Jump to content

1.2 12V Chcípá motor


Eflik

Recommended Posts

Zdravim,

nedavno se mi vyskytla takova drobnustka. Po nastartovani motoru mi sam od sebe chcipl, delal to same i pri prijezdu na krizovatku a vyrazeni. V sevrvise nasli VAGem 16490 Tlak v sacim potr./tlak vzduchu - nesmyslny signal. Technik tvrdi ze muze byt neco s nejakym retezem nebo neco, ze mohl poskocit. Ja jsem vycistil vzduchovou klapku a prestalo to chcipat. Ale porad motor kolisa a nema vykon. Pri seslapnuti plynu prudce to pod autem jakoby bruci, skoro az prdi v rytmu valcu, zeby nekde netesnilo vyfukove potrubi? Ale ze by tohle delalo takovy pokles vykonu a zhasinani motoru na volnobehu? Stekal se s tim nekdo. Jinak 1,2 12V r.03

Pls. jestli nekoho cokoli napadne napiste to hned sem, zitra s tim du zase do servisu na vetsi analyzu a nerad bych se nechal napalit.

Link to comment
Share on other sites

Čtu to až teď. 12V z určitého období tuto schopnost měly. Stačí ručně zatočit motorem proti směru, napínák se povolí a řetěz si přeskočí. Nebo mít zařazenou zpátečku z kopce a zaparkované auto trochu popojelo dopředu a bylo to. Ty napínáky už nějak vylepšili.

Link to comment
Share on other sites

Na kulanci se opravují závady, které se považují za výrobní vady. Škodovka se spolupodílí na opravě, obvykle to bývá, že práci platí zákazník, škodovka materiál. Určitě bych to zkusil.

Já mám takto vyměněn: stabilizátor, tyčky stabilizátoru, axiální ložiska tlumičů, neplatil jsem ani korunu a auto už jsem měl staré tři roky.

Edited by pava
Link to comment
Share on other sites

na tvojom mieste by som poslal mail vyrobcovy ako to chce riesit ze vies ze to je vyrobna vada. napis im kde v servise auto je. lebo servis sa urcite bude vykrucat ale nedaj sa preto kontaktuj vyrobcu a urob trochu natlak. s tym preskocenim by to argumentoval ze je stastie ze to tak dlho vydrzalo a mohlo to skocit kedykolvek. je to chyba vyrobcu, zisla z linky seria vadnych kusok a to tvoja chyba nie je. spytal by som sa na riesenie cez kulanciu.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Zdravim, naše fabka rv. 04 najeto 120 tis. km, při startu chcípá a cuká na volnoběh. Vypadá to tak, že po otočení klíčkem normálně chytne a během asi pul vteřiny chcípne, takle se to stane třeba třikrát za sebou. A když běží na volnoběh tak několikrát do minuty jakoby cukne, jako kdyby vynechal jeden válec a pak zase běží. V paměti chyb byla jen sporadicky chyba 16555 - chudá směs.

Na co se zaměřit, co zkontrolovat. Díky.

Link to comment
Share on other sites

Tuhle chybu jsem ted taky měl, a nejspíš byla způsobena poškozeným EGR ventilem. Zkus odpojit kabel a zaslepit EGR ventil a uvidiš. Dále mě napadá, že by to mohla dělat klapka, ale to by ti mělo napsat jinou chybu. Zkusit klapku vyčistit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...