Přejít na obsah

Predné svetlá, žiarovky


kajovod

Doporučené příspěvky

Ano taky by mě zajímala možnost výměny komplet lamp. vyndám lampy z MR2013 a vyměním za originál xenony. ideálně stejné konektory?? všude se píše low xenon, bez dalších jednotek, automatických naklápění apod.  tak by to mohlo být opravdu jen o těch lampách. možná by mohli pomoci uživatelé co mají etku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

laicky - výbojka má předřadník (ten se stará o vysoké startovací napětí, aby vznikl elektrický oblouk mezi elektrodami). Po rozsvícení přijde na řadu obvod na úpravu provozního napětí výbojky, ve kterém je také stabilizátor, který má za úkol z labilního vstupního napětí udělat stabilní průběh výstupního napětí pro udržování oblouku. Tedy mám dojem, že tyto špičky napětí (podpětí a přepětí) by měl s nějakou snahou zvládat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně co řekne moje peněženka na cenu jedný xenonový lampy (8.650) a k tomu výbojky (2.099)??

To jsme celkem na 21.498 za výměnu, není to v tom práce a třeba nějaké další drobnosti. Do tohle půjde snad jen člověk kterej jezdí pouze v noci nebo fakt nevím :D

Ohledně toho blikání, nevyřešila by to silnější baterie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všecko jde udělat, i konektory by se daly přehodit.. S tím posilovačem nevím jak to je, co má větší odběr jestli čerpadlo nebo servomotorky. Hlavně bych nekupoval výbojku za 2 tisíce! Ale zase možná není náhrada. Předřadník se taky dá dobastlit, nemusel by to být nutně originál, jenomže pořád jsme u toho jestli to má za ty prachy význam dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně co řekne moje peněženka na cenu jedný xenonový lampy (8.650) a k tomu výbojky (2.099)??

To jsme celkem na 21.498 za výměnu, není to v tom práce a třeba nějaké další drobnosti. Do tohle půjde snad jen člověk kterej jezdí pouze v noci nebo fakt nevím :D

Ohledně toho blikání, nevyřešila by to silnější baterie?

Já se své peněženky raději ani neptám, když to nejsou adaptivní bixenony tak to ani nechci, nějakou poloviční náhražku za těch 22tis. To raději koupím za 600 každej rok ONBU i když vím, že kseny úplně nenahradí, ale zase x tisíc doma. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někteří chválí elektro-hydraulický, někteří elektrický. Co vím tak taky chlápek co jezdí slalom přehazoval elektrický za hydraulický - sice na Saxu.. Údajně ten elektrický nestíhal rychlé změny. U Rapida se spíš možná bude jednat jak je to celé nastavené, podle mě v tom nebude až takový rozdíl. Nebo spíš obyčejný člověk ho nepozná.. Na Puntu máme elektrický a ten je trošku váhavější, ale zas má CITY mód, to pak člověk točí malíčkem někde na parkovišti. Já jsem zastáncem spíš obyč hydrauliky - čerpadlo s řemenem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bill.jr z čeho usuzuju protože znám servisního  technika a hned jak sem přebíral auto nové tak mi na tohle koukal protože mě to zajímalo jestli tam je nový nebo starý a jestli budou mi poblikávat světla na tom xenonu a hned říkal že už tam mám nový a xenon funguje jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mx6: Jo, Octa měla poctivou hydrauliku (čerpadlo řemen) a byl jsem spokojen. Rapid má elektrohydraulickej - jde ještě mnohem lehčeji, ale zase nemá takovou zpětnou vazbu od kol, ale zvykl jsem si (v O mi te´d přijde, že jde ztuha :-) ). No a jaká je ta novinka elektromechanický to nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...