Jump to content
Michal Čech

1.8 T RS nestartuje + tarotuje

Recommended Posts

Zdravím,
Moje RS začala zlobit,když je studený motor tak nastartuji třeba až na 7mý pokus,a když chytne tak se volnoběh drží na 1200 a postupně behem 2 minut klesne na 800,když se chci při tech 1200 otáčkách rozjet tak mi motor začne kuckat,cukat a nebo uplně  zdechne,musím to vytočit aspon na 2200 abych se rozjel bez zdechnutí.Když mám motor zahřátý tak sednu nastartuji a hned bez problému  jedu.komplet vedení hadic na odvetrávání klikovky vyměněny,cívky + svíčky vyměněny.VAG nic nehlásí.Je to AUQ.

Prosím už si nevím rady,vím že na foru se toho hodne píše o špatných startech 1.8ček,ale jde mi o to zda někdo neměl styjný problém jako já s těma otáčkama.Za každou odpověd bych byl velice rád.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak aktuálně řeším tu samou věc (už dva roky :))...

 

Taky jsem procházel různá fóra atd....mě nepomohly hadičky, svíčky, zapalovací cívky, čištění škrtící klapky, regulátor tlaku paliva a nevím co ještě :). Pořád mi to po ránu startovalo na x-tý pokus. Někdy se to chytlo hned na poprvé. Poslední dobou se to zhoršilo a někdy mi i při přidání plynu (při jízdě a zrychlení) auto nechtělo jet.

 

No, nedávno jsem našel na jiném fóru slováka, kterému chtěli kvůli tomu měnit v servisu váhu vzduchu, škrtící klapku a kdo ví co...on se ale nedal :) a šel jinam a ten jinej servisák mu už po telefonu říkal, že to vypadá na palivové čerpadlo. Změřil mu tlak benzínu, vyměnil čerpadlo a měl klid.

 

U mě to je už asi poslední možnost co by to mohlo být...jinak to hážu ze skály :)

 

Teď mám auto v servisu a v pátek odpoledne budu mít to čerpadlo vyměněné (mimo jiných věcí co jsem potřeboval). Takže kdyžtak dám vědět jestli to bylo čerpadlem i u mě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže pánové...po dlouhé době můžu v klidu spát a hlavně jezdit! Po kontrole nebo výměně hadic, škrtící klapky, regulátoru tlaku paliva, svíček, zapalovacích cívek....a pořád nic - studené starty na x-tý pokus, "jakoby vynechávání turba" při zrychlení, tak konečně!!!!

 

bylo to palivovým čerpadlem!!! hned všichni neměnit, ale nechat si změřit tlak benzínu.

 

+ jsem vyměnil lambda sondu před katem

 

a výsledek? Spotřeba jako kdysi dávno...teď jsem jel Opava - Krnov a zpět a spotřeba 7,3l. Tam jsem jel pomalu 100-110km/h mimo obec, v obci skoro předpisově, předjel jsem cca 3 auta a za těch 23km spotřeba 6,6l na sto. A zpátky jsem zkoušel turbo, takže se celková zvedla na těch 7,3l.

Brácha mi to vezl z Olomouce do Krnova a neštřil to a výskedek 8,2l. Cesta je pořád do kopce a zkoušel to turbo....

 

Hlavně motor zrychluje plynule a lépe bez cukání!!!! Pořád mi to připadalo jako únik tlaku někde z hadice nebo ve spoji hadic...

 

Tak snad to někomu pomůže...jinak mě k tomu palivovému čerpadlu přivedl jeden slovák co to řešil na jiném fóru s tou samou Ochcávkou 1.8T 4x4

 

Jinak mám najeto 315 tisíc km!!! Olej to nežere a sice asi nemám těch původních 110kW, ale teď cítím tak 90 až 95% :)

 

EDIT: jinak ještě dodám - původní turbo a původní spojka (s dvouhmotou)

Edited by elmarees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mam také vyřešeno. V mém případě je to kuriozita. Předchozí majitel měnil na autě turbínu a stará se mu rozsypala nejspíš, a napadalo toho dost do katu, no a jak byl přicpanej a pustim se plyn, tak to nemělo správný tah, a při sešlápnutí to samé, po vyndání všeho a převaření vlnovce je všechno za mnou. Auto táhne jako nikdy předtím, spoteba o litr dole, necuká, nevynechává, prostě 1.8T forewer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam také takovej problém kdys nastartuju tak otáčky litaj nahoru dolu a při seslapnuti plinoveho pedalu az na zem tak to nereaguje musim vždy to chcipnout a nastartovat znova ,kdys to chitne tak kdys se rozjizdim  tak to cuka :( 1.8T RS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim,

 

predne hned moc diky za tip ... Mel jsem absolutne stejne problemy - auto (octavia I RS combi) za studena nechtelo nastartovat napoprve (nekdy se muselo pomoct i seslapnutim plynu), prvnich 100-200m strasne skubani a cukani pri akceleraci a nakonec opet skubani pri cca 2100-2400 otackach znovu pri akceleraci (toto uz i se zahratym motorem).

