Přejít na obsah

Podtlakova trubka brzdoveho valca


kerky18

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

řešil sem několik SII s podobnou vadou, jako první se přehrál SW ABS, to zabralo jen na nějakou dobu....většina měla vadný posilovač brzd, všechny nad 200 000 km, po výměně problém vyřešen.

 

posilovač se dá odhalit docela snadno, po vypnutí motoru a cca 20min stání musí jít ještě 3x šlápnout na brzdu s pomocí podtlaku, pokud je pedál skoro nebo úplně tvrdí, je buď netěsnost v systému rozvodu podtlaku (dá se snadno vyloučit) a nebo vadný právě posilovač

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Zdravim.  

Som majitelom vozidla Skoda SuperB 2 r.v. 2/2009 3.6 FSI V6 CDVA sedan. Mam problem presne ako kolegovia pisali auto hlasi vypadok posilnovaca brzd a blika kontrolka rucnej brzdy. S tymto problemom bojujem uz od Aprila tohto roka. Auto bolo v skodovke kde spravili update softu na 106, nepomohlo, vymenili snimac podtlaku a kabelaz taktiez nepomohlo, teda tato vymena znamenala jazdu nejakych 150 160 km ked sa to znova zacalo diat po ceste na dialnici bez brzdenia. Auto bolo v skodovke u nas, merali tlaky ucinnost brzd. Vsetko je vraj ok, odporucali vymenu riadiacej jednotky ABS. Cena za novy diel 1800, -- euro co je nepripustna cena na zaplatenie. Momentalne riesim alternativu vymeny RJ ABS svojpomocne, znamy rozbil take auto vsetko je identicke akurat rocnik je 8/2010 taktiez sedan 4x4 3.6 V6 elegance. 

Rozdiel je vsak jednotkach 

Moja ma cislo : 3T0614517D 

Jeho ma cislo : 1K0614517CB 

Viete mi niekto odpovedat prosim Vas ci sa bude dat Dckova jednotka zamenit za tu CB ? Je mi jasne ze bude potrebne kodovat len ci to pojde aby som zbytocne nekupoval jednotku a robil hokus pokus. V skodovke bohuzial ochota jednania ziadna podla nich tam musi ist len to co tam ma byt a nic ine sa nepodari rozchodit no povedzme si pravdu idem nahradzat jednotku z rovnakeho auta akurat novsi rocnik tak sa mi nechce verit ze sa to nebude dat spojazdnit. 

Pripadne nejake odporucania co skusit este aby ta chyba pominula ? 

Zaujali ma spravy pana Ferda snad mi tento pan poradi ochotne. Dakujem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,

jsem tu po letech zase s tím samým problémem, který jsem před časem vylečil výměnou vývěvy. Planuju udělat totéž, ale pro jistotu jsem provedl nějaké měření a přikládám graf podtlabu vs. tlaku na bryovém pedálu. Po nastartování mám podtlak cca -640mbar a nehýbe se, pokud vytočím motor, postupně a pomalu vystoupá na -840mbar, pak parkrát šlápnu na brzdu a zas to spadne a z volnoběhu se to podtlakuje jen na tech -600-700 mbar. Tuším správně, že výměna vývěvy je znova správná volba? Chyba mi vyskocí, pokud prudce zabrzdím nebo po brždění hned přidám razantněji plyn.

 

graf.thumb.png.762325164fe8ba8de9a83a6e02382b21.png

 

 

 

 

 

 

 

Děkuji předem za rady!

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj, mám aktuálně stejný problém.

2.0 TDi 125kW 4x4 2009

- Měnil jsem podlakový čidlo s trubkou- bez úspěchu. Poté jsem oběvil člověka který mi doporučil aktualizovat právě Ř.J ABS. : Udělal jsem, aktual. verze : 0106. - problém stále setrvává.

Vždy mi to zapípalo po zatažení ruční brzdy, ale dnes z kopce při střídavém brždění.

Brzdový pedál jde několikrát sešlápnout i po měsíčním stání. - auto mám jako garážovku a sůl nezná, - Takže teď se blíží zima a tenhle problem již horce přestávám řešit a zase začnu z jara. Tak snad budu do té doby vědět jak pokročit dál.
Známý mi poradil zkusit odvzduštnit brzdy nebo jestě vyměnit nějaké čidla kdyby i to nepomohlo tak jít po podlakové pumpě či po posilovači brzd. To mi příjde jako kravina, nýbrž mi příjde že jde čistě o eletronikou chybu. Děkuji kolegové

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Hello,

you need to update also the DSG computer to solve this problem. My version is updated from 1907 to 1955. It is described in TSB 

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 02E-927-770.clb
   Part No SW: 02E 300 012 F    HW: 02E 927 770 AJ
   Component: GSG DSG AG6     440 1907  
   Revision: 04844002    Serial number: 00000904021011
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 35110 377 00999
   VCID: 1325094E32758EDCB5-8046

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (-----)       Labels:. 1K0-907-379-60EC1F.clb
   Part No SW: 3T0 907 379 C    HW: 3T0 907 379 C
   Component: ESP MK60EC1   H45 0106  
   Revision: 00H45001    
   Coding: 843DA01619220000211205E4981E0041AB00
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 3D718FF6A471A8AC33-8068

No fault code found.
 

Condition

01 14 04 February 19, 2014 2028625 Supersedes Technical Bulletin V011327 dated August 13, 2013 to include

additional model year and update the software levels, SVM code and part number.

Update Programming ECM to Eliminate DTC 03366 Stored in Brake Electronics Fault Memory

Customers may complain of a Brake Warning Light ON in the instrument cluster.

Tip:

This software update is designed to re-program both the ECM and TCM with new software. The re-programming

itself should carry out the updates without technician intervention. Please ensure both ECM and TCM software has

been updated after the flash is completed.

The following fault code may be stored in the Brake Electronics Fault Memory:

DTC Description

03366 Brake electronics - (03366) Vacuum Sensor -G608 Implausible Signal

 

Technical Background

If vehicle is equipped with an automatic transmission, TCM must be reprogrammed along with the ECM. If

vehicle is equipped with a manual transmission, TCM reprogramming is not possible.

This condition occurs due to an incorrect sampling rate between the ECM and the G608 Vacuum Sensor. The

symptom as described will store the fault 03366 in the Brake Electronics Fault Memory. This fault will cause the

Brake Warning Light to display in the instrument cluster

DO NOT replace any parts for this condition.

The condition as described does not affect vehicle braking performance or operation.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...