Přejít na obsah

Plzeňáček

Doporučené příspěvky

S klíči jsem problém neměl, rádio mám odkódované, tak se mi smázl pouze palubní pc. Ale jedna zajímavost - po cca měsíční odstávce jsem na rádiu naladil několik úplně nových stanic a vím, že určitě jedna vysílala již před odpojením, ale nešla mi nikdy naladit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak nevím, asi je baterka po 2 letech v háji. Ve středu jsem ji nabíjel. Ve čtvrtek se jelo klasicky 2x15km se 3 starty a večer 50 km se dvěma starty, v pátek jsem auto vytáhl abych ho umyl a zase ho schoval, pak jsem tam měl chvíli puštěné rádio a otevřené dveře, kdy všechno svítilo a už mi rádio psalo, že baterie je téměř vybitá, a osvětlení na nohy se už po otevření dveří nerozsvěcovalo, a vnitřní osvětlení se velmi rychle vypínalo a lampičky nešly ručně zapnout. Tak jsem to dal na nabíječku cca na 2h, pak už zase vše fungovalo, jinak to startuje normálně - v noci jsem normálka jezdil a nebyl problém. I v těch mrazech baterka držela, tak nevím. Jestli ty couračky to tak vybíjejí či co.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsi ji měl den předem plně nabitou, tak by to mohlo být dobíjením (stačil by voltmetr), nebo nějaký odběr anebo aku. Nevšiml jsem si, že se jedná o zánovní vůz. Skoda tedy již nedává Varty. Jinak, když je již nějaký čas zima, tak aku ztrácí dech a je třeba je dobít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to neviděl jako nic neobvyklého. Manželka jezdí v naftě, zapne nezávislý, nastartuje, zapne si výhřev zadního okna, sedačky, světla, popojede jednou za týden 15 km tam, 10 zpět a pak 5 domů a baterku jí nabíjím co 14 dní, protože už jí pak zhasínají světla a nejde NT. Zkrátka se to nedobije. Celé léto není problém, nepoužívá se topení, sedačky atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to naše zatím nejvíce elektronikou našlapané auto, plno světýlek a tak, takže to bude dělat svoje, předchozí SII byl v holobytu, takže tam toho bylo méně, absentovali výhřevy sedadel, osvětlení nohou vzadu, corner atd.

Takže to asi udělá svoje, taky je rozdíl v tom, že ten bílý jezdil u prvního majitele jen léto, kdežto ten současný jen zimu, takže baterka dostala u toho současného více zabrat hned ze startu.

Uvidíme, budu to sledovat, a občas to holt dám na nabíječku, proto jsem ji taky kupoval.

Až pojedu do servisu, nechám prověřit to dobíjení, ale myslím, že to bude ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi bych koupi silnější baterku těch 70 Ah není nic moc. Mám 72 Ah originál pouze rok starou a také nic moc denně najedu okolo 55km a jednou za čtrnáct dní ji musím dobít jinak mi nejde zapnout nez. topení. Proto jsem tady zjišťoval zda se tam vleze 85Ah.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes som menil baterku aj ja. Varta Silver Dynamic 77Ah. Aby sa nevymazali nastavenia, treba si vsetko pripravit, uvolnit bateriu, nastartovat, vypnut vsetku elektriku a bateriu vymenit. Takze auto ide nastartovane bez baterie cca 30 sekund.

Editováno: , autor: gego10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sorry chlape, ale hovadina jako prase. Buď rád, že se Ti to povedlo a nic sis nezničil. Ani netušíš, jakou jsi udělal pí...nu a buď rád, že to přežil nejen altík, který dostal asi největší záhul. A kolik stojí nová řídící jednotka Ti ten maník, co Ti dal tuto radu neřekl? :kol-32:

Kdo Ti tuhle totální hovadinu poradil? To by mě zajímalo, rozšířil bych si rejstřík s názvem JELITA

A kdyby to altík třeba nepřežil, což je vysoká pravděpodobnost a zničilo by Ti to rego, můžu Tě ujistit, že by taky mohl poslat pořádnou dávku zvýšeného napětí třeba do té jednotky a nejen do ní, ale do absolutně všech aktivních spotřebičů ve voze.

Když už nechce někdo přijít o nastavení a data, doporučuji udělat bypass krokodýlkama na svorkách (pro usnadnění manipulace plus kamkoli nejblíže AKU, klidně i na ten altík nebo startér a minus kamkoli na kastli), nebo klidně i přes zásuvku zapalovače (ale to moc nedoporučuji a je nutné se opravdu dopředu ujistit, že je vše vypnuté). Ten bypass je lepší....

Někdy mě udivuje, co všechno dokáží lidi vymyslet. Když někdo něčemu nerozumí, tak ať se do toho nehrabe! Ale koukám, že i na takové banální věci, jako je výměna aku se dokáží napáchat škody za desetitisíce. Ale Tvoje kára, jen si takto hraj dál :kol-27:

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že se nic nestalo, to až takovej vůl nebude. 

 

Já jen, když by se do něčeho takového pouštěl (jako že ne, mám kondiční nabiječku do zapalovače), tak bych spotřebiče nevypínal, ale naopak nějaké veliké zapnul. Jediné nebezpečí které hrozí je, že když se odpojí baterie, jakožto zátěž alternátoru, tak se může zvýšit napětí na alternátoru a to může napáchat škody. Když bude alternátor pořád zatížený, například světly nebo nějakým vyhříváním, tak se nic stát nemůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když bude alternátor pořád zatížený, například světly nebo nějakým vyhříváním, tak se nic stát nemůže.

 

Ty jsi Matěj :kol-28:

Bez komentáře :kol-44:

Jinak naprostý souhlas s jets a waikiki

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sice nejsem mechanik ale můžu říct že něco umín... pokaždý když měním baterku komukoliv, tak mám nabíječku která má výstup na 12V udělal jsem si kabel 5m s koncovkama do autozapalovače , na nabíječce zapnu 12V výstup a propojím auto s nabíječkou a nabíječka si hlídá napětí i si přidá když je potřeba. Proč nepředcházet zbytečným jakýmkoliv nastavováním hodin a pamětí atd..  přeci jen total off autu nesvědčí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...