Přejít na obsah

1.8 T RS nestartuje + tarotuje


Michal Čech

Doporučené příspěvky

Zdravím,
Moje RS začala zlobit,když je studený motor tak nastartuji třeba až na 7mý pokus,a když chytne tak se volnoběh drží na 1200 a postupně behem 2 minut klesne na 800,když se chci při tech 1200 otáčkách rozjet tak mi motor začne kuckat,cukat a nebo uplně  zdechne,musím to vytočit aspon na 2200 abych se rozjel bez zdechnutí.Když mám motor zahřátý tak sednu nastartuji a hned bez problému  jedu.komplet vedení hadic na odvetrávání klikovky vyměněny,cívky + svíčky vyměněny.VAG nic nehlásí.Je to AUQ.

Prosím už si nevím rady,vím že na foru se toho hodne píše o špatných startech 1.8ček,ale jde mi o to zda někdo neměl styjný problém jako já s těma otáčkama.Za každou odpověd bych byl velice rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aktuálně řeším tu samou věc (už dva roky :))...

 

Taky jsem procházel různá fóra atd....mě nepomohly hadičky, svíčky, zapalovací cívky, čištění škrtící klapky, regulátor tlaku paliva a nevím co ještě :). Pořád mi to po ránu startovalo na x-tý pokus. Někdy se to chytlo hned na poprvé. Poslední dobou se to zhoršilo a někdy mi i při přidání plynu (při jízdě a zrychlení) auto nechtělo jet.

 

No, nedávno jsem našel na jiném fóru slováka, kterému chtěli kvůli tomu měnit v servisu váhu vzduchu, škrtící klapku a kdo ví co...on se ale nedal :) a šel jinam a ten jinej servisák mu už po telefonu říkal, že to vypadá na palivové čerpadlo. Změřil mu tlak benzínu, vyměnil čerpadlo a měl klid.

 

U mě to je už asi poslední možnost co by to mohlo být...jinak to hážu ze skály :)

 

Teď mám auto v servisu a v pátek odpoledne budu mít to čerpadlo vyměněné (mimo jiných věcí co jsem potřeboval). Takže kdyžtak dám vědět jestli to bylo čerpadlem i u mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

takže pánové...po dlouhé době můžu v klidu spát a hlavně jezdit! Po kontrole nebo výměně hadic, škrtící klapky, regulátoru tlaku paliva, svíček, zapalovacích cívek....a pořád nic - studené starty na x-tý pokus, "jakoby vynechávání turba" při zrychlení, tak konečně!!!!

 

bylo to palivovým čerpadlem!!! hned všichni neměnit, ale nechat si změřit tlak benzínu.

 

+ jsem vyměnil lambda sondu před katem

 

a výsledek? Spotřeba jako kdysi dávno...teď jsem jel Opava - Krnov a zpět a spotřeba 7,3l. Tam jsem jel pomalu 100-110km/h mimo obec, v obci skoro předpisově, předjel jsem cca 3 auta a za těch 23km spotřeba 6,6l na sto. A zpátky jsem zkoušel turbo, takže se celková zvedla na těch 7,3l.

Brácha mi to vezl z Olomouce do Krnova a neštřil to a výskedek 8,2l. Cesta je pořád do kopce a zkoušel to turbo....

 

Hlavně motor zrychluje plynule a lépe bez cukání!!!! Pořád mi to připadalo jako únik tlaku někde z hadice nebo ve spoji hadic...

 

Tak snad to někomu pomůže...jinak mě k tomu palivovému čerpadlu přivedl jeden slovák co to řešil na jiném fóru s tou samou Ochcávkou 1.8T 4x4

 

Jinak mám najeto 315 tisíc km!!! Olej to nežere a sice asi nemám těch původních 110kW, ale teď cítím tak 90 až 95% :)

 

EDIT: jinak ještě dodám - původní turbo a původní spojka (s dvouhmotou)

Editováno: , autor: elmarees
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak mam také vyřešeno. V mém případě je to kuriozita. Předchozí majitel měnil na autě turbínu a stará se mu rozsypala nejspíš, a napadalo toho dost do katu, no a jak byl přicpanej a pustim se plyn, tak to nemělo správný tah, a při sešlápnutí to samé, po vyndání všeho a převaření vlnovce je všechno za mnou. Auto táhne jako nikdy předtím, spoteba o litr dole, necuká, nevynechává, prostě 1.8T forewer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 roky později...

Zdravim,

 

predne hned moc diky za tip ... Mel jsem absolutne stejne problemy - auto (octavia I RS combi) za studena nechtelo nastartovat napoprve (nekdy se muselo pomoct i seslapnutim plynu), prvnich 100-200m strasne skubani a cukani pri akceleraci a nakonec opet skubani pri cca 2100-2400 otackach znovu pri akceleraci (toto uz i se zahratym motorem).

 

V servise mi:

 

- nejprve vycistili a nastavili skrtici klapku -> nepomohlo

- dale vymenili palivovy filtr -> nepomohlo

- tak jsem jim po precteni teto a dalsich diskuzi rovnou rekl at mi vymeni palivove cerpadlo -> a HURAAAAAA problemy jsou pryc!!!

 

Nez to cerpadlo vymenili tak zmerili i to stare a davalo cca 1,8-2,0b po nastartovani v klidu, pak neco kolem 2,2-2,4b pro 1000ot a kolem 2,5-3b pri akceleraci. Hledal jsem jsem vsude mozne kolik maji byt spravne hodnoty ale nic jsem nenasel, pouze u noveho cerpadla bylo uvedeno ze ma davat 3b, takze pocitam ze je videt ze to stare uz pomalu umiralo ...

 

Jeste jednou diky za sdileni zkusenosti, bez teto diskuze bych jeste ted startoval a poskakoval :).

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...