 

V servise mi:

 

- nejprve vycistili a nastavili skrtici klapku -> nepomohlo

- dale vymenili palivovy filtr -> nepomohlo

- tak jsem jim po precteni teto a dalsich diskuzi rovnou rekl at mi vymeni palivove cerpadlo -> a HURAAAAAA problemy jsou pryc!!!

 

Nez to cerpadlo vymenili tak zmerili i to stare a davalo cca 1,8-2,0b po nastartovani v klidu, pak neco kolem 2,2-2,4b pro 1000ot a kolem 2,5-3b pri akceleraci. Hledal jsem jsem vsude mozne kolik maji byt spravne hodnoty ale nic jsem nenasel, pouze u noveho cerpadla bylo uvedeno ze ma davat 3b, takze pocitam ze je videt ze to stare uz pomalu umiralo ...

 

Jeste jednou diky za sdileni zkusenosti, bez teto diskuze bych jeste ted startoval a poskakoval :).

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Agraelos
      Zdravim,
       
      Auto: Octavia II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 16V (BKD), bez DPF (originálně), r. v. 2004, najeto cca 240 tis. km
       
      Cca před tejdem auto normálně fungovalo. Předtím ještě nebyl problém se startem ani v zimě, ani po delší době. Pak po pár dnech, co stálo, nešlo nastartovat (vybitá baterka, menší napětí). Baterku sem dobil nabíječkou (dobíjel sem i minule), ale už se bohužel nepovedlo nastartovat (cca 0° C) a ani přes kabely. Startér je slyšet, funguje -> musí točit motorem, protože rozvody jsou v pohybu. Koukal sem i, jestli mi někdo neucpal vejfuk. Kontrolka imobilizéru nesvítí, ani žádná jiná. Klíč mám když tak jen jeden, není zanešenej, ani příp. vybitej. Ovšem před vypojením baterky sem vytáhl pojistku od alarmu, aby auto nehoukalo, což sem dělal i minule a ok. Když nepočítám spojku, zkoušel sem startovat i s plynem.
       
      Taky si říkám, že při nandávání baterky mi zapadl šroubek, ke kterýmu sem se nemohl dostat a magnet sem neměl. Pomohl sem si sikovkama, jenže mi zapadly skoro až na podběh. Sundal sem filter-box a rukou se pro to protáhl. Napadá mě, jestli sem o něco omylem nezavadil a nepřerušil, ale nic sem neviděl a dolů u převodovky aspol. nevidím. Překousaný kabely snad nejsou; parkuju uprostřed Prahy.
      Dál sem zkoušel přeměřit pojistku od podávacího paliv. čerpadla a ukazuje, že je ok + je snad i trochu slyšet. Jinak v nádrži je skoro půlka nádrže (tankována Verva na Benzině a zhruba před tejdnem Efecta na Benzině). Žhavicí svíčky (žhaví pár sek.) podle servisky měněny před přibližně 18 tis. km, před 2 rokama. Palivovej filtr měněn zhruba před 5 tis. km a vzduchovej před pár stovkama. Nedávno mi měnily i vstřiky.

      Přes den bych zkusil přeměřit další pojistky a pak diagnostika, jak mi jí půjčí kámoš. Snad se to nějak nezavzdušnilo, co zkusit startovací sprej do sání? Nemůže ta baterka bejt rozbitá, že ani kabely nepomůžou a startér nemá velkej výkon? Ale otáčkoměr se ani nehne. Nebo zkusit delší dobu startovat? (zatim sem zkoušel max. 7-8 sek., jak to pak nahlásí nízkej tlak oleje). Akorát si taky řikám, když budu takhle zkoušet startovat, nenaplněj se mi válce palivem a nějak se to "uchlastá"?
       
      Děkuju moc a za ochotu a rady.
    • By Patolok
      Dobrý den, 
      Asi před měsícem jsem koupil fabii 1.4 50 kW najeto 170xxx mám to jako na dojíždění do práce, ale má chybu v tom že auto za studena má slabý výkon že musí mít otáčky aby při rozjezdu skoro nechciplo po zahřátí je tento problém pohodě ale při jízdě cítím hlavně do kopce malé škubani ale fakt malé. Máte nejaky nápad?? Na autě jsem měnil svíčky. Zapalovací listů, palivovi filtr jsem chtěl bohužel koupil jsem špatný ale. Je. Vyměněn tepelné čídlo a wag nic neukazuje,  škrtici klapka je čistá napadá mě lamba sonda ale neznám příznaky,  ale říkám si jestli není moc bohatá směs,  a nebo vstřikovaci ventyl , děkuji za každou radu 
    • By Jamarino
      Zdravím všechny vespolek,
      začínám být ze svého auta zoufalý.Posledních 14 dní mám problém s teplým motorem. Jakmile jedu (třeba 20km a více), zastavím na parkovišti na nějakou chvíli, pak už nemůžu odjet. To samé, když třeba stojím na parkovišti na volnoběh po jízdě (5 min) a asi se více ohřeje motorový prostor, začnou klesat otáčky na 500ot/min, dusí se a nebo rovnou chcípne. Dnes se mi to stalo v čekání v koloně na semaforu, kdy jsem zase stál na místě a v intervalech pár minut popojížděl. Po 10 minutách se mi povedlo na minimální výkon přes spojku popojet pár minut do ústraní. Po dalších 30 minutách čekání se mi povedlo rozjet a odjet - auto z počátku vůbec netáhlo- poté co se trochu ofoukal motorový prostor začalo jet normálně.
       
