Přejít na obsah

Přední tlumiče - výměna


Patrik088

Doporučené příspěvky

Zdravim, Je možne že som mal na mojej oktavke po 50 tis. km mal vytieknuté predné tlmice? No bol som zhrozený ked som

to pocul v servise pri prehliadke? Esteze ze mi to vymenili v rámci záruky, uz tento mesiac mi končí! Inač mi hovorili ze by to stalo 15 tis. sk!!! Má niekto podobné skúsenosti, bo som tak vedel ze na octaviach su dobre tlmice s dlhou zivotnostou!!!

Editováno: , autor: Patrik088
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 roky později...

Dobrý den...Letošní zima dala dost zabrat..Pravděpodobně odešlo horní uložení předních tlumičů..rozhodl jsem se vyměnit celé přední tlumiče....chtěl bych se zeptat jaké vybrat...jestli se nepletu,tak originál jsou Bilstein ale každý má v prodeji jine značky...Nabízejí převážně tlumiče Monroe.... a samozřejmě v různých typech a cennových relací...Včem jsou lepší? tedy odvozuji podle ceny,protože Bilstein jsem našel všechny 4 ( přední i zadní ) za cenu 4500kč a to u Monroe mám za tu cenu jen 2 přední...můžete mi prosím poradit popř i odůvodnit....Budu rád za vaše příspěvky,názory a typy..Děkuji...

 

Mám octavii combi II 2.0 Tdi 103 kW - tuším že průměr tlumičů je u mě 55mm ( snad se nepletu ) :kol-28:

 

Oprava : nyní jsem našel tlumiče od Monroe ( Reflex ) to je prý jejich nejvyšší třída a ta cena je pěkná...ted už ty ceny nechápu vůbec... ( Proč má škoda ceny dvojnásobné,když Monroe je prý celosvětová )

Odkaz na ně : http://www.tlumice-pema.cz/tlumic-perovani-monroe-e7031-reflex-predni-levy-nebo-pravy_64393_49664.html

Editováno: , autor: Klon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pardon za lehký OT: kolik máš najeto? Mám 120k a váhám jestli jen silent bloky (je to už slyšet) a nebo i tlumiče...

Ja mám najeto 160k... Přemyšlel jsem taky jen o uložení tlumičů,ale jelikož jsem fakt vybral za zimu takový díry,tak jsem se rozhodl pro celé tlumiče....Při rejdu   ( na 2 rychlostní stupen jde nejlépe slyšet ) když jedu do zatačky bez plynu a pak přidám,tak tím škubnutím tam něco jakoby mlaskne,zavrže. kovový to není....začínám tedy od tlumiču a pak uvidím co dál..Na silenblokách nejde nic vidět,ale to neznamená že nemusí být už vytahaný....Takž já první uložení tlumičů i s tlumičema,pak silentbloky ( tyčky řízení a kinetické klouby v poho ) Jen doufám že to není nějaké zavěšení motoru či převodovky...za prvý nevím jak se to projevuje a za druhe ani nevím jak měnit a co to obnáší...Snad né motor dolů...

Jaký bys volil tlumiče??? Já právě mám problém s volbou cena/kvalita....

Zamlouvají se mi ty ( viz odkaz nahoře ) ale nevím jestli správná volba....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký bys volil tlumiče???

 

Tak já jsem těžký laik, takže se řídím podle obecného pravidla "origoš je origoš". Beru to tak, že jsem na nich nalítal 120, ty dokonce 160 a dalších už asi ani jedno z nás aut nedá. A žádné extrémní nároky nemám...

 

Jinak ty silent bloky bych vyměnil taky - stojí to prd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych zacal u toho, ze zvednu auto a udelam kontrolu. Ty tlumice na O2 vydrzej opravdu hodne a spatny ulozeni jsem jeste nevidel, pokud slysis nejaky pazvuky budou nejspis spatny silentbloky v remenou. Usetri penize a zbytecne to nemen :)

 

 

mimochodem ja mam na tlumicich 190tis a funguji bezvadne.

