Přejít na obsah

Z akeho auta ste presli na Rapid a preco + vsetko pre a proti


LUKY-007

Doporučené příspěvky

No, to sice jo .. ve verzi holobyt ano .. jenže když bych si to, co mam naklikaný v rapidu za necelý půl mega, naklikal do čehokoli jiného (snad kromě Toleda), tak jsem minimálně o 100 - 150 tisíc víc.

Ano, pokud bych neměl jako požadavek DSG (či jinou použitelnou dvojspojku) , mohl jsem jít třeba do Golfa (docela vybavená 1.2 77kw kolem 460 - 500 tisíc) , Octy (víceméně zase 1.2), Cedníku (tam i s naftou), Hundaye, a i řady dalších.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No všude tu na fóru čtu více či méně plamenné diskuze o tom, zda je Rapid špatný, dobrý ... lepší než auto X, horší než auto X, atd. Jsou tu všechny druhy názorů od "jezdím dva roky a spokojenost" až po "jsem hrozně zklamaný, tvrdé plasty, koukající kolejnice u sedačky atd."

 

Je to prostě co člověk, to názor. Z některých názorů tedy zůstává až rozum stát.

 

Přidám také svůj intelektuální výplod mysli (a to ještě Rapida nemám) :-)

 

Přesedám do Rapida z Fabie I RS. Ve zkratce ... nejlepší auto, co jsem kdy měl.. ALE nadešel čas jít dál. Fabie už má něco najeto, servis byl vždy drahý a je čím dál dražší vzhledem k postupujícímu stáří a opotřebování auta. Navíc teď má ještě rozumnou cenu k prodeji.

 

Původně jsem chtěl Octavii 3, ale změnil jsem názor. Důvody:

- až moc obří auto

- v mnou přijatelné výbavě moc drahá sranda

- strašně se krade (zejména v exkluzivnějších výbavách)

 

Nakonec tedy Rapid. Zvolil jsem cestu o level nižší třídy, ale zase bohatší výbavy za méně peněz.

 

Co od nového auta očekávám:

- více prostoru pro mě a pasažéry

- větší kufr... vlastně o hodně větší kufr

- větší luxus... Fabie byť RS je svou výbavou poplatná svému roku výroby 2006... těším se na vymoženosti typu bluetooth handsfree, maxidot, ovládání na volantu, vyhřívané sedačky atd... oproti výbavě FI RS mi chybí snad jen tempomat a ostřikovače světel

- větší komfort cestování... FI RS měla dost ďábelské odpružení... k dobru sportovnímu duchu jízdy, ale na D1 jsem vyklepal duši

- od motoru 1.2TSi očekávám, že mě doveze na krátké i dlouhé vzdálenosti s přiměřeným komfortem a výkonem přeplňovaného motoru a snad i s rozumnou spotřebou díky 6-kvaltu

 

Co od nového auta neočekávám:

- že bude takový trhač betonu jako FI RS

 

Výtky zde fóru ala že Škoda šetří na tom či onom... absence všlijakých krycích plastů, koberec na víku kufru místo plastu, chybějící dojezdy oken atd. ... prostě neřeším. Posadil jsem se do Rapida v salonu (víceméně ve stejné výbavě jako mnou objednaný) a subjektivně to pro mě bylo luxusní posezení. Projel jsem se... měl jsem 3 lidi na palubě.. jel jsem město, okrsku, dálnici... a i přes mojí zhýčkanost z turboefektu 1.9TDi PD 96kW... jsem s Rapidem neměl vůbec žádný problém.

 

Jen doufám, že mě nepostihnou závady, které jsou tu na fóru občas zmíněny, např.: voda ve dveřích, různé neduhy TSi atd. Snad alespoň něco doladili za 2 roky působení tohoto modelu na trhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozumny pristup a prispevek.... Budes spokojen. Jak pises o vytkach zde naforu na ruzne veci - prijde vetsina lidi jsou zde jednak  "fajnsmekri" do aut v tom nejlepsim slova smyslu, a jednak lide kteri prisli na nejaky problem a aktivne hledaji zpusob ho resit, odstranit. Jsem spokojen, prechazel jsem z OI.

