Jump to content

Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW


Honza9007
 Share

Recommended Posts

To by tam byly mnohem horší tlaky, navíc tuším že 1.2 TSi se v obou verzí dělali ještě s vložkami sic s nikasilovým povrchem, takže výbrus ?

Vím že se i u 1.8 TSi původní vložky nechali přerazit na klasiku a udělat výbrus. Oni tam ty vložky pořád jsou, takže je vyměnit lze. Plazmatické nanášení je až u 1.0/1.5 TSi, tam už opravit blok nelze.

Edited by 15degren
Link to comment
Share on other sites

Tak za prvé spíš 5% u 77kW, ale i 10 plus je 86kW a ne 98.  Jarov přeměřuje, nevím proč, brzdu mají špičkovou. Asi záměr. Moje měření odpovídá DE i Boleslavi.

Tak kde asi bude chyba.  Co se týká vyjmenovaných firem, tak jedna věc je napsat a druhá změřit. Pokud máte někdo pochyby, tak přijeďte, už jsem zde někomu nabízel srovnávací měření. Navíc jsem si to ještě otevřel a těch 100 ani nenabízí.

Edited by motorpower
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Zdravím kluci. Po delší době jsem opět zde. Potřeboval bych poradit od zdejších odborníků co by mohlo vydávat tento zvuk z motoru při startování. Servisak mi řekl že je to v pořádku, že to tyhle motory dělají, že chvilku trvá než se tam dostane olej tak to "zachrchle" 

 

Edited by Craig
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...