Přejít na obsah

Přední tlumiče - výměna


Patrik088

Doporučené příspěvky

Prokoncernově bych to nenazval, meříli veličiny a ty snad nesfalšovali.Když někdo vyrobí kostku o hraně 10cm,tak každý další ji musí vyrobit taky o hraně 10cm ne ? . Vadí mi spíš, že testovali jen jeden kus . Měli vzít aspoň 10ks,aby bylo vidět originály v jaké jsou toleranci .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenazval sem prokoncernově tento test ale celý časopis SM. Kdo ho pravidelně čte tak to musí vidět, ty výsledky (všeobecně) jsou jak přes kopírák což ve mě nevzbuzuje důvěru ale třeba se pletu a vše od Škodovky je opravdu nejlepší, jenže z vlastních zkušeností to bohužel potvrdit nemůžu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak tak ja som teraz menil pruziny (sportove 40/25mm) vymenil silentbloky ale tlmice maju od 50 do 53% takze planujem vymenit aj tie lebo je to take nemasne neslané. Po tlmicoch pokukujem uz nejaku dobu a celkom sa mi pozdavaju Koni STR.T kedze na nich mozu ist jak OEM pruziny tak aj sportove pruziny so snizenim do 40mm. Mate niekto skusenosti s tlmicmi Koni??  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mna caka vymena asi co nevidiet, vpredu to bolo na testoch tlmicov len len, takisto na poslednom servise vynikli vyhnile prachovky vzadu, tak caka nas asi velka vymena po 240tis km neni sa co cudovat takze origo je naj. Niekde som pocul ze Skoda ma vlastne rovnake kriteria na nahradne diely ako pri prvovyrobe (z fabriky) a rovnko tie diely musia prejst rozsiahlym testovanim ako u origo takze rovnake naroky su na ne kladene ... som rad ze som si tu precital testy - dokument co dal pawouk mna osobne iba uistilo v tom ze origo je origo chvilami som premyslal na sportovym podvozkom komplet AP sportfahrwerke, ale na nase cesty ???... Zatial snad vydrzia ale vymena pride na 100% v dalsom servisnom intervale ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, čeká mě výměna tlumičů celého auta, mám na originálech najeto 226tkm...  sice to není ještě extrémě houpavý, ale přijde mě že auto už je takový "gumový" (když zkusím něco jako losí test, tak se trochu rozvlní). A už se mě párkrkrát stalo že při přibrždění ve vyšší rychlosti hlavně na nerovnostech zablokoval brzdový pedál-jak píšou v tom Světě motorů, začne kopat ABS ale auto nebrzdí, protože pravděpodobně je jedno kolo ve vzduchu. Na testu tlumičů jsem byl a tam je to OK, kolem 80% no ale dá se tomu věřit?

Chci se zeptat na radu co tam dát za tlumiče, aby byly charakteristikou co nejpodobnější originálům a i výdrž aby byla nějaká rozumná. Jde o to jestli se vypalatí platit za dost drahé originály nebo třeba ty Blisteny jsou na tom podobně ale cenou jsou jinde? kdyžtak mám combi 1,9TDi mr2005, ale myslím to spíš obecně co je OK a čemu se vyhnout obloukem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Chystam se na vymenu prednich tlumicu a potreboval bych 2 rady. Poradte, prosim, nekdo. :)

 

1) Jaky orech potrebuju na povoleni sroubu, ktery tlumic drzi v tehlici? Vim, ze je to XZN, ale nevim velikost.

 

2) Podle DP musim pri vymene tlumice povolit spodni cep a poloosu. Jsou obe tyto veci nezbytne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zvadl vymenit jen pravy tlumic. V tehlici drzel teda poradne. Radeji jsem poloosu daval stranou.

 

Potom jsem chtel vymenit levy, ale nebyl jsem schopny povolit cep kosti stabilizatoru na tlumici. Jeden XZN bit jsem zlomil a druhy bych zlomil taky (uz se zacinal kroutit). Byly to ale smejdy z nejake sady z Uni Hobby (sada 6 bitu vcetne redukce na pulpalcovy ctyrhran stala nejakych 80 Kc). Dnes jsem koupil novy bit od WITTE (69 Kc) a redukci na pulpalcovy ctyrhran od Kennedy (124 Kc). Takze to nejlepsi, co v krame meli. Zitra to asi zkusim povolit, jsem na to zvedavy. Jak to delate vy? Mate na to nejake specialni naradi nebo proste kost stabilizatoru odriznete a date novou?

 

IMG_20161008_152038.jpgIMG_20161008_152001.jpgIMG_20161010_160121.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To dáš. Nějakej uvolňovač ve spreji použiju a matku před povolením poklepu kladivem přes duralovej špalík (může bejt i tvrdý dřevo). To XZN sedlo v čepu důkladně vyčištěný aby tam bit sedl jak do mamky :) Taky sem jeden bit na kosti takhle rozlouskl, shodou okolností též na levý straně, ale byla to moje blbost páč se mi tam motal synek a mezi řečí sem zabral na druhou stranu :) Sáhl sem po druhým bitu a bylo povoleno ;) btw motám se kolem výroby nejen kostí ale všeobecně kolem dílů s kulovejma čepama a ty XZN sedla nejsou špatný, stejně jako klasický šestihrany, záleží na automobilce co používá. Jen jsou holt na některejch čepech udělaný na pikaču, to už ale zase záleží jak si to nechá která automobilka naflákat v kovárnách a taky kde. Poslední roky frčí Indie a Čína :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za rady. Jeste jsem nerekl, ze matku se mi povolit podarilo, ale pootocil jsem s ni jen max o ctvrt otacky a dal uz nesla. Zavit jsem mel namazany olejem, ale nepomohlo to. Pritom tam neni moc rzi nebo nejakeho bordelu. No snad uz to pujde. Za chvili to pujdu zkusit s novym bitem. Potom napisu, jak to dopadlo. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...