Přejít na obsah

EGR ventil - porucha


RudoD

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj, mám problém asi s EGR ventilem na fabii 1,2. přijel k nám pán že mu cuká auto, po načtení diagnostikou mi to napsalo chybu na EGR, tak jsem ho vyčistil a udělal základní nastavení. chvíli to nedělalo ale po týdnu zase, auto mu prý cuká, když je venku zima a je studené. Auto jsem ještě neviděl, takže nevím, jestli bude chyba zase na EGR. Poraďte mi prosím, jestli je dobré ho zaslepit? Jaká je nejjednoduší cesta jak poznat že to dělá opravdu EGR aby se kdyžtak koupil nový a pán měl pokoj. minule jsem čistil akorát toto http://www.pietro-eshop.cz/katalog/katalog/lacne-autodiely/oem_124/produkt/egr-ventil-egr-seat-skoda-vw-03d131503b + to kolínko k němu a tu trubku.. je snad potřeba čistit ještě něco? Díky za každou radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry za ty paznaky, přepíšu to ručně:

17811 - system recirkulace spalin - regulacni rozdil - prerusovany

16555 - system prilis chudy (1.radavalcu) - prerusovany

16497 - obvod teploty nasavaneho vzduchu - vysoky vstupny signal - prerusovany

17851 - ventil recirkulace spalin, signal prilis nizky - prerusovany

16490 - obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - rozsha provoznich hodnot - prerusovany

16514 - obvod snimace O2 - chybna funkce (1. rada valcu snimac 1) - prerusovany

17564 - snimac tlaku v sacim potrubi - zkrat obvodu na kostru nebo rozpojeny obvod - prerusovany

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tlaky 13.8 - 14 a najeto 110 000km, chyby jsem zkusil smaznout i se zapojenym egrem a slo to nic nesvici a uz necuka, minule jsem to tak udelal po vycisteni a za 4 dny zacalo delat vse znova.. ceho jsem si ale vsiml, ze konektor EGR nemel dobre zarazenou zapadku na konektoru, tak jsem ji ted porovna a uvidime, za jak dlouho se vrati..kdyztak mu to zkusim priste teda odpojit a smazat a at prijede treba za tyden abychom vedeli, co pribylo.. diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já reklamoval cukání motoru ještě v záruce při cca 5.000 km u O1 1,6MPI a byl jsem tam za vola, auto jemně cukalo v ustálené rychlosti na 3.-5. r.s., po těžkých peripetiích přes výměnu svíček, vstřiků, rozborů paliva, protože diagnostika vůbec nic neukazovala což byl největší problém nakonec po laskavém svolení výrobce byl vyměněn egr a bylo po potížích. Teď jsem na 50tis. a je furt klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 roky později...

Ahojte,

mam nasledovny problem a poprosil by som radu, lebo mne uz dochadzaju napady (motor AZQ, 47kw, 12V)...

V pameti zavad RJ na motore som nasiel:

16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly (Sporadicky)

 

Vycistil som skrtiacu klapku, trubku k EGR ventilu, namontoval som novy EGR ventil s adapterom, vsade nove tesnenia. Klapku aj EGR ventil som adaptoval cez VAG (bez problemov), takisto som skusal aj test akcnych clenov a EGR ventil reaguje.

Problem je ze po zmazani chyby a vypnuti/zapnuti zapalovania sa tam objavi vzdy rovnaka chyba. Prezrel som aj kabelaz, ale zda sa ze je vsetko OK... ved by mi nepresiel test akcnych clenov alebo adaptacia.

Na chode motora to nieje nijako poznat, ziadna kontrolka nesvieti.

Co si o tom myslite? Da sa to este nejako zmerat alebo nastavit? ... zaslepovat to nechcem...

Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je divné, že ti to tam skočí už jen při zapnutí klíčku, protože já ho mám třeba zaslepený a když ho máznu, vydrží mi to než se rozsvítí check 80-100km jízdy, tedy až to jednotka rozpozná na základě obdržených dat jízdou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podozrenie, že je vadná s RJ motoru. Po tom ako vymažem chyby, som si ešte dal vyčítať readiness kód (11100101).

Lenže po vypnutí/zapnutí zapaľovania mi načíta readiness kód (00000000), pričom nuly by sa mali objaviť až po testovacej jazde, resp. testu podľa DP (ak je všetko OK).

Robím niečo zlé v mazaní chýb? Používam vag KKL kábel s IHR v 304 + Win XP.

Vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vďaka, určite to vyskúšam, ale až keď sa vrátim z dovolenky... dám potom vedieť ;-).

Ešte mi napadlo, že vyskúšam odpojiť niektorý zo snímačov na motore a budem sledovať pamäť závad, či sa tam objaví ďalšia chyba a či ju je možné zmazať. Pokiaľ to tam bude i tak blbnúť, budem musieť riešiť opravu/výmenu RJ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dík za info. Vyzerá to tak, že ten upravený soft vôbec s EGR neráta a teda všetky chyby spojené s ním by do pamäte závad nezapísal. Problém ale je, že mne sa zdá, že mám vadnú RJ. Skúsim ju ešte otvoriť a pozrieť, či nieje náhodou zatečená alebo či tam nieje nejaký studený spoj prípadne niečo vyhorené.

Inak neviete náhodou, či je tam tesniaca gumička alebo stačí po opätovnom poskladaní RJ tam dať napr. neutrálny silikón?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Mam teda Ibizu a je to opravdu rok 2002. Právě že se to tu na foru už někomu stalo a přesně to samé a také to bylo bez odpovědi. Tak jsme asi jediny dva v republice. :-) I to,že mu původní odešel a vyměnil za nový a stalo se to právě na tom novém. Jinak je to prvovýroba Pierburg, žádná čína. Zespoda EGRu je zátka vypadá jako mrazovka na motoru a ta vylétla na dálnici a samozřejmě rachot jak kráva, ale auto jinak jede normálně. Tak jsem chtěl vědět, proč by mohla ta zátka vyletět, abych mohl odstranit příčinu, než tam dam nový EGR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...