Editováno: , autor: jakub benes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych zacal u toho, ze zvednu auto a udelam kontrolu. Ty tlumice na O2 vydrzej opravdu hodne a spatny ulozeni jsem jeste nevidel, pokud slysis nejaky pazvuky budou nejspis spatny silentbloky v remenou. Usetri penize a zbytecne to nemen :)

 

 

mimochodem ja mam na tlumicich 190tis a funguji bezvadne.

Ja si taky myslím že ty pazvuky budou nějaky silentbloky.. S tlumiči jsem si ale jist... Auto nedrží stopu jak by mělo a test tlumičů to potvrdil...Ten co dostal řachu od vymetení díry to nezvladl. A nakonec kamarad měnil tlumiče a fakt to jde znat...on si člověk totiž když v tom jezdí každy den zvykne na něco co není optimální...Docela se těším jak to půjde znát u mě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem to měl na heveru a zjistil jsem pár silenbloků co potřebuji vyměnit..Nastal mi další problém....Kouknu na přední pružiny a na jedný je jiné barevné rozlišení než na druhé..Nikde jsem nenašel co tam má přesně být..můžete mi někdo pomoci???

 

Prý je to podle výbavy a nějakém zatížení.... Mám Octavia II combi 2.0 Tdi PD 103 kW + tažné zařízení..Prý tažné hraje roli...

Moc děkuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pruziny neres, rozlisuji se na vybavu apod. to ze na kazdy strane je jina barevna kombinace je jen tim, ze je na jedny strane prevodovka ;)

Tak to nechápu..Proč je tedy barevné rozlišení pružin??? Hodně jsem četl že je různé barevné rozlišení a podle typu,vybavy,tažného apod tam patří k tomu dané...Jde o to abych nekoupil pružiny a nebyli moc měkké...Víte někdo jaký bych tam měl mít??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a na co chces menit pruziny??

Joo aha já to nenapsal k tomu zjištění..Sorry..

Na levé straně je právě pružina bud unavená nebo jiná ( každa straná má jiné barvy ) auto je na levé straně níž a tudíš ted nevím jestli to tak má být...tedy bud je na levé straně spravná a je špatná na pravé nebo naopak...nevím jestli má být celkově auto výš nebo níž...

potřeboval bych právě nějak zjistit jaké tam mají být...chapejte že výrobců je plno a at koukám na jakékoliv,tak píšou že jsou na moje auto nebo se dají použít..beru to tak že prodejci to moc neřeší,hlavně aby byl prodej....Originál přímo v servisu je taky možnost,ale ta cena :kol-26: .Např jsem se ptal na tlumiče a v autorizovaném servisu mi nejsou chopni říct od jakého výrobce jsou a cena za jeden tlumič 4600kč a přitom na internetu najdu Bilstein B4 ( prvovýroba originál) a cena je cca + - 1400kč...dost rozdíl...

děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám najeto 160k... Přemyšlel jsem taky jen o uložení tlumičů,ale jelikož jsem fakt vybral za zimu takový díry,tak jsem se rozhodl pro celé tlumiče....Při rejdu   ( na 2 rychlostní stupen jde nejlépe slyšet ) když jedu do zatačky bez plynu a pak přidám,tak tím škubnutím tam něco jakoby mlaskne,zavrže. kovový to není....začínám tedy od tlumiču a pak uvidím co dál..Na silenblokách nejde nic vidět,ale to neznamená že nemusí být už vytahaný....Takž já první uložení tlumičů i s tlumičema,pak silentbloky ( tyčky řízení a kinetické klouby v poho ) Jen doufám že to není nějaké zavěšení motoru či převodovky...za prvý nevím jak se to projevuje a za druhe ani nevím jak měnit a co to obnáší...Snad né motor dolů...

Jaký bys volil tlumiče??? Já právě mám problém s volbou cena/kvalita....

Zamlouvají se mi ty ( viz odkaz nahoře ) ale nevím jestli správná volba....

