Přejít na obsah

Víčko od nádrže


HjM

Doporučené příspěvky

V 22. 7. 2020 na 20:09, Pawouk napsal:

Ve škodovce jsi byl?

Právě,že nebyl...protože u nás ( v nejbližším městě ) autorizovanou prodejnu Škoda + prodej náhr.dílů a příslušenství původní majitel prodal a je z toho jen prodejna nových a 1 rok používaných automobilů... :-(

 

 

 

Škoda Rapid 1.2TSI 63kW MR2015, 702663_3.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 7. 2020 na 14:05, Libac napsal:

@mirahany1 Nehledáš TOTO379,-Kč

Mě právě ten centrál přestal fungovat a netroufám si to celé rozebrat,jak již někdo psal: Špatně vypáčené = cesta pro nové za xy,-Kč...a hlavně se mi zdá,že to bez problémů kdokoliv vyloupne nožíkem,zničí celý uzávěr a vycucne mi nádrž,takže je lepší to zamknuté než zničené a prázdná nádrž ...na auto nevidím z okna,garáž nemám a ani to nejde abych ji měl,takže strach je asi na místě...a je mi divné,že když jsem měl Octavii I MR 1999,tak tam byl jak centrál,tak uzamykatelné hrdlo nádrže na origo klíč do zapalování,dveří..takže proč ve Škoda auto se to přestalo dávat nebo nedalo do Rapida ale do škodovek 30 let starých ano..,vždyť je to určitě položka za pár kaček pokud to člověk koupí někde nové (379,- Kč)...Asi budu první kdo to chce na Rapida,ale je to vážně lepší když lidi kradou benzín jak na běžícím páse..

Díky všem za rady a pomoc,vážně díky moc... :-)

@Libac  objednal jsem to,tak uvidím a ano je to ono,viděl jsem to tam už dřív,ale nebyl jsem si jistý.

@Dodi 15

@Pawouk

 

 

Škoda Rapid 1.2TSI 63kW MR2015, 702663_3.png

 

 

20200722_200000.jpg

20200722_195933.jpg

Editováno: , autor: mirahany1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, ben06 napsal:

No když nefunguje centrál a máš zamčené víčko,tak na 99,9 % čorkař půjde k méně zabezpečené nádrži,nemá čas si hrát s vrtáním zámku nebo navrtání nádrže a pod Rapida asi nevleze jen tak každej... :-)

 

 

Škoda Rapid 1.2TSI 63kW MR2015, 702663_3.png

Editováno: , autor: mirahany1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vytahovat palivo šlauchem už není tak jednoduchý jak u š100, už u 120 pro vysoké hrdlo to byl problém atd. a F1, O1 i Rapid ho má taky vysoko, ale asi jde. Navrtání nádrže akučkou je pro šmejdy jednoduchý celkem běžný, proč by se drbal s nějakým zámkem.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravím, podělím se s Vámi o nemilou zkušenost s víkem nádrže (Rapid MR 2018). Při cestě z Chorvatska (v Chorvatsku s dojezdem 300 km) jsem zastavil na benzínce na tankování, ale jako na potvoru mi nešlo otevřít víko nádrže (jak jsem se dočetl, tak častý problém u SII, o rapidu ani zmínka - stálo týden na přímém sluníčku, tak možná to?) - takže rychle gůglení, co a jak. Servis jsem zavrhl rovnou (byla neděle, člověk relativně spěchá domů). O nouzovém otevření jsem četl, snad by mělo být v podběhu (tak, jak u jiných škodovek). Nicméně jsem neměl pořádný nářadí (a chuť a možná i dovednosti), abych u plně naloženého auta řešil sundání podběhu s nejistým výsledkem. Pro jistotu jsem ještě koukl pod tapec v kufru, ale tam jsem nepochodil. Promačkání nádrže, odemykání, zamykání, nic nepomohlo. Když ani po dalších 250 kilometrech víko nepovolilo, přišlo na řadu násilí, škrabka na okno, vylomení víka a nalomení západky pro ten "cvakací kus", který se zaseknul a nešel otevřít (víko je složeno z dvířek, která jsou zacvaknuty do plastu v přiložené fotce, víko se standardně dá nasunout do toho plastu, nicméně po mém zásahu byly plastové držáky vylámány). No a po tomto mém zásahu se víko rozhodlo, že začne fungovat. Takže jsem řešil co dál. Předpokládám, že v AS by mi při reklamaci řekli, že vylomení víka je má blbost a záruční oprava by nebyla možná. U toho zamykacího mechanismu by (dle pročtení jiných vláken u dalších škodovek) došlo k promazání, což jsem za pomocí WDčka udělal sám. Víko jsem na zbývající funkční plastové držáky nasunul a u ulomených jsem použil lepidlo (takže by nikdo nepoznal, že tomu něco bylo). Západku pro "cvakací kus", která byla lehce nalomena jsem také pro jistotu trošku zalepil (fungovala i po nalomení). Víko (zatím po týdnu) funguje jak má, tak uvidím, co bude dál. Stát se to kdekoli v ČR, tak zajedu do servisu a neřeším...

 

Má někdo podobnou zkušenost? Jak byste řešili vy?

 

Omlouvám se za neodborné výrazy, neznám přesné názvy součástek. :)

viko_nadrze.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Také mě postihlo zaseknutí zámku víčka palivové nádrže ovládané centrálem na mém Rapidu MR 2015. Po letmém seznámení co to může dělat na netu jsem zajel do škodovky a koupil servomotor se zámkem nový. Cena 456 kč, což je přijatelný.

 

Přístup je po demontáži zadní části podběhu a samotný zámek drží dva šrouby. Horší je, že i po demontáži šroubů nejde v zamčeným stavu z auta dostat. U mě naštěstí po chvíli manipulace odskočil a tak šel vyndat. Možná na odemčení existuje nějaký fígl, ale nepřišel jsem na něj. Zpětná montáž už je sranda.

IMG_20211022_161834.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když o možným problému víš, tak se mu snažíš předcházet, ale když nevíš, tak řešíš až nastalej problém. Já mám auto přes 2 roky a 65 tkm (celkem 186 tkm) a do teď nebyl problém. Naštěstí se to u mě projevilo když jsem auto myl, protože když auto utírám, tak víčko otevřu abych tam vytřel vodu a najednou nešlo otevřít. Měl jsem ještě cca 1/2 nádrže nafty, takže nebyl důvod stresovat a byl čas to v klidu vyřešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...