Zaverem: Diky za tohle forum. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mal som Fiata Lineu 1,3Jtd emotion. Mál som ho od nova, Bol to sedan velký kufor no malý otvor do neho, Diesel a po 6 rokoch problémy so vstrekmi, s čerpadlom (nákladné opravy). Autíčko bolo super kým sa kurvítka nežačali kurviť. Rapid sa mi páči a už ho mám :) a je hatchback

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem přešel z víc jak 10 let starého Renault Scenic v dieslu. Měl jsem ho rok a půl. Toto auto byla opravdová kasička. Až jednou právě vyměněné turbo vysálo všechen olej z motoru, ten se zadřel a nechal mě viset na dálnici. Kvůli financim jsem byl par měsíců bez auta. Nove auto mělo být do 300 tisíc, mělo byt nové, aby byl bez investic, mít velký kufr, aby se tam vešel z přehledem kočárek plus další věci. Těch aut na výběr stejně moc nebylo. Vybíral jsem jen na základě recenzí a diskuzí. Rapida jsem viděl jen zaparkovaneho na parkovišti a proste jsem do toho šel, i když jsem se v tom ani jednou neprojel. Asi si říkáte, že jsem blázen co :D Prodejce, který mi dal nejlepší slevu (poptávky přes email) měl navíc na prodejně Rapida ve výbavě, jakou jsem chtěl. Poslal jsem zálohu a za par dni si pro něj jel vlakem. Při přebírání auta jsem to konkrétní moje auto i prodejce videl poprvé v životě:D Moje největší priority byly, aby me to auto dovezlo z místa A do místa B a nezůstal viset s těhotnou manželkou na dálnici :D Plus motor kolem 60kW, benzin, climatronic, kufr, mlhovky. Zadní parkovací senzory to uz byl nadstandard. A i když je tu problém s vodou ve dveřích nebo s klepajicim silentblokem, za tu cenu bych neměnil. Hodil by se silnější motor, ale na to moje jezdeni to stačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Fabiu Combi II 1.4 TDI r.v.2008   u nas nahradil  minuly tyzden Rapid SP elegance 1.6 TDI 66 kW, cierna,  objednane 5.1.2015

 

V ramci rodiny sme vymenili este dalsie dve fabie za rapidy

 

Fabiu II 1.2 HTP r.v. 2008 nahradil Rapid SkyLine 1.2 TSI, biela,  prezata dnes,

Fabiu I. 1.2 HTP r.v. 2006 nahradil Rapid Extra  1.2 TSI, siva, prevzata dnes.

 

Pre  -  vacsie od fabie, uz nie je novinka takze sa da dohodnut na cene, vztahuju sa nan dalsie akcie predajcu a je mozne si vybrat dalsie stupne vybavy a edicie, ktore neboli v ponuke na zaciatku predaja.  

 

Proti  -  nema vsetky prvky, ako Fabia III, smerovky v zrkadlach, led svietenie, bezklucove startovanie  atd.. a ma mensi objem batozinoveho priestoru v porovnani s Fabiou Combi

 

Prikaldam foto>>>>

post-30311-0-83796200-1425762291_thumb.j

post-30311-0-59228600-1425762319_thumb.j

post-30311-0-41643300-1425762361_thumb.j

post-30311-0-53664500-1425762375_thumb.j

post-30311-0-55193500-1425762390_thumb.j

post-30311-0-60287600-1425762408_thumb.j

post-30311-0-45951500-1425762424_thumb.j

post-30311-0-25256800-1425762442_thumb.j

post-30311-0-63801900-1425762459_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Já jsem přecházel z Fabie II FL r.v. 2011 1.4.MPI 63Kw. Rapida mám krátce a mám smíšené pocity. 

 

Motor a jízdní vlastnosti = super, super, super.

