázka ale nemôže mi to urvať štartér??? Ďakujem
-
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.