fenixRS Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Chtěl jsem se zeptat,mám problém s výkonem táhne až kolem 3000ot, a zdá se mi že při zahřátem motoru na volnoběh chlastá 0,9 až 1 l/h to se mi zdá hodně( při vypnuté klimatizaci ).Můžete někdo poradit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camel1cz Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 S tím výkonem netuším (předpokládám, že ten motor znáš a chování se změnilo - turbo z principu zabírá až od vyšších otáček - tak od 2000 výš, jestli to "kolem 3000" je 2500 tak to může být také normál). Spotřeba na volnoběh mi příjde v toleranci - zahřátý motor mi bere tuším kolem 0,8 - můžeš mít lehce vyšší volnoběžné otáčky... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arlo Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Zkus to pokud mas možnost porovnat s jiným ereskem. Turbo by se melo probouzet u serie nekde okolo 1800ot. a pak plynule tahnout do tech 5000ot. Me to zabírá cca v 1500ot. a max kroutak mám lehce nad 3000ot(díky chipu) a pak to tahne do tech 5500ot. Taky záleží co tankujes jak často menší filtry atd. to může mít vliv na chod motoru. Trošku to chce rozepsat kolik mas najeto. Jak se to přesně projevuje... to do tech 3000ot. není cítit žádný zatach a pak se to rozjede? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chipmann Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Vypadá to na ventil obtoku turba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koss4ever Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Na volnoběh se zapnutou klímou mám 1,1 litru na hodinu, po chvilce to klesne na 0.9. Turbo tahá podle toho jak je motor zahřátý. Po zahřádí zhruba u 2500 ot /min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.