Přejít na obsah

Predné svetlá, žiarovky


kajovod

Doporučené příspěvky

Aha, tak to je pak dost individualni. Poprve i u Rapida jsem to delal taky snad pul hodiny. Rozrezany obe ruce clivek se bal aby si neco nerozbil atd. Dnes uz vim tak za 10 min. to mam. Peklo je leve svetlo protoze jsem pravak a tam se k tomu plete baterie. Prave svetlo je v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to podivnost, někdo vymyslí geniální gumový krytky, ale dá tam šílený systém vyndavání žárovky, že ve výsledku je to horší jak předchozí řešení...

U Rapida s to musí naučit, pak to jde lehce. Ale než jsem to dostal do ruky, tak i 30 minut, že jsem jí fakt vyndal. Člověk se bojí zabrat, nesmí moc kroutit, jinak jí obouchá to stínítko... šílený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta díra v podběhu nic neřeší a je to pak ještě horší :-)

 

tak jsem teď vyměnil obě žárovky, bez strkání ruky do podběhu a časově cca 5 minut. rozdíl NBU vs. obyč. je markatně vidět v šířce kužele, naopak barva světla skoro stejná. 

nbu.jpg

Editováno: , autor: vormen
aktualizace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 24. 8. 2014 at 19:23, Petrrr napsal:

Je to nebe a dudy. Dalkove v podstate pouzivam od te doby minimalne. Pac potkavacky sviti o toliik lepe ze falkove uz to o moc vic nerozsviti. Za mne doporucuji. Uz je mam skoro rok i pres zimu a kupovat uz budu jenom je. Samozrejme lze ocekavat diky vyssi svitivosti nizsi zivotnost. vzdy je neco za neco, ale dle meho to za to stoji.

Bohuzel nemuzu souhlasit. Taky mam h7 NBU a ted nedavno jsem jel sam na rychlostni silnici 120km/h a kdyz jsem svitil dalkovyma, tak na dalku bylo videt skoro jeste jednou tolik. V ten moment jsem si vzpomnel, ze nekdo na foru psal, ze ty NBU sviti tak dobre, ze skoro dalkove neni potreba, tak nevim :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem zaznamenal podstatně bělejší odstín oproti klasické žárovce, ale ještě jsem nejel v naprosté tmě, takže netuším o kolik líp svítí. A jelikož mám v potkávacích i dálkových světlech H7, tak dám do dálek NBU laser a to bude peklo. Kdo mě potká, tak oslepne :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze ty s tim jezdis jako Miklis. [emoji3]
Jinak dnes praskla NBU po 1roce a 9ti mesicich na levem svetle. At je ji zeme lehka. Zatim nejdelsi vydrz. Vetsinou mi odejde nektera po roce. No chtel jsem ji vymenit za jinou starou NBU s predchozi vymeny, ale vzhledem k tomu ze se blizi zima a nechci pak menit nekde ve snehove vanici se zmrzlima rukama. Vymenim obe za nove. VIVAT NBU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

43 minutes ago, vormen said:

Já jsem zaznamenal podstatně bělejší odstín oproti klasické žárovce, ale ještě jsem nejel v naprosté tmě, takže netuším o kolik líp svítí. A jelikož mám v potkávacích i dálkových světlech H7, tak dám do dálek NBU laser a to bude peklo. Kdo mě potká, tak oslepne :-D

Nebude peklo, diaľkové H7 nesvietia vyššou intenzitou než H7 potkávačky..obe majú 55W a diaľkové majú len iný odraz v parabole, ktorá to svetlo nasmeruje rovnejšie pred voz a do diaľky. Klasické potkávačky parabola smeruje nižšie na vozovku a rozdiel je ešte v pravej a ľavej parabole. A snáď s diaľkovýma by ťa ani nemal niekto stretnúť a oslepnúť :kol-128: v poslednej dobe sa to stáva čoraz častejšie

Editováno: , autor: LeMo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vidím to v barvách, po 10 minutách zmrzačená ruka a rozkopnutý světlo,  že jsem nedokázal vyměnit žárovku.  Jen jednou, jsem zkoušel zatlačit na paticí a konektor, když přestalo svítit denní v obou světlech a stačilo. Do větších akcí se nebudu pouštět. Děsím se až to nastane.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, miklisek napsal:

Co s tou výměnou pořád máte za problém? U TSI 1,2/63kW pravé světlo úplně v pohodě, levé trochu horší, ale dá se. To máte ruce jako lopaty? Chápu jen ty, co mají diesely, tam je motor snad všude.

 

no, diesel nemám, ruce mám hubený, takže problém s místem nemám, ale upřímně, musel jsem si poprvé vzít návod, jak dostat žárovku ven a i tak to jde blbě a je to o grifu.

+ jedna strana mi jde daleko lehčeji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdyz se u toho clovek snazi nesahnout na banku je to obcas operace ale da se. I kdyz radeji mam system jisteni vnejsi pruzunou ( perem, dratem) nez toto. Clovek neveri kolikrat tomu jestli uz je to zacvakle nebo ne. Ale kdyz jsem to delal poprve trvalo to pul hodiny snad. Dnes mam za 10min obe svetla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, MBDusan napsal:

:D  Já jsem měnil H7 vcelku v pohodě, jsem rád, že tam nejsou ta pojistné pojistná pera, u předchozího Fiata jsem tam neviděl a neměl jsem jistotu, že je pero řádně zacvaklé

 

Fiata mi ani nepripominej. U Dobla pristup na ho.no tak sem to vyresil jinak :-D 

IMG_20150609_041512.jpg

IMG_20150609_045244.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...