 

Dílenské zpracování, detaily, výbava = trochu bída, šetřilo se všude a na všem. (zajímalo by mě kolik se ušetřilo na jednom autě osekáním stahovaní oken, jak od řidiče tak na dálku)

 

Celkově jsem, ale moc spokojen Rapid je prostě nádherné auto oproti F II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám také trochu do mlýna :-) Přesedali jsme z Citroenu ZX v dieselu, r.v. 1997 (předtím jsme měli ještě Matize), takže o špatných pocitech nemůže být řeč. Raplík je 1.2TSI 63kw liftback ve Fresh Ambition plus, MR2015. Původně jsem šel poptávat dlouhou fábku (holt jsme mladá rodina). Finanční rozdíl relativně malý, zato úpravy F3 ve srovnání s F2 dost odrazující (hlavně na zadních sedadlech). Chvíli jsem okukoval SBčko, ale otevření kufru LB mě přesvědčilo, že pro rodinu to bude dobrá volba. Navíc parkovací asistent.

 

Pro auto jsem jel na tajňačku den před naším výročím skoro 100km (vzorný manžel :kol-31: ) s tím, že bych to rád stihl zpět a přihlásit. Holt pátek, nepovedlo se. Nicméně proč to píšu - celou cestou tam jsem se bál, jak mi to auto sedne, jestli to nebude moc koráb. A sedlo perfektně, jako bych ho řídil odjakživa. Takový pocit jsem u moc aut neměl, i když, ne že bych jich tolik řídil. Očekávání nepříjemného přesednutí z tradičně pohodlného Citroenu do tvrdší Škody se nesplnilo, sezení mi přijde fajn. S tvrdými plasty problém nemám (citron je měl také), kufr je srovnatelný s citronem, auto je o chlup živější (citron byla atmosféra 1.9 diesel), žere to skoro stejně (raplík o cca litr víc). Dojezd okénka nahoru mě netrápí, citron to měl stejně (dokonce i dolu). Jsu nadšený z bezpečnostní výbavy, aktivní i pasivní. Přeci jen vozím dva prcky a ženu (nebo žena nás).

 

Co mi leze u rapidu na nervy: furt mám pocit, že je špinavý a měl bych ho jít umýt :D A bojím se, že ho někdo vezme klíčem/korunou. To je tak všechno. Ač ateista modlím se, aby při tom zůstalo.

 

Zatím jediná závada - navypínající blinkry, musí se vypnout ručně. V pátek by to měli spravit (minulý pátek jsem tam s tím jel, aby chlapík otočil volantem a potvrdil mi, že se mi to nezdá, a že objedná díl, jakoby to nemohl udělat rovnou...). Ale ani s tím si hlavu nelámu, svět není dokonalý.

 

Abych to shrnul - jsem šťastný nenáročný majitel nového autíka. Nic víc, nic míň. Ale asi nejsem úplně typický autoerotik :kol-48:

 

Až budu mít chvilku, hodím nějaké fotky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Sice Rapid není pro mě, ale koupila si ho moje máma, která přesedlala z Citroenu C4 2010 1,4 16V. Já jezdil jak Citroenem, tak teď i Rapidem.. občas samozřejmě.

 

Proč Rapid?

- adekvátní velikost požadavkům (Fabie 3 moc malá, Octavia 3/Golf moc drahý)

- domácí značka, kvalitnější servis, levnější náhradní díly, lepší dostupnost příslušenství

- nižší spotřeba benzínu (koupený máme 1,2 TSI 81 kW) - Citroen jezdil za 8,5L/100 km furt

- vyšší výkon a lepší svezení (Citroen byl nehorázně liné auto a to měl víc jak 90 koní)

 

Zatím se vše podařilo a jsme spokojeni :) jen ten posez za volantem (i s paketem dynamic) je taková nějaký vysoký :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

presel sem z audi a6 2.5tdi 120kw automat...

Proč ? auto rok vyroby 2002 sice velka kraska ale porad servis uz mne to nebavylo a kdyz mi odesli vacky tyden po tom co sem nechal v servisu 25 litru bilo rozhodnuto a nelituju. novy auto sem uz mel a to megane z fin duvodu sem prodal a