Přejít na obsah

Špatný start 1.4 TDI, VAG tvrdí - snímač otáček motoru


Doporučené příspěvky

Zdravím, pánové, mám takový problém se svou Fabii combi 1.4
TDI 55kw. Včera jsme byli na technické prohlídce a měření emisí. Všechno
proběhlo úspěšně, bez sebemenších závad a chyb. Po příjezdu domů auto začalo
divně chytat. Mysleli jsme, že je to baterií, protože jsme par dnů zpět dávali
nové světla a pořád jsme je zkoušeli, štelovali apod., tak jsme ji dali nabít.
Dnes jsem ji tam ráno šoupnul a pořád špatně startuje. Nakonec ale vždy chytne.
Začala blikat kontrolka žhavení a ještě nějaké začaly svítit. Vzal jsem comp s VAGEM
a napsal mi chybu 16705 – Snímač otáček motoru ( nesmyslný signál ) . Co jsem
si tak pročítal fora, když se tohle někomu stane, tak většinou po nastartování
motor vypne, nebo kolísají otáčky apod.. A u mě vůbec. Až nastartuju, motor si
otáčky drží úplně v klidu. Před chvílí jsem to byl projet a bez problémů.
Vypnu motor, zkouším startovat a pořád ten samý problém. Zkoušel jsem tu chybu
ve vagu i vymazat, tak všechny kontrolky zhasnou, ale jakmile zase motor začne
blbě startovat, tak se zase rozsvítí. Začalo to až včera, jinak nikdy s tím problém nebyl, v zimě jsem se i divil, jak to chytá na poprvé a bez problémů.
Přikládám i video, které jsem dnes natočil. Máte někdo s tím zkušenosti?
Popř. nějaké rady? Díkec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muže být vadný snímač otáček, ale pro jistotu po nastartování běž do měřených hodnot skupina 04 poslední sloupec vpravo je hodnota  synchronizace klika vačka podívej se jestli je v povolené toleranci. Byl jsi u toho když měřili emise ? Netrápil to někdo zbytečně ve vysokých otáčkách naprázdno?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepo. kdyby to bylo rozhozene tak to píše myslím nesmyslny signál snímače vačky nebo něco takového... ono je dost možné že si jednotka přebere otáčky ze snímače vačky teoreticky.. ale nevím, co jsem slyšel tak to většinou nejde ani natočit když klekne snímač na klice..

ehm ted nějak z hlavy nevím, ale zkus pohledat jestli není v měřených hodnotách ten snímač na klice... kdyžtak na něj mrkni jestli vubec ukazuje a nebo jestli neukazuje blbosti..

Editováno: , autor: -honza_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak dneska jsem startoval úplně normálně. Zvláštní. Vymazal jsem chyby a nic, vše ok. Myslíte, že by to mohlo být i tím, že mi vypadla hadička vedoucí do zadních ostřikovačů, a nateklo to někam do káblů? Vypadla tam u řídící jednotky. Už jsem tu hadičku napojil zpět, tak uvidime.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahoj,podařilo se ti vyřešit problém?Trápí mě uplně to samý,200km ok a pak nejde nastartovat,točí,ale nechytne. Pak vymazání chyb,vychladnutí a ok.

Kabely jsem prošel až k řídící jednotce,zdají se být ok,čidlo má stejnosměrný odpor v normální hodnotě. Neumím ho vyndat,je za olejovým filtrem,jestli se nemýlim,je na něj hroznej přístup a ani neni vidět,na jakej ořech nebo nástavec pasuje :(((

Neumí někdo poradit?Dík za každou radu.

 

Nalezena 1 chyba:
16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal
            P0322 - 35-00 - -
Readiness: 1 1 0 0 0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...