      Takže souhrn - děje je to pouze, když je teplý motor a motorový prostor
                              otáčky spadnou na volnoběh na 500 ot/min a auto se dusí (vůbec nereaguje na přidávání plynovým pedálem)
                              vyměnil jsem vzduchový filtr, svíčky za origo ngk - žádná změna
                              zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu (žádná změna)
                              během jízdy se chová normálně
                              nesvítí žádná kontrolka, diagnostika neukazuje žádnou chybu
                              vyfoceny staré svíčky 
                              závada se projevuje na benzín i LPG
                              v přiložených videích je natočeno chování
       
       
      Jedná se o Superba I 2005 1.8T 110kW (chip 140kW) přestavěný na LPG.
       
      Budu vděčný za každou radu. V servise mě přijmou až 25.4. , ale radši bych tu závadu odstranil dříve.
       
      20180411_171428.mp4
      20180411_171510.mp4

      20180412_154656.mp4
    • By Crafty
      Mám problém s Felicií, normálně startuje a jede, ale občas při jízdě (hlavně po dlažebních kostkách, nebo při jízdě z kopce) se chová jako kdybych vypnul klíček - má tendenci chcípnout, a přestane táhnout. Pak zase naskočí. Mohl by to dělat třeba palivový filtr nebo zasekávající se palivové čerpadlo?
    • By kuba.svejda
      Zdravím všechny,
        začala mě zlobit má Fabie I 1.4 16V 74kW AUB r.v.2000 najeto 179,5 tis. km.
       
        Budou to tak dva měsíce co se to stalo poprvé, přijdu k autu otevřu dveře - zatlačí čerpadlo. Sednu za volant zapnu zapalování - zatlačí čerpadlo. Nastartuji, motor škytne a zhasne. Když vypnu a znovu zapnu zapalování čerpadlo už nezatlačí (není slyšet jak hučí). Normálně hučí docela hlasitě a dlouho.
       
        Zkontroloval jsem pojistku několikrát zamkl a odemkl auto a najednou po několika pokusech čerpadlo zatlačilo, nastartoval jsem a v pohodě jezdil a startoval dál.
        Bohužel stalo se to znovu a to zhruba po měsíci, ale opět se to nějak samo vyřešilo a jezdilo se dál.
        Po dalších dvou týdnech ovšem nastal stav kdy nezbylo nic jiného než odtah.
       
        Pojistka 61 je v pořádku, zkoušel jsem i jinou. Palivové relé spíná (cvaká). U palivového čerpadla na konektoru naméřím 12V, ale čerpadlo neběží.
        Vyndal jsem čerpadlo z nádrže, celé ho rozdělal, proměřil kabely, které jsou v pořádku a vyzkoušel samotné srdce čerpadla připojit ke zdroji 12V - čerpadlo se rozběhlo. Vše jsem složil do původního stavu a auto v pohodě nastartovalo.
        Stejný scénář se opakoval zhruba po týdnu.
       
        Dnes mě však trápí jiný problém - při jízdě zhasíná motor. Auto přestane reagovat na plyn a motor se jen pomalu dotáčí přes převodovku (otáčky pomalu klesají, když vyšlápnu spojku okamžitě spadnou na nulu).
        Ovšem včera motor nezhasl úplně ale točil jen 2000 otáček a nereagoval na plyn jak kdyby byl v nějakém tom nouzáku či co. Po několika přeřazeních, ale spíše šlo o čas se motor vzpamatoval.
       
        Aby to nebylo moc jednoduché za celou dobu se nerozsvítila žádná kontrola (krom rezervy) a byť i přes to připojím VAG není v jednotkách žádná chyba.
       
        Setkal jste se s tím už někdo? Co bylo špatné? Pomýšlel jsem na samotné čerpadlo, ale nesedí mi tam ta jízda s omezeným výkonem. Navíc problém s nastartování když projdu k autu se zatím znovu neopakoval.
       
        Uvítám jakýkoliv nápad, děkuji.
      Kuba
×
×
  • Create New...