Přejít na obsah

Odlupující se lak


Petrrr

Doporučené příspěvky

Ahoj, tak posílám kvalitu značky Škoda  :kol-134: , toto jsem našel předevčírem na svém voze. Tedy loupáček zn. Škoda 3 měsíce od koupě. Nachází se pod přední kapotou na rohu zespodu pod znakem - zvenku při zavřené kapotě není vidět. tedy kamínek atd. nepřipadá v úvahu vzhledem k místu odloupnutí, Z fota je i vidět, že v tom místě to bylo blbě už z výroby. Abych jen nehanil, byl jsem samozřejmě reklamovat u Škody, samozřejmě bylo zkoumáno, jestli to náhodou není od kamínku či od něčeho jiného  :kol-46: . Ale nakonec nafoceno posláno na centrálu k vydání stanoviska či je to oprávněná reklamace či nikoliv. Ten týž den přišla odpověď a reklamace je uznána  :kol-27: , příští týden jedu na opravu, tak že přístup bezproblémový, až jsem se sám divil, byl jsem totiž připraven na "válečné tažení" jak už to tak s autorizovanými servisy normálně bývá že.

post-10015-0-93566200-1367130833_thumb.j

post-10015-0-24086500-1367130847_thumb.j

post-10015-0-79084100-1367130867_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem také naplej. Poškozené místo se prý bude lehce zbrušovat auvidí se kam až se to bude jakoby odlupovat. Pokud dál nebude, udělá se rozstřikem jen vnitřní části pod madlem otvírání haupny, pokud se to rozšíří na vnější hranu haupny, pak se bude nově lakovat celá. Tedy původní lak se zdrsní a nastříká nově, no co se dá dělat, možná kus vyrobený v pondělí. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, můj automobilový život je složitý, jsem totiž puntičkář a každá chyba atd., nad kterou třeba jiní mávnou rukou, tak mě s.re. Myslím si, že aut. servis, ke kterému jezdím na mě jen tak nezapomenou a moje 2 letá záruka bude pro ně sakra dlouhá  :kol-28: . Hold od nového auta očekávám maximum a pokud se někdo chvástá o kvalitních vozech v reklamních spotech atd. tak já takový vůz budu vyžadovat a ať se starají, mají to vyrábět pořádně, ne jenom hubou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ABOLUTNÍ SOUHLAS! Jsem téhož názoru. Taky jsem puntičkář a proto by mě jakékoliv stříkání děsně iritovalo. Co je jednou opravovaný, už není tak odolný a trvanlivý a do výměny za zcela novou haupnu bych servis prostě nedotlačil... to je prostě děs a bída :kol-134:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych autu dokazal ledas co odpustit. pokud ale nastane nejaka vetsi komplikace a musi se do novyho auta vyrazneji zasahovat, tak uz ho nechci. lakovani komplet kapoty bych neustal a auto by slo pryc. nikdy to nebude stejny jako ostatni cast auta a cim starsi auto bude, tim vyrazneji to bude videt, metaliza se holt neda trefit nikdy stoprocentne. nastesti je to na dobrym miste, tak snad bude stacit opravit jen ten kousek. drzim palce at ti to dobre dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, pak dám echo jak to dopadlo, doufám, že to taky stříknou jen zevnitř (zatím to tak vypadá) a budu na to dávat důraz až jim to tam povezu. Ono totiž, jakmile jim to platí škoda v rámci garance, tak je mi jasné, že nejraději nastříkají půl auta aby na tom co nejvíc narejžovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: Je pravda, že u mé původní O1, po drobném ťukanci do zadního spojleru, když dávali novej a stříkali ho nově tedy celej a to bylo již na 4 letém autě, tak to bylo k nerozeznání a protože jsem auto ještě 6 let měl, tak mohu říci, že se to nikde neprojevilo. Zase čím méně zásahu, tím lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud bych tohle musel resit ja a lokalni oprava by nebyla mozna, tak budu trvat na vymene kapoty. prece jenom bude lepsi mit origo. lakovanou stejnym zpusobem nez doufat, ze to bude mit zrovna lakyrnik v ruce. navic pokud je zavada do pul roku, tak ma zakaznik slusnou pozici pro urcovani reseni problemu. proste bych si vybral pro me nejlepsi reseni a to bych si vymohl.

mel jsem opravovany dvere na felde, nemet. lak, cely prestrikany. po 4 letech to nepoznali ani ve skoda servisu, ale poznat to slo. na metalize, kdyz je auto umyty a na slunku poznam opravovanej dil skoro vzdy.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na novym aute poznas kulovi. Nedavno mi na 3mesicnim aute strikali oboje dvere na strane ridice (capuccino metla) a rozdil neznatelnej.

Samozrejme cim min zasahu do auta tim lip, nicmene skodovacky lakovny maji jistej technologickej postup, takze pokud je vysledek spatnej, tak je to spatne odvedena prace = reklamace.

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postup mají, celý mi ho vysvětloval při té reklamaci ten servisní technik jako obhajobu, proč tam to auto musí být 3 dny. No sám jsem z toho naplej. Auto jsem měl prošlý a tohoto místa jsem si všiml docela brzo, byla tam jako by bublinka, jakoby skrabatělý lak (což je vidět i nyní na té fotce) tak jsem byl ve střehu a jen hlídal co se bude dít, až se stalo že se lehce odlouplo. Žádné jiné místo obdobné viditelné jsem na autě nenašel, tak doufám, že to bude světlá vyjímka, jak na mém voze tak na jiných vozech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loni se jeden šulín na parkovišti otřel o naší FII r.v. 2009. Serval přitom LP roh nárazníku a kus LP blatníku. Z místa navíc ujel, páč byl nachcanej. Naštěstí jsem si ho dohledal dobytka, takže to šlo na jeho pojišťovnu. V autorizáku nalakovali nový nárazník a blatník metlou cappuccino. Celkově oprava nějakých 20t. Barvu trefili na chlup přesně a oprava byla patrná jen tím, že nový lak neměl na sobě kroužky od myčky :kol-28:. Rok poté se na horní hraně blatníku udělal puchýř a začal čile kvést a bujet. Opravu tehdy provedli v Praze. Mezitím jsme se však přestěhovali do VČ. Ve zdejším rovněž autorizovaném servisu mi na můj dotaz co s tím, sdělili, abych se obrátil na pražský servis, do kterého to nyní mám okolo 200km. Takže jsem mu poděkoval za radu a pěkně spařenej jsem odjel domů :kol-137:. Takže kvalita oprav v autorizovaném servisu asi takhle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak že si odpovím zase sám, právo na náhradní vůz v případě reklamace čehokoliv člověk nemá, čistě záleží na zlovůli každého jednotlivého servisu, jak jsem se dozvěděl z linky péče o zákazníky. A nyní foto opravy, no na autorizovaný servis bych si to býval představoval lépe, zase fotka to dost zvětšuje a skutečnost není tak hrozná. Nakonec to dopadlo tak, že se přebrousilo a lakovalo pouze lokálně do rozstřiku pouze ze spoda, čemuž jsem nakonec asi rád. Jinak auto mi ani neumyli, hold šlo o reklamaci a né úkon který bych cáloval ta  :kol-46:  na mě. Tedy posuďte sami, nahoře na začátku vlákna jsou fota před a zde fota po.

post-10015-0-95192400-1368039745_thumb.j

post-10015-0-44118000-1368039758_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...