Přejít na obsah

Tempomat - problémy, závady, dotazy


MRYD

Doporučené příspěvky

Tempomat funguje, zkoušel ho přes diagnostiku a vykazoval správné reakce. A spojkový spínač taky. Ale prostě je tam to "hluché místo". Ještě si vzpomínám, když jsem nastartoval auto a šel jsem otevřít vrata cca 2 minuty to trvalo, tak už to při rozjezdu neudělalo. Ale když nastartuju a hned se rozjedu, auto zastaví na cca 3 sec, otáčky padnou na 800 ot/min a pak se zase rozjedu a je to v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Dobrý den,

vlastním vozidlo Škoda Octavia II 1.6 MPI + LPG, rok výroby 2007/11, dovoz z Itálie.

Mám problém s funkcí tempomatu. Byl jsem v místním servisu a bylo zjištěno, že mám odpojené čidlo/ snímač spojkového pedálu, když se čidlo/snímač zapojil, tempomat byl funkční, ale objevila se chyba při nastartování a rozjetí automobilu. Při rozjezdu se objevil 3-4 sec. dlouhý "mrtvý bod" spadnou otáčky na 800 ot/min a pak se auto normálně rozjede a problém se neobjeví, až při dalším nastartování.

Nemá někdo z Vás zkušenost s touto vadou ???

Děkuji

Editováno: , autor: warsmash
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj pánové prosím o radu. Také mi přestal fungovat tempomat, tak jsem koupil novou páčku, ale ještě než jsem se pustil do její výměny, pročetl jsem si tuto diskuzi, a zkusil starou páčku rozloupnout, a našel jsem tam jeden zelený drátek vedoucí z páčky který tam je na volno, možná je přeskřípnutý, to však nevím. Mám oktu MR 2005, ale páčka v ní je nového tipu, už jí asi někdo přede mnou měnil, tak nevím jestli ten kabel má být zapojen nebo ne. Předem všem děkuji za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

má tempomat nějaký teplotní interval, ve kterém jej lze používat? Teplota na palubním počítači ukazovala cc -4 - -7°C. Byl jsem teď na horách a celou cestu tam tempomat nefungoval. Při zpáteční cestě se umoudřil a bylo možné jej použít.

Nebo žádné omezení není? Předem dík za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako pise Birkin ...toto je najcastejsi problem Tempomatu - prepinac na packe. Ja som po doinstalovani tempomatu asi pred 3-ma rokmi , tempomat zapol, a od vtedy ho len vzdy aktivujem sipkami a ziadny problem, cize vobec nepouzivam vypinac tempomatu, len sipky na kraji packy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Používám částo kolébku k dočasnému vypnutí tempomatu, např. když za někým na dálnici zpomaluji, brzdím jen motorem a jak uhne jen ťuknu po + tlačítko a vracím se na rychlost.

Každopádně tempomat funguje za všech teplot, v zimě se akorát sám vypne, pokud dojde k prokluzu kol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky moc pánové za odpovědi... :) na vozovce, na které hrozil prokluz kol, jsem tempomat nezkoušel, za takových podmínek mě to ani nějak nenapadlo zapnout... :)

S tím pročíštěním přepínače, to se ta páčka bude muset rozmontovat a pročistit? Lze to zvládnout i v polních (domácích) podmínkách, nebo je nutný odborný zásah?

Editováno: , autor: nooBody
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mne sa stalo že po nastartovani nešiel aktivovať tempo-mat a po zamknutí auta a otvorení pri naštartovaní išlo všetko ako má

stalo sa to len raz a odvtedy OK.

Asi malo auto zlý deň, tempo-mat má obmedzenie na rýchlosť pod tuším 30 Km, zatial by som nič nestriekal ak sa to nezopakuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle to začíná, většinou se to časem stává častěji a častěji, nic tam do celý páčky nestříkej. Páčku zespodu rozlouskni, jde to i nehtem, odpoj přepínač od konektoru a pokud při tom nejsi v garáži tak v tomhle počasí šup domů :) Přepínač rozšroubuj, torx 7, vyčisti, napruž kontakty, stříkni kontaktolem, vše poznáš sám až to rozebereš, pokud nejsi antitalent. Nebo kup novou páčku a vyměň ji. Já to zatím čistím ale po cca roku to chce znovu. Pro mě zatím dost dlouhej interval, pokud se rapidně sníží tak ji vyměním.

btw trochu mi tu chybí víc info, jako zda je dodělanej, MR atd. ale to je teď nepodstatný, jen podle mě při hledání pomoci podávám indície.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten tempomat před FL tuším první 2 roky 2004 + 2005 měl špatně letovaný spoje a vypadával...můj případ...na WDčko zapoměň, jestli to chceš nějak spolehlivě rozchodit chce to páčku dolů a pokusit se ji s trochou trpělivosti a mikropájky vylepšit - doporučuju...v horším případě výměna...naštěstí ta páčka se dá co jsem koukal sehnat opravdu za slušnej peníz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

zdravím,

mám dotaz, mám O II 2008. Dodělal jsem si přední zadní pdc a columbuse, dal jsem novou gateway a vše nakódoval. Vše maká super až na zde zmiňovaný tempomat. Funguje jen sporadicky. Někdy jedu a maká 100km a z ničeho nic vypadne. Někdy lze znovu zapnout někdy musím zastavit a vypnou klíček a někdy se nezmátoří ani tak a je zapotřebí čekat. Do té doby než jsem dodělal pdc a columbus a vše co je s tím spojeno, šlo vše ok. Nevím zda je problém v tom že pdc je již od 2011 na can pohon a nějak se to pere. Nebo jestli je problém v tom že mám starou páčku bez funkce cancel. Páčku jsem koupil hned novou ale stejnou podle vin a dělá to pořád. Děkuji všem za jaký koli nápad :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...