Přejít na obsah

Přední tlumiče - výměna


Patrik088

Doporučené příspěvky

Co to meles za nesmysly je spousta druhu tlumicu a take podvozku velmi zalezi ma vin cisla vozu bavim se o originalnich tlumicich a ne.o pseudotuningu ta technik apod.

 

 

Děkuju, že se chceš hned hádat o kravinách. Zřejmě jsme se špatně pochopili v diskuzi. Pokud si vezmeš Octu 2 kombi s klasickým sériovým podvozkem tak žádné různé druhy tlumičů nenajdeš. Najdem pouze rozdílný průměr na předku. Nevím kde jsi na tuto informaci přišel, ale je to mýlka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Martinro uvedený případ (Octu 2 kombi s klasickým sériovým podvozkem) a jen předním pohonem skutečně platí, že vzadu je jen jeden typ tlumičů, bez rozdílu motorizace. Ba dokonce varianta 4x4 je má totožné. Na předek zná Etka v tom stejném případě již 6 různých čísel tlumičů + 3 "eco" varianty. Dívám se konkrétně na MR 2010. Není to tak jednoduché -  a proto na předchozích stránkách doporučují lidé, co se v tom skutečně vyznají, vyhledat patřičný díl podle VINu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdar borci, pls pro info kolik času zabere v servisu výměna všech tlumičů? Cenu tlumičů si dohledám a orientačně vím, ale už nemám páru zda je to na pul den, celý den nebo tam nechat auto na 2 dny.. (nemyslím autorizák, ale ani Frantu ze stodoly co to dělá poté co příjde z práce domů) :) A když k tomu přihodíte orientační cenu výměny těch tlumičů tak budu nejvíc spokojený :)

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dělal tady někdo přední tlumiče sám ?? Já na to možná jdu zítra pokud bude mít kolega volný zvedák a zajímalo by mě, jestli se musí povolovat poloosy, nebo sundavat celá těhlice.. na O2 jsem to nikdy nedělal.

Mám sice příručku, ale tam je to vše moc škodovácký a ne vždy nutno podle toho rozebrat i zadní SPZ... ;):D If you know.. :kol-83:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to delal. Jen na strane u ridice jsem musel povolit poloosu aby mohla v tehlici jezdit. Pak sel teprve tlumic vyndat. Jinak doma se to da pokud mas naradi a hlavne jestli se ti podari povolit nebo spis sundad stabilizatory. Ja se s tim drbal dve hodiny az sem musel jeden vzit flexou. Pak taky potreba dobry klinek na rozevreni tehlice aby sel tlumic dobre ven i zpet. No a musis mit stahovaky na pruziny. Jinak na tom nic neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo veškerý vybavení mám :) Dělal jsem dřív v autoservisu a kolega mě tam sem tam pustí si něco udělat.. Stabíky budu dávat nový dopředu i vzadu včetně uložení stabilizátoru vzadu (ty gumy).. S tlumičema axiály, uložení, prachovky atd atd...

Jen mi šlo o to, jestli to půjde vyháknout, protože na několika vozech jsem musel třeba dávat dolu těhlici a to šíleně prodlužuje čas kvůli bzrdám, svisláku, čepu řízení atd...

Každopádně díky :)

Editováno: , autor: Boby91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 

mám dotaz, potřeboval bych vyměnit přední tlumiče na Octavii II r.v. 2005.

Mám možnost sehnat výhodně tlumiče na Octavii III.

Chtěl bych se zeptat, zda náhdou někdo nevíte nebo neporadíte, kde zjistit, jestli jsou tlumiče z Octavie III kompatibilní s Octavií II?

 

Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

minimálne sú trošku inak dlhé , majú iné misky pružín a celková charakteristika bude niekde inde , ak nezabudnem večer dám foto ... tým netvrdím že to tam nejaký kutil nedopasuje , ale rovnaké ani zámenné nie sú , a už vôbec neviem ako by sa to správalo na ceste

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu se ještě zeptat na tyhle tlumiče, jestli by náhodou nešli?

 

https://www.dropbox.com/s/5wty1xdacawbzld/V%C3%BDst%C5%99i%C5%BEek.PNG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/aqmxf7ub0tqj2xf/WP_20160311_004.jpg?dl=0

 

Děkuji

 

Edit: tak už jsem to zjistil. Nejdou.

Editováno: , autor: HonzaNovis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Muzu citovat treba prispevek z teto stranky. Je to informace primo z ETKY...

Pro Martinro uvedený případ (Octu 2 kombi s klasickým sériovým podvozkem) a jen předním pohonem skutečně platí, že vzadu je jen jeden typ tlumičů, bez rozdílu motorizace. Ba dokonce varianta 4x4 je má totožné. Na předek zná Etka v tom stejném případě již 6 různých čísel tlumičů + 3 "eco" varianty. Dívám se konkrétně na MR 2010. Není to tak jednoduché - a proto na předchozích stránkách doporučují lidé, co se v tom skutečně vyznají, vyhledat patřičný díl podle VINu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...