Jump to content
plazboz

Stahovani el oken - okno se vraci

Recommended Posts

Guest

Východ SR.
Diagnostiku myslíš, či nie sú nejaké chyby?
Tak ani jedna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Super navod vdaka.

Paradox je, ze okno funguje za jazdy, v zime, alebo za chladneho pocasia na 100%.

Pokial je ale nad 15°C a svieti slnko, vyjde asi do 1/3 a automaticky ide dole (ako keby prekazka).

Druhy pokus to iste (je tam asi ta poistka).

Na treti pokus sa mi ho podari dostat hore ale okno stratilo pamat a treba na viac krat stlacat vytiahnutie hore.

Motorcek som menil a robi jeden to iste co aj ten predchadzajuci...

Ked bude cas tak to rozobrat, co uz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delší dobu mi taky takto skákalo okno, ale vždy to šlo zavřít přes první polohu tlačítka. Loni v létě se to ale začalo kousat - dnes jsem to rozebral a to velké kolo má velmi mírně na jedné straně oholené zuby. Tak o 0,5 mm - není to skoro vidět, jen cítit prstem. Když šnek přes toto místo jede, tak se okno kousne a sjede. Abych ho zavřel, tak ho musím v tom kritickém místě tahat nahoru. Takže převody v motoru jsou jednoznačně v háji, teď je ale otázka, jestli je to primární příčina, nebo až důsledek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
V 31. 3. 2019 na 22:33, Wittmann napsal:

Delší dobu mi taky takto skákalo okno, ale vždy to šlo zavřít přes první polohu tlačítka. Loni v létě se to ale začalo kousat - dnes jsem to rozebral a to velké kolo má velmi mírně na jedné straně oholené zuby. Tak o 0,5 mm - není to skoro vidět, jen cítit prstem. Když šnek přes toto místo jede, tak se okno kousne a sjede. Abych ho zavřel, tak ho musím v tom kritickém místě tahat nahoru. Takže převody v motoru jsou jednoznačně v háji, teď je ale otázka, jestli je to primární příčina, nebo až důsledek.

Pokud je stržené ozubené kolečko tak ti někdo se snažil na silu stáhnout okénko a tím to strhne.  zde  je náhrada možná ti to pomůže :  https://www.aliexpress.com/store/product/For-Skoda-Octavia-A5-A6-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-Electric/3151049_32837679067.html?spm=2114.12010612.8148356.45.1a8a27d3TIrIQA      

 

nebo ti pomůže  jenom kolečko : zde https://www.aliexpress.com/store/product/x1-ROLLER-PULLEY-FOR-VW-TOUAREG-2002-2010-WINDOW-REGULATOR-REPAIR-KIT-LEFT-or-RIGHT-NEW/1938729_32810590163.html?spm=2114.12010612.8148356.16.699a46b5fFoPg5

 

cca 130kč.

Edited by pista6

Share this post


Link to post
Share on other sites

tohle mi nepomůže - je oštěchtané to kolo v převodovce motoru. V zoubkách je takový drobný "výbrus" a to stačí, že se na tom šnek kousne. Podle mě už od samého počátku ty zuby do sebe moc nezapadaly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže se to zaseklo definitivně. Vrcholy zubů šneku motoru jsou přesně proti vrcholům zubů toho plastového kola a už se s tím nedá hnout vůbec. Na vrakoviště jsem za 300,- koupil motor jiný - bez elektroniky, tu jsem přehodil ze starého. Kdybych věděl, že se mi to podaří vyřešit za takovouto cenu, tak jsem to udělal před rokem :-)

stah.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niekto tu písal, že keď mu nešlo to okno v auzorizaku mu odkodovali tu ochranu okná proti ublíženia a tým pádom už nefungoval dojazd okná ale okno išlo zatvoriť aj pri vysokých teplotách. Viete niekto kde sa to kóduje? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

před 13 hodinami, cayc napsal:

Niekto tu písal, že keď mu nešlo to okno v auzorizaku mu odkodovali tu ochranu okná proti ublíženia a tým pádom už nefungoval dojazd okná ale okno išlo zatvoriť aj pri vysokých teplotách. Viete niekto kde sa to kóduje? 

Nevím, co tu kdo psal, ale v pokud to blbne jen trochu, tak okno se dá bez problémů zavřít přes první polohu tlačítka. Okno blbne jen na automatický dojezd, ten se zrušit dá, ale časem se zase zkalibruje. Pokud se to začne kousat i na první polohu, tak už nepomůže nic než výměna motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, ale ona je ta závada velmi častá...Já dával právě motor s jiným indexem (z nějakého VW, výroba 2003), konstrukčně byl stejný, ale měl úplně jinou eletroniku, tu jsem přehodil z původního.

Také je možné to experimentálně přehodit z druhé strany (převodové kolo + rotor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To já právě už nevím, chlap z bedny jednotek vyhrabal takovou, která seděla tvarově a z ní sundal elektroniku. Už si ani nepamatuju, jaký konkrétní model auta byl na ní fixem napsaný. Mám jen takové mlhavé tušení, že na ní vlastně žádný index nebyl, jen číslo. Jen mi utkvělo v hlavě, že to nebyla škodovka (to ovšem neznamená, že ji Škoda nepoužívá) a že r.v. bylo 2003, původní byla r.v. 2011.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By TomKapi
      Chlapci, možná i děvčata, hledám všude možně i tady, ale nemužu dohledat kterej pin je k čemu určenej, jedná se o origo ovladač stahování oken ve fabce. Nemá někdo nějáký schema, či nezkoumal to někdo? Mám neorigo stahování předních oken a chci to zapojit na origo ovládání. Jelikož je to jen ovladač tak by s tím problém být neměl. Řešilo se tu téma dodělávky, ale tam jsem nic nenašel, buď dávali origo komplet, nebo vypínače místo kastlíku... nevěděl by někdo?
×
×
  • Create New...