Lancelot Vloženo 12. leden 2014 Sdílet Vloženo 12. leden 2014 Řešil jste někdo, jak vyměnit baterii bez ztráty napájení palubní sítě tj. aby se nesmazalo uložené nastavení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Já jsem několikrát vyndával baterii z auta a nevím co by se mi smazalo. Nic jsem nepoznal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Mě se pravidelně mažou hodnoty z MFA, denní počítadlo km, čas a mám pocit, že jednou i nastavení rádia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 a jo maže se mi denní počítadlo a čas,rádio né. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Nešlo by to vyřešit třeba připojení nabíječky? Aby se ti to nastavení nesmázlo než přehodíš baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Paměť sedačky řidiče a napárování klíčů k ní se taky smaže, ne? Dále nastavení rádia no prostě vše. Hlavně ta sedačka by mě štvala, to zase nastavovat. To s tou nabíječkou mě napadlo, nebo ještě pomocí startovacích kabelů by to snad šlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 S klíči jsem problém neměl, rádio mám odkódované, tak se mi smázl pouze palubní pc. Ale jedna zajímavost - po cca měsíční odstávce jsem na rádiu naladil několik úplně nových stanic a vím, že určitě jedna vysílala již před odpojením, ale nešla mi nikdy naladit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 Tak nevím, asi je baterka po 2 letech v háji. Ve středu jsem ji nabíjel. Ve čtvrtek se jelo klasicky 2x15km se 3 starty a večer 50 km se dvěma starty, v pátek jsem auto vytáhl abych ho umyl a zase ho schoval, pak jsem tam měl chvíli puštěné rádio a otevřené dveře, kdy všechno svítilo a už mi rádio psalo, že baterie je téměř vybitá, a osvětlení na nohy se už po otevření dveří nerozsvěcovalo, a vnitřní osvětlení se velmi rychle vypínalo a lampičky nešly ručně zapnout. Tak jsem to dal na nabíječku cca na 2h, pak už zase vše fungovalo, jinak to startuje normálně - v noci jsem normálka jezdil a nebyl problém. I v těch mrazech baterka držela, tak nevím. Jestli ty couračky to tak vybíjejí či co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 A jakou tam máš baterku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 Banner 340A (70Ah) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 Zkontroluj dobíjení 14,4 V při cca 1000 ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 U dvouletého auta dobíjení v háji? No nemám VAG na SII, budu to muset vzít do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Pokud jsi ji měl den předem plně nabitou, tak by to mohlo být dobíjením (stačil by voltmetr), nebo nějaký odběr anebo aku. Nevšiml jsem si, že se jedná o zánovní vůz. Skoda tedy již nedává Varty. Jinak, když je již nějaký čas zima, tak aku ztrácí dech a je třeba je dobít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Já bych to neviděl jako nic neobvyklého. Manželka jezdí v naftě, zapne nezávislý, nastartuje, zapne si výhřev zadního okna, sedačky, světla, popojede jednou za týden 15 km tam, 10 zpět a pak 5 domů a baterku jí nabíjím co 14 dní, protože už jí pak zhasínají světla a nejde NT. Zkrátka se to nedobije. Celé léto není problém, nepoužívá se topení, sedačky atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Tak je to naše zatím nejvíce elektronikou našlapané auto, plno světýlek a tak, takže to bude dělat svoje, předchozí SII byl v holobytu, takže tam toho bylo méně, absentovali výhřevy sedadel, osvětlení nohou vzadu, corner atd. Takže to asi udělá svoje, taky je rozdíl v tom, že ten bílý jezdil u prvního majitele jen léto, kdežto ten současný jen zimu, takže baterka dostala u toho současného více zabrat hned ze startu. Uvidíme, budu to sledovat, a občas to holt dám na nabíječku, proto jsem ji taky kupoval. Až pojedu do servisu, nechám prověřit to dobíjení, ale myslím, že to bude ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Asi bych koupi silnější baterku těch 70 Ah není nic moc. Mám 72 Ah originál pouze rok starou a také