Přejít na obsah

Servisní intervaly - pevný, proměnný, jejich ceny v servisu


Pawouk

Doporučené příspěvky

kristova noho..já už začínám být na ty autorizáky a ty roboty tam pracující opravdu alergický...jestli neumí změnit diagnosticky servisní interval, což je pár kliků myší, tak tam bych opravdu měl strach auto dát..samozřejmě, že to jde a jestli to neumí, jed jinam, protože tam hrozí tvému autu spíše hrozba než pomoc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně se to stalo taky. Mám proměnlivý a po vynulování tam mám čárky a po pár kilometrech tam naskočí nějaká hodnota. Jednou po výměně oleje tam bylo 15tis., tak jsem nechal zavolat technika, ten s autem zajel do dílny a za chvilku to zase bylo ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli mechanik neumí nakodovat servisní interval, tak tam nemá co dělat...kdo ti řekl, že to nejde ? ten mechanik ? nebo snad i někdo jiný tam ? mluvil jsi o tom s vedoucím servisu ?  Napsal bych vedoucímu servisu mail, co se ti stalo a počkal bych si na odpověd, abych měl něco v ruce a uvidíš, co přijde..podle toho bych se pak zařídil dál..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně to připadá jako scifi :-) podle toho, co píšeš, že ti to zobrazuje tak je to zcela jistě interval pevný 15000km/1 rok..mezi intervaly se dá normálně přecházet, když zákazník chce a podle toho se mu nakoduje interval...v ruce nemáš ale nic, jen nějaké tvrzení..napsal bych mu mail, jak to vidíš ty a jak bys to měl mít a uvidíš, jaká přijde odpověd..pokud ti přijde, že je to správně a že to neumí překodovat, tak tento mail bych pak poslal  do fabriky na zákaznické centrum..někdy by ses divil, co se pak děje, když si stěžuješ na tomto centru..osobní zkušenost v jiném problému...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jim zas nechci delat nejake problemy u vyrobce. Zkusim jiny autoservis, jestli se jim to podari zmenit a neco za to budu platit, tak pak budu pozadovat slevu pri pristi servisni prohlidce, co by me mela cekat ted v prosinci 2018, protoze to budou dva roky od koupe auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no sám jsem zvědavej, jak dopadneš v tom jiném servisu, klidně se může stát, že tě řeknou, že si to máš nechat nakodovat tam, kde ti ten olej měnili a kde ti to kodovali..nejsem si jistý, že když jen tak přijedeš někam do servisu a řekneš, že chceš překodovat interval, že ti to jen tak udělají..dle mého je tento úkon spojený jen s výměnou oleje..podávej průběžné informace, protože tohle už mi připadá trochu opravdu moc. a absolutní neschopnost servisu provést triviální úkon..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidim, vedouci servisni technik mi sam navrhl, at se zeptam v jinem servisu, ze mi to tam potvrdi, ze to mam spravne promenlivy interval. Ja uz jsem si nebyl jist, jestli ma pravdu on nebo ja. Ale kdyz jste mi tu potvrdili, ze to je takhle pevny servisni interval ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele já už jsem na jedné kontrole byl na první po dvou letech...chtěl jsem nechat stále ten proměnlivý a infotaiment mi po odjezdu ze servisu hlásil dva údaje..servisní interval byl nastavený na 365 dnů, protože druhá kontrola je hned po roce a olejový interval byl nakodovaný na 30tkm/730 dnů..takže přesně tak, jak to mělo být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se pletu, ale nemá ten servis vlastně pravdu? Myslím, že tě měli informovat, že z pevnýho se nedá přejít na proměnlivej.  Podle toho jak píšeš to vypadá, že jsi měl z výroby nakodovanej pevnej interval na olej 15000 km / 1 rok. A pokud máš jednou pevnej, nedá se přece  přejít zpět na  proměnlivej ?? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ne,  měl jsem z výroby proměnlivý servisní interval QI6, viz typový štítek níže. Nejde snad mít na olej pevný a na servis proměnlivý, buď máš proměnlivý na oboje nebo pevný na oboje.

 

typovy stitek.png

Dekódování typového štítku:

Citovat

E0A = Žádné akční provedení
1D0 = Bez závěsného zařízení
7Q0 = Bez navigačního přístroje
8AA = Bez rádia
1KD = Kotoučové brzdy zadní
6FF = Vnější zpětné zrcátko a další díly v barvě vozu
1AT = Elektronický program stability ESP
7MM = Exhalační předpis EU6 Plus
1N3 = Řízení s posilovačem se závislostí posilovacího účinku na rychlosti Servotronic
G02 = Tlumení přední
H09 = Pneumatiky 215/60 R16 95H (polymerní nátěr)
4UF = Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce
L13 = Okruh pérování 13
B03 = Země typových zkoušek-ČESKÁ REPUBLIKA
4QW = Bezpečnostní pásy přední
4X1 = Boční airbag vpředu
J0S = Baterie 320A (59Ah)
QI6 = Interval prohlídek vozidla 30000 km nebo 2 roky (variabilní)
8GU = Alternátor 140A
2UB = Provedení pro špatné cesty

 

Editováno: , autor: osobne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud auto vyjelo z fabriky s proměnlivým, je možné přecházet mezi nimi téměř "libovolně" v závislosti na tom co se do auta naleje. Ikdyž se přejde na pevný interval oleje tak prohlídka zůstává 30 000tis/rok/dva. Vyfoť tu obrazovku na infotaimentu, ať máme uplnou představu co ti tam vlastně nastavili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

 

před 2 hodinami, Martab napsal:
Vyfoť tu obrazovku na infotaimentu, ať máme uplnou představu co ti tam vlastně nastavili.

Tohle tam mam teď po vymene oleje:

IMG_20180829_160916.jpg

 

Tohle jsem měl před výměnou oleje:

IMG_20180824_092746.jpg

IMG_20180824_092743.jpg

Editováno: , autor: osobne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...