Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW


Honza9007

Doporučené příspěvky

Pozrite si nejaké reálne nameraná krivky výkonu tohto motora, a potom zistíte, že po obmedzovač sa oplatí ísť, lebo ak potom zaradíte ďalšiu rýchlosť, tak bude k dispozícií viac výkonu. Takže ak potrebujete rýchlo predbehnúť, najlepšie je motor čo najviac točiť. Motor to samozrejme bez problémov zvládne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Tak už jsou to 2 roky od založení tohoto vlákna (služební auta by už měli lízat  60 000 - 90 000). A už se tu našel někdo kdo by měl problémy s rozvodama u tohoto opraveného motoru z výroby?

 

Dá se považovat za problém od určitého roku nadobro vyřešen?

 

Plánuju koupit náhradu za Fábku a koukám po ojetých škodovkách r.v. 2013 rapid.

 

Díky!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

nechával si někdo měnit svíčky preventivně dřív než stanovuje interval? případně i vzducháč? mám najeto 36tis. a uvažuju o svíčkách a vzducháč bych si udělal sám, ale chtěl bych se zeptat, jestli je třeba si dát na něco pozor při výměně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V kolika otáčkách Vám zasahuje omezovač ?

Lze to vytočit až do 6200ot

Když je neutrál a dáš plnej tak to jde jen do 4000ot

 

Teď jsem po dálnici testoval max rychlost u mé 1.2 77kw a když dam 6° tak to jede max 180km/h při cca 3900ot

Když ale zařadím 5° tak dám i 190km/h a točí to přes 4200ot 

Otázka zní jak to? 

 

Při této rychlosti je pěkná spotřeba 17l/100km  :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vormene: neměnil, vzducháč si myslím není od věci, záleží v jakém prostředí se nejvíc pohybuješ, ale svíčky se myslím mění při 60tis -4roky a ty bych asi nehrotil. U vzducháče nevím, že by bylo třeba dávat pozor zvlášť na něco a svíčky Ti neporadím, ty jsem zatím se svými 43tis neřešil (auto funguje jak má). jediné co měním nad rámec proměnlivého intervalu je olej a pylový filtr (každý rok).

 

Kucis. máš to nějaké chcíplé, jel jsem na Plzeňské D5 200 na 6ku po rovině  a v pohodě a ještě malá rezerva tam byla. Bylo bezvětří.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že i v návodu nebo někde je napsáno, že maximální rychlosti se dosahuje na 5. převodový stupeň. Je to prostě dáno výkonem motoru a zpřevodováním. Pří této rychlosti je třeba "podřadit", aby to tento motor vytáhl. Pokud pojedete v klesání s větrem v zádech kdy to utáhne i šestka, dostanete se v "pohodě" na 215km/h. Mrkněte na youtube

Editováno: , autor: Mariacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nněkde na fóru to tady už je a jednu dobu se to dost řešilo. Jde o povídačku, že verze 63kW má po zapnutí klimatizace výkon jak silnější verze. Nevím jestli to někdy někdo měřil, ale já mám za sebou teď větší ježdění s naloženým autem a hodně dálnice, vedra, takže manuální klima pořád zapnutá a zaznamenal jsem právě nárůst výkonu, tak jsem si na to vzpomněl. Do 2500ot. je to s klimou mírně línější než bez klimy. Po překročení 3000 to překvaivě nevadne a nad 3000 to jakoby znovu zabere a prostě na dálnici ve vyších rychlostech to líp reaguje a mnohem líp se s tím jede do stoupání a předjíždí. Normálně klimu moc nezapínám, jednou jsem ji cestou z práce zapl a ve stoupání na Kývalce jsem si říkal, že to jede líp něž jindy, ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Teď jsem to testoval a jezdil se zap/vyp a opravdu v tom rozdíl je. Při normálním ježdění mimo dálnice to poznat nejde, ale na dálnici se to vyplatí zapnout, ikdyž venku není vedro :-D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedina brzda by byla prukazna. Na aktualni vykon motoru ma vliv vice veci. Teplota vzduchu, palivo atd. Samotna klima ubira vykon cca 5kw. Ja jezdil na dov v tech paracich s nalozenym autem s climou a bylo to hodne znat pri courackach po okreskach ale smerem dolu a to mam 77kw a auto klimu. Spotreba ze standartnich 6.2 letela i klidne k 7,5. Pri dalce za stejnych podminek uz to tak hrozive nebylo 6.5. Tedy jedine mereni. Mne se take obcas zda ze nekdy mi to auto jede lepe jindy hure na stejne trase za obdobnych podminek, to je ale jen muj subektivni pocit a jestli to tak je cert vi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že by to s klimou jelo lépe se mi taky nechce moc věřit, leda že by to chlazení mělo vliv na vstup něčeho (palivo, vzduch) do motoru. Ale jako další spotřebič by to logicky mělo jen ubrat na výkonu jdoucím do pohonu, bo to samo má nějaký příkon a ten si od toho motoru prostě vezme. Jako když si na kole člověk pustí dynamo - výkon dává sice stejný, ale jede pomaleji. Subjektivní rozdíly ve výkonu pozoruju hlavně v závislosti na tom, kde tankuju. Paradoxně ONO se základním "neaditivovaným" benálem jede stabilně dobře, zatímco od dražších pump jsem se základním benálem občas měl pozorovatelný pokles výkonu. Teď se chystám pořídit VIF a uvidíme, jestli to nějak poznám (spíš si myslím že pocitově ne, pocit bude dobrý asi jen z čistějšího motoru).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele teď si na to možná kápnul. Když běží klima naplno běží většinou i větrák, aby se to vůbec uchladilo a to dost často na maximální otáčky. A mezichladič stlačeného vzduchu je pod chladičem, před kterým je kondenzátor klimatizace. Takže vlastně klima pomáhá turbu v lepším plnění motoru stlačeným ale díky běžícímu větráku chladnějším vzduchem. Proto lepší výkon když sepne klima. Myslíte, že by to mohla být správná teorie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...