nic moc denně najedu okolo 55km a jednou za čtrnáct dní ji musím dobít jinak mi nejde zapnout nez. topení. Proto jsem tady zjišťoval zda se tam vleze 85Ah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gego10 Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 (editace) Dnes som menil baterku aj ja. Varta Silver Dynamic 77Ah. Aby sa nevymazali nastavenia, treba si vsetko pripravit, uvolnit bateriu, nastartovat, vypnut vsetku elektriku a bateriu vymenit. Takze auto ide nastartovane bez baterie cca 30 sekund. Editováno: 13. Únor 2014, autor: gego10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 (editace) Tak sorry chlape, ale hovadina jako prase. Buď rád, že se Ti to povedlo a nic sis nezničil. Ani netušíš, jakou jsi udělal pí...nu a buď rád, že to přežil nejen altík, který dostal asi největší záhul. A kolik stojí nová řídící jednotka Ti ten maník, co Ti dal tuto radu neřekl? Kdo Ti tuhle totální hovadinu poradil? To by mě zajímalo, rozšířil bych si rejstřík s názvem JELITA A kdyby to altík třeba nepřežil, což je vysoká pravděpodobnost a zničilo by Ti to rego, můžu Tě ujistit, že by taky mohl poslat pořádnou dávku zvýšeného napětí třeba do té jednotky a nejen do ní, ale do absolutně všech aktivních spotřebičů ve voze. Když už nechce někdo přijít o nastavení a data, doporučuji udělat bypass krokodýlkama na svorkách (pro usnadnění manipulace plus kamkoli nejblíže AKU, klidně i na ten altík nebo startér a minus kamkoli na kastli), nebo klidně i přes zásuvku zapalovače (ale to moc nedoporučuji a je nutné se opravdu dopředu ujistit, že je vše vypnuté). Ten bypass je lepší.... Někdy mě udivuje, co všechno dokáží lidi vymyslet. Když někdo něčemu nerozumí, tak ať se do toho nehrabe! Ale koukám, že i na takové banální věci, jako je výměna aku se dokáží napáchat škody za desetitisíce. Ale Tvoje kára, jen si takto hraj dál Editováno: 13. Únor 2014, autor: SUP1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gego10 Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Tak to som netusil. Poradil mi to mechanik len dufam ze sa nasledkom toho nic nepokazi do buducna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 mechanik je vul , inak neviem čo tam toľko treba nastavovať že je to problém raz za 6 rokov urobiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jets Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 nechápu co tak mohutně řešíte, děláte jako byste po výměně baterky museli instalovat minimálně windows 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Vzhledem k tomu, že se nic nestalo, to až takovej vůl nebude. Já jen, když by se do něčeho takového pouštěl (jako že ne, mám kondiční nabiječku do zapalovače), tak bych spotřebiče nevypínal, ale naopak nějaké veliké zapnul. Jediné nebezpečí které hrozí je, že když se odpojí baterie, jakožto zátěž alternátoru, tak se může zvýšit napětí na alternátoru a to může napáchat škody. Když bude alternátor pořád zatížený, například světly nebo nějakým vyhříváním, tak se nic stát nemůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Vždyť se vymaže jen koncová pozice oken a údaje průměru na maxidotu ne? Sedačky, radio, kody atd zůstávají. Po ujetí par metrů i zhasne servo atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 (editace) Když bude alternátor pořád zatížený, například světly nebo nějakým vyhříváním, tak se nic stát nemůže. Ty jsi Matěj Bez komentáře Jinak naprostý souhlas s jets a waikiki Editováno: 13. Únor 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 sice nejsem mechanik ale můžu říct že něco umín... pokaždý když měním baterku komukoliv, tak mám nabíječku která má výstup na 12V udělal jsem si kabel 5m s koncovkama do autozapalovače , na nabíječce zapnu 12V výstup a propojím auto s nabíječkou a nabíječka si hlídá napětí i si přidá když je potřeba. Proč nepředcházet zbytečným jakýmkoliv nastavováním hodin a pamětí atd.. přeci jen total off autu nesvědčí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.