Ferri Brodge Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 (edited) Dobrý den, vím, že na toto téma je tu již mnoho variací, ale symptomy mé poruchy mi přijdou trochu jiné, než aby to byl napínák nebo cívky. Auto má najeto 80 000 Km, včera jsem dojel delší cestu (vše v pohodě), dnes dopoledne jsem ještě přeparkovával na zahradě a dvě hodiny na to už s ním nepohnu. Normálně nastartuju, jen to škube, ale motor po chvíli zhasne. Pokud přidám plyn, začne práskat (podobný zvuky jako u urvanýho výfuku, takový to "rally" práskání) a třást se, když povoluju spojku, jde z toho i sytý bílý kouř. Může i tohle být cívkama? Je pravda, že v posledních měsících na volnoběh motor trochu skákal... Díky! Edited May 18, 2013 by Ferri Brodge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Treba dať na diagnostiku a či pri preparkovani neskočila reťaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 nechci strašit ale 100% skočily rozvody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferri Brodge Posted May 18, 2013 Author Share Posted May 18, 2013 (edited) Jako těch 80000 tam skočilo včera Takže to bude spiknutí škodováckých ještírků. Asi to na to vypadá, no. Jen mě trochu vyděsil ten kouř - úplně jsem nedokázal identifikovat, odkud by mohl pocházet... Edited May 18, 2013 by Malta necituj předchozí příspěvek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 musíš brát v potaz že je posunuté časování, takže to pálí jindy než má, takže je to směs nespálené směsi se špatně spálenou směsí. Už bych další start nedoporučoval, páč kdyby se ti potkaly ventily s válci naděláš ještě více škody a oprava se značně prodraží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferri Brodge Posted May 18, 2013 Author Share Posted May 18, 2013 musíš brát v potaz že je posunuté časování, takže to pálí jindy než má, takže je to směs nespálené směsi se špatně spálenou směsí. Už bych další start nedoporučoval, páč kdyby se ti potkaly ventily s válci naděláš ještě více škody a oprava se značně prodraží. Díky za upozornění, už jsem to radši nechal být. Byl tu kamarád na diagnostiku a čidla nehlásí nic. Takže to je fakt čistě mechanická závada... Díky všem za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wranic Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 (edited) mam taky 2003 a tam sou kratky vodici listy... mel sem to samy mas to skoceny o zub ja to mel o dva stim rozdilem ze motor nesel nastartovat jen snohou na plynu Edited May 18, 2013 by Wranic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wranic Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 oprava za 5tisic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaveloSK Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Pri tomto krátkom preparkovávaní má kedy vlastne šancu tá reťaz poskočiť? Pri vypínaní motora (kedy sa ešte zotrvačnosťou spraví pár otáčok, no pri už veľmi slabom olejovom tlaku) alebo práve pri ďalšom štartovaní to skáče hneď pri prvej otáčke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wranic Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 jak setrvacnosti tak i tlakem... me auto stalo tejden v garazi pak sem stim vyjel ven asi 4metry a chcip sem to cumakem proti mirnymu kopci dal za jedna auto si cuklo do zadu a za 5hodin sem chtel nstartovat a vono to jen prskalo jak fichtl:-D a ten smrad:-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.