Přesně tenhle pazvuk se mi taky objevuje, v servisu mi řekli, že je špatný spodní silenblok převodovky. K výměně je potřeba nějaký přípravek, ale ještě to vyměněné nemám, tak nemůžu říct, zda se ten zvuk po výměně ztratil. Hlavně ten pazvuk je slyšet jenom když je mráz nebo kolem nuly, v létě to slyšet není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tenhle pazvuk se mi taky objevuje, v servisu mi řekli, že je špatný spodní silenblok převodovky. K výměně je potřeba nějaký přípravek, ale ještě to vyměněné nemám, tak nemůžu říct, zda se ten zvuk po výměně ztratil. Hlavně ten pazvuk je slyšet jenom když je mráz nebo kolem nuly, v létě to slyšet není.

To je vyřešené.děla to horní a spodní lůžko motoru na nápravnici...ty lůžka jsou už měkké a normálně rukou hybu motorem dopředu i do zadu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl v jiném autorizovaném servisu se zeptat na ty pružiny....ted se chlapi podržte nebo si sedněte :kol-44: .

má otázka zněla: Dobrý den mohli by jste mi poradit ohledně pružin na mojí octavku? ( podal jsem technicky průkaz kvuli VIN )....Chtěl jsem vědět to barevné označení ...

 

Odpověď : Řekli mi různé ceny podle výrobce a hned se ptali na kdy chci objednat..

 

Řekl jsem že potřebuji jen to označení a na rovinu jsem řekl že si to budu dělat sám,že prostě ty ceny jsou vysoké...

 

Odpověď: v tom případě najednou otočili a řekli že nejsou poradna ale autoservis,kde mi zajistí originální příslušenství atd...Víc se semnou nebavili...

 

Fakt moc hezký přístup.zvažuji sepsat stížnost.... Bohužel jsem tedy nezjistil vůbec nic :kol-26:

 

Chlapi je vás tu spoustu co má stejnou oktavu jako já.Nemohli by jste se mrknout na pružiny a vyfotit mi to?? Už nevím kde to zjistit....Na netu je spousta pružin od 900 kč - 3600 kč a u všech je napsano že je to na mojí oktu... Díky

Editováno: , autor: Klon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mé Oktávky(1Z5 TDI 4x4) mám problém, že při sjíždění z chodníku(ať už celou zadní nápravou najednou nebo jen jedním kolem zešikma) nebo třeba při přejezdu kolejí jde ze zadní části takový nárazový zvuk. Je to docela velká rána a vypadá to jako by se tlumič vracel zpět a "netlumil". Dělá to na levém zadím i právém zadním.

Demontoval jsem oba tlumiče a po odzkoušení se vrací pěkně pomalu. Protože jsem měl nové originál koupené, vyměnil jsem je, ale problém přetrvává. Žádné zlepšení. Sundal jsem i pružiny a kontroloval silentbloky v ramenou a tam také žádná vůle není. Jinak auto při jízdě "neplave" pěkně sedí. Jen si musím dávat pozor právě na sjíždění z vyvýšených míst(výjezd z garáže, sjezd z parkoviště z obrubníku, koleje, díry - i pomalé projíždění,...) Je to opravdu dost velká rána, když se kola vrací zpět směrem dolů.(Nahoru ne, tam to tlumí dobře).

Nutno jen dodat, že i přes to, že původní tlumiče(zadní) měly najeto 170 tisíc a byly hodně orezlé, tak se zdá, že fungují dobře. Takže je zbytečně neměňte!

Kamarád dal stejné auto jako mám já(4x4) do servisu Škoda s tím, že mu auto "plave". Tam mu vyměnili všechny tlumiče(prý dost velká pálka 15.tis Kč) a auto plavalo pořád. Pak mu prý jeho kamarád vyměnil stabilizátor za pár korun a bylo vše OK.! Takže ne vždy jsou to tlumiče. Zdá se, že na těchto vozech vydrží opravdu hodně.

Zpět ale k mému problému. Můžete někdo poradit na co se na zadní části zaměřit?Do Škodováckého servisu se mi to z pochopitelných důvdů dávat nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...