Přejít na obsah

Climatronic


taktik

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Černohorák napsal:

Tak ale nejspíš to bude jen krátkodobé řešení ty drážky se holt časem taky trochu ochodí kontaktol jen na nějaký čas eliminuje opotřebení.

ano je to dočasné, ale stejně jako instalace nového motorku. Je to holt blbě udělaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Černohorák napsal:

Tak další překvapení pár dní po výměně v71 a roce regulátoru vzduchu, diagnostika ukázala chybu v70, špatný vtip obzvlášť, když už jsem viděl že se kvůli tomu musí rozbrat celá palubovka...

sporadické chyby na klapkách jsou běžné, pokud klima normálně funguje, tak je není nutné řešit. Většina lidí o nich neví, že je v autě má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli je sporadická po každým smazání a jízdě se vždy objeví :-( jak funguje ta frekvence a počítadlo přesně nevím, rád se nechám poučit
Tuesday,10,September,2019,15:06:39:00007
VCDS Version: Release 18.9.0 Running on Windows 8.1 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 08: Auto HVAC       Labels: 6Q0-907-044.lbl
Control Module Part Number: 5JA 907 044     HW: 5JA 907 044
  Component and/or Version: Climatronic   H04 0104
           Software Coding:
            Work Shop Code:   
                      VCID: 78FF5EE1CBD34C8AED-802C
1 Fault Found:

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 85
                    Mileage: 77565 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.14.21
                    Time: 07:16:35

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.16 V

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj mám climatronic a hází mi chyby polohovací teplotní klapky (V68) a polohovací motor centrální klapky (V70) ale zdá se mi že klimatizace funguje v pořádku. Chtěl jsem se zeptat na váš názor jestli to řešit a nebo to ignorovat když se mi zdá že funguje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím pánové,

chtěl bych se vás zeptat na kolik čárek vám jedou ventilátory climatronic v automatickém režimu, když už auto máte vychlazené? 

U mě celou cestu jedou na 3-4 čárky, přijde mi to hodně. Teplota na climatronicu nastavena na 22st. venkovní teplota byla 27st.

 

U OII facelift po vychlazení interiéru klesly otáčky na 1-2 čárky a bylo to mnohem příjemnější. 

 

Editováno: , autor: vlasta04
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Necháváš to na automatice nebo snižuješ otáčky ventilatoru? Při vyšších teplotách venku to stále jede 3-4 nebo otáčky jsou ještě vyšší? 

Jinak včera jsem také zjistil cvrkotani kompreosu jak je tady v předchozích příspěvcích. Takže pokusím se to reklamovat. Mám to i slušně natočeno. Tak snad to výjde. Auto jsem kupoval nedávno jako tři roky staré a do února mám ještě záruku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

od první reklamace klimy (Sanden) už jezdím jen na auto, teď jsem byl na výměně nějakého ventilu kompresoru, protože vůbec nešla. Anabázi s kompresorem jsem popsal v jiné sekci. Při dvou návštěvách AS kompresor samozřejmě necvrlikal až po cestě domů, ale sami si řekli o nahrávku, kterou akceptovali nicméně bych na to moc nespoléhal a jel do servisu reklamovat za velkého horka kdy se zvuk víc projevil. TPI na Sanden údajně není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vlasta04> vidím že problém řešíš jinde, dnes jsem celé odpoledne až do smršti na Moravě cosi najezdil a climatronik nastaven na 20, venku 30 a drželo se to na 4 čárkách, když jsem při stání dal 22 spadlo to na 2, za jízdy pořád 4 čárky. Konečně jsem s Densem a po výměně ventilu spokojený (zatím).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 6/13/2020 at 9:32 AM, ben06 said:

od první reklamace klimy (Sanden) už jezdím jen na auto, teď jsem byl na výměně nějakého ventilu kompresoru, protože vůbec nešla. Anabázi s kompresorem jsem popsal v jiné sekci. Při dvou návštěvách AS kompresor samozřejmě necvrlikal až po cestě domů, ale sami si řekli o nahrávku, kterou akceptovali nicméně bych na to moc nespoléhal a jel do servisu reklamovat za velkého horka kdy se zvuk víc projevil. TPI na Sanden údajně není.

TPI na Sanden nejake je..sice je to starsi , ale udajne se i tak stale montuje do aut..tak treba nekomu pomuze.. 1.thumb.jpg.f211897549907ed7e34f45a9eb5e1521.jpg 2.thumb.jpg.d7f9c106438a0ffea8ac136792be399e.jpg 3.thumb.jpg.3e6bde3445e902f04124be9d2aee46ac.jpg 4.thumb.jpg.5f83be5cdbd57d904fb3485b62bd5600.jpg 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že TPI existuje jsem samozřejmě věděl (proto jsem psal údajně) a už se o tom rozsáhle debatovalo zde i u F3 a nebudu to opakovat, stačí hledat. V servise pátrali dle VIN a nic nenašli i po mém upozornění. V sekci u Scaly mi potvrdili, že se Sanden stále montuje. Já mám už Denso.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Taky Vám climatronic pouští ventilátor jak se mu zachce?

 

Nastartuju auto, nastavím dvě čárky na ventilátoru a on si přepne na tři... tak dám znovu na dvě a on si tam dá opět tři. Nebo naopak dám někdy tři a on si nastaví dvě. A když už se mi ho podaří přemluvit, aby foukal tak jak chci já, tak za chvíli zastavuju auto a potřebuju se otočit, dám zpátečku a v tom momentě na mě začne fučet ze všech sil. Pochopil bych takové chování u Full Auto, ale ne když si chci ovládat ventilátor sám a potřebuju jen ať mi udržuje teplotu. Nějlepší je to v zimě, když mám ještě z předešlého dne nastaveno třeba 20 stupňů. Climatronic po pár metrech jízdy zjistí, že v autě je stupňů 5 a zpanikaří a začne na mě plnou silou fučet ledový vzduch od studeného motoru. Někdy si připadám jak v blázinci....

 

Není na to nějaká úprava softwaru?

 

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je u toho stupně napsáno auto, tak si to pak otáčky reguluje podle potřeby. Při tý zpátečce se může zdát že to extrémně fouká, ale z důvodu couvání to zapne vnitřní cirkulaci. Pak také se může zdát změna hlasitosti větráku, jelikož se otáčky mění i v závislosti na rychlosti jízdy díky využívání náporového vzduchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

S tou vnitřní cirkulací na zpátečku je to dobrý postřeh, nikdy jsem si toho nevšiml, až jak jste zmínil. Každopádně, na vnitřní cirkulaci se jen trochu změní hluk od ventilátoru, ale co popisuji je zapnutí ventilátoru na plný výkon. Navíc to nedělá vždy. Jinak "auto" napsáno nikde nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...