Přejít na obsah

Servisní intervaly - pevný, proměnný, jejich ceny v servisu


Pawouk

Doporučené příspěvky

před 18 minutami, osobne napsal:

To nevim, proč mají tu položku na faktuře takto pojmenovanou. Ale dušují se, že to na pevný interval neměnili, pouze že to vynulovali.

 

Jediné, co jsem požadoval, byla výměna oleje. Olej jsem měl vlastni LL, filtr dal servis.

Ta položka je pojmenovaná podle toho o jaký interval se jedná, já mám proměnlivý a na faktuře je v závorce uvedeno proměnlivý. Buď jsou úplně mimo a nebo ti záměrně kecaj 

a oblbují tě.

Aty fotky jsou fakt malé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel na PC to nejde zvětšit a je to nečitelné..ale jak už se tady psalo...jak ti mohou tvrdit, že je to správně, že ti nakodovali proměnlivý, když na faktuře máš jasně napsané, že ti nakodovali pevný a tomu odpovídá i to, co zatím říkáš.. přikládám svoji fakturu, kde mám vyplněno proměnlivý, takže kdybys měl proměnlivý, budeš to mít na faktuře, ale ty máš jasně napsáno pevný, takže jsou včetně vedoucího naprosto mimo...

 

faktrura serviska.jpg

Editováno: , autor: ski1961
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedělám si o servisech (autorizovaných i neautorizovaných) iluze, ale v tomto případě bych je hned automaticky neodsuzoval. Důvody jsou dva. Zdeněk už minulosti několikrát lhal a není důvod si myslet, že s tím najednou přestal. Druhý důvod - pokud experimentoval s Caristou, ani nemusí vzhledem ke své povaze vědět, že si tam pevný interval nastavil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sám si myslím, že to co je na faktuře, je jenom formalita, nemá to přece vliv na to, co mechanik skutečně udělá. Mechanik tvrdí, že pouze vyměnil olej, filtr, vynuloval interval a interval nijak neměnil, když jsem to hned reklamoval, že tam mám najednou pevný interval, tak se ho pokusil změnit na proměnlivý a říkal, že to nejde, že to hází nějakou chybu. Tak jsem sepsal reklamaci a včera mi volali, ať přijedu, že mi interval změní. Přijel jsem, asi to zase neúspěšně zkoušeli změnit a tvrdí, že to změnit nejde, že je to tak správně proměnlivý interval. K té chybě co to házelo říkal, že to bylo nenakódované autorádio, to je pravda, protože já koupil auto bez autorádia a dal jsem si tam sám bez kódování autorádio Škoda Blues, jen jsem ho zastrčil do konektoru a zasunul do pozice. Takže to autorádio mě tam i dokódovali, už to chybu nehází, ale servisní interval na proměnlivý změnit nedokázali, tak tvrdí, že tam už proměnlivý interval je, prostě si s tím neví rady podle mě. Ten servis ale neodsuzuji, nemusí to být jejich chyba, možná je to nějaká výrobní vada? Jinak podle mě i resetovali nastavení řídící jednotky, protože jsem tam měl přes Caristu nastaveno protočení rafiček a deaktivováno pípání pásů a to už není, rafičky se neprotáčí a pásy zase pípají. Ale to je jedno, to je detail, to si už dokáži nastavit přes Caristu sám.

Editováno: , autor: osobne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to tedy rozhodně není žádná formalita.není možné, aby mechanik dělal něco jiného než je pak na faktuře..to tedy ani omylem !! a může ti říkat co chce, že nic neměnil apod..prostě dle toho, ci jsi tady zveřejnil, tak prostě ten interval na pevný změnil o čemž svědčí tvoje fotografie před a po..takže to pevný na faktuře není pro srandu králíkům, ale proto, že to prostě na pevný změnil..proč to ted neumí hodit zpátky je opravdu na pováženou ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nějak ti přestávám rozumět..z toho všeho, co jsem si tady přečetl a co jsi zveřejnil za fotky před servisem a po, tak  jasně plyne, že ke změně intervalu na pevný došlo o čemž svědčí i faktura a foto po výměně..takže nemohou tvrdit, že je tam proměnlivý, když ti ten proměnlivý auto nezobrazuje jako před výměnou..a pokud jim nechceš dělat problém, tak holt tak jezdi..víc už asi k tomu není co říci..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem už psal, nebyl jsem si už jist, jestli mají pravdu oni nebo já, tak jsem chtěl vědět, jak je to u jiných. Příští týden zkusím jiný servis, aby mi to změnil. Kdyby to tento servis změnit dokázal, tak by to už udělal, snahu měli.

Editováno: , autor: osobne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky tě nechápu, než si jel do servisu měl si proměnlivý interval, auto ti vrátily s pevným intervalem o čem svědčí i faktura a teď ti tvrdí, že toto je proměnlivý interval a přesto se snažili to na něj změnit. Asi to budou specialisté na svém místě. A ty je ještě omlouváš, tak proč to vlastně řešíš ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, co je napsané na faktuře vůbec nemusí souviset s tím, co bylo provedeno. V tomto má Zdeněk pravdu. Na faktuře může být klidně grilované kuře.

 

Zřejmě došlo k aktualizaci ŘJ, protože zmiňuje navrácení adaptací přes Caristu do původního stavu. Auto bylo poprvé v servisu, takže dost možná byly prováděné i servisní akce typu "4K0" nebo jak se to jmenuje.

 

Kdo ví, co kde kdo co blbě zmáčkl nebo kde je jaká sw chyba.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se objednaval do jineho servisu, popsal jsem prijimacimu techniku, co se stalo a rekl mi rovnou, ze servisni interval z pevneho na promenlivy ted zmenit nepujde, ze to pujde az za rok, az mi to oznami potrebu dalsiho servisu. Pry je drivejsi zmena servisniho intervalu SW blokovana. Takze to nema cenu resit no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@osobne  no tak to je tedy super, když je to sw zablokováno a nepůjde to dříve než za rok..prostě to posrali soudruzi a ještě z tebe dělají blbce a tvrdí ti, že je to ok, že máš nakodovaný proměnlivý..kdyby to bylo ok, tak by se ti to nesnažili nakodovat zpátky, kde zjistili, že to nejde..opravdu děs a hrůza ty dnešní servisy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AS jsou nejhorsi servisy co znam navzdory vybaveni a tovarni podpory - jen pozlatko a prsatice co vam uvari kafe. Kdejake mensi nezavisle servisy kde se opravuje vice znacek toho umi mnohem vice a proc? Protoze oni o sveho zakaznika musi bojovat coz zrovna nejakej AS Skoda nemusi. Ti schopni mechanici totiz v AS za 20 delat nebudou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opacna ukusenost. Rodice takto zkouseli nekolikrat nezavisle servisy a vzdy pohoreli. U toho autorizovaneho se prusvihy aspon daly resit. Toto je vizitka jednoho mistra ze Skalice u Znojma po vymene ventilatoru v Roomsteru. Cena prakticky totozna jako v autorizovanem. 20180715_163919.thumb.jpg.a24d80f4cdd29174bca87274cf5822b1.jpg

 

Ze po teto operaci svitila zavada ESP, to uz je detail.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až tam půjdu v prosinci na servisní prohlídku, tak jim řeknu, ať to zkusí ještě jednou změnit na proměnlivý interval, nebo ať mi alespoň vynulují ten pevný interval. Pak bych tam šel na další servisní prohlídku stejně po jednom roce, i kdybych měl nastaven proměnlivý interval, a ta další servisní prohlídka už by stejně nějak tak vycházela najednou i s výměnou oleje, protože od výroby to zahlásilo potřebu výměny oleje cca po roce a půl.

Editováno: , autor: osobne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...