Mischelin Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Zdravím, mám dotaz zda- li je možné po výmněně turba( asi je olej v katu) aby ucpaný kat měl za příčinu ztrátu oleje? Po výmněně je najeto 200km z toho 170km bez známky úbytku. Z posledních 30 Půlka měrky pryč. Auto hulí jak lokomotiva.a člověk který dělal repas tak tvrdí že to je zacpaným katem.. Vyfuk je od oleje( kape z vlnovce) Děkuji moc za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmarees Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Nebude to protíkat tím turbem? Tipuju špatný repas...to jinak nevím jak by se ten olej dostal do výfuku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 tiež si to myslím... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischelin Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 Děkuji za odpověď, jsem o tom také přesvědšen. Zítra to asi vyndám a pojedu si popovídat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 daj vedieť,ako si dopadol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischelin Posted May 16, 2013 Author Share Posted May 16, 2013 Tak Turbo reklamováno, výfuková část opět zanešena po 200km. Bylo my doporučeno vymlátit kat. co na to vy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Není lepší řešit příčinu než-li důsledky ? Něco to zanášení katu asi způsobuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 treba to riadne povytacat na ceste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.