Přejít na obsah

Servisní intervaly - pevný, proměnný, jejich ceny v servisu


Pawouk

Doporučené příspěvky

pro Rogerera: Díky za nahrání videa, takhle je to pěkně vidět.

 

Zobrazuje se mi toho také méně, přesně jako Petrovi. U mě datum výroby vozu 03/2013. Stav: aktuálně najeto 19.435km a do servisu ukazuje 10.600km.

 

pro Petra: no jo no, kupovali jsem ty stroje nějak brzo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem ze zvědavosti mrknul jestli se mi nějak změnil nájezd do proměnného intervalu výměny oleje a servisu a celkem mně překvapilo, že do výměny oleje zbývá 18 tis. km při nájezdu pouhých 2 tis. km za dva měsíce. Přitom si nemyslím, že bych jezdil nějak extrémně krátké trasy, no ale PP je o tom evidentně přesvědčen. Jezdím 2x13 km do práce, pár delších jízd jsem samozřejmě absolvoval, ale také pár (asi hodně) krátkých, za nákupy a tak. Olej jsem plánoval měnit dřív, tak nějak ve vlastní režii doma, teď abych sledoval jestli se ten interval v PP nebude ještě krátit, abych to nakonec neměnil doma a za chvíli v servisu znova, no uvidíme.

 

Rapid lift 1,2 77 kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně ukazuje při 12 tis., servis za 18 tis. ale jak mluvíš o té vyměně doma, tak jsem si vzpomněl, že jak jsem byl teď měnit olej a byl jsem přítomnej u výměny, tak mechanik na závěr udělal na vypoštěcím šroubu značku spešl fixou, která je čitelná jen pod UV světlem. nějaká nová finta :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cože? A kde tu značku udělal, na boku šestihranu nebo na čele? 

Petrrr: po prvním rozdělání je asi jedno, jestli použiješ původní černý nebo nový stříbrný. Stejně na tom původním černém už bude vidět otlačení od goly a bude jasné, že to někdo rozdělával. Asi proto ta značka UV barvou pro případnou reklamaci, kdyby olej vytekl šroubem. Nebo je to jen obecný postup při identifikaci strojních spojení, důležitých pro bezpečnost. Dřív se dávala žlutá barva, dnes asi UV. 

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to jak pečeť, na vaně a na šroubu. a jelikož ten šroub nikdy nedáš do stejné polohy při dotahování... ale stejně si myslím, že to opatření nemá žádnou funkci, protože jednak by tohle musely dělat uplně všechny servisy běžně, nebo by tě o tom museli při výměně informovat. takhle jim můžu říct, že mně tam něco načmárali až teď a pojedu jinam, kde o tomhle nemají ani potuchy. třeba je to jen opatření toho jednoho konkrétního servisu, to nevim. kdyby mi nenabídli přítomnost u výměny, tak o tom nevím a asi bych se pak divil, kdybych si olej v půlce udělala sám a pak přijel k nim až auto zahlásí. třeba bych dostal BAN do elektronické servisky a pak by mě vyhodili s rachtajícím rozvoďákem z každýho autorizáku. těžko říct.  já raději solím a po dobu záruky jen autorizák, přece jen je to TSi a nechcu se pak s někým dohadovat. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu, nechtěl jsem to psát, ale spoléhám, že to tam nikdo pod mikroskopem nezkoumá a jinak o ničem nevím. Bude to jak píšeš kvůli tomu úniku. Známej s Hondou, měl nějaký úniky na klimě, dělali to obdobně.

edit: jo tak poslední větu beru zpět.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj se vlka, to je kvůli záběhu motoru, mě to na začátku taky prudce spadlo po 2tis až na 22tis (výměna), ted se to drží na 28tis(výměna).

 

Dík za uklidnění :)

 

mně ukazuje při 12 tis., servis za 18 tis. ale jak mluvíš o té vyměně doma, tak jsem si vzpomněl, že jak jsem byl teď měnit olej a byl jsem přítomnej u výměny, tak mechanik na závěr udělal na vypoštěcím šroubu značku spešl fixou, která je čitelná jen pod UV světlem. nějaká nová finta :-D

 

Hm, zajímavé, takže s vlastní výměnou radši opatrně. Na starém dieslu už asi tři nebo čtyřikrát po sobě jsem olej odsával vrchem, hadičkou přes otvor pro měrku, protože a) jsem líný sundávat spodní kryt, B) vysátím se toho vytáhne víc. Letos ale plánuju otevřít vypouštěcí šroub, přece jenom všechen b....l se neodsaje. Tímto způsobem by nic nepoznali, zase ty drobné pilinky ze záběhu, pokud tam jsou, tak nevytáhnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dnes podstoupen pravidelný servisní interval při 30 000/2 letech.

 

Najeto 28779 km, cena práce včetně výměny oleje, olejového filtru, šroubu a pylového filtru 2816,- s DPH. Využita sleva za "věrnost" 17% na materiál a 10% na práci.

 

Příští návštěva buď za dva roky či v 58779 km.

 

Servis KARIREAL a.s. Třinec, za necelé dvě hodiny bylo hotovo, kafíčko, příjemné posezení, prohlídka auta se servisním poradcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi v servise během předávání paní říkala, že garanční servis s olejem ať počítám tak 3000 a 10% dávají věrnostní slevu na materiál i práci, tak jsem zvědav, až to přijde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic proti ale 3000 kč za garančku a olej ? není to trochu moc ? , 5 litru oleje 5w30 cca 750kč, filtr oleje 194kč, pylový filtr z aktivním uhlím 870kč /// kč normální pylový 249kč , což je sakupikum prask : 1814kč pylový z aktivním uhlím , 1193kč pylový klasikcký

 

takže 3000kč - 1193kč=1807 za praci :) trochu drahe fakt

 

A navíc nemáte jistotu že vam to skutečné vymněníly !!! tedy pokud nemáte možnost být u toho jak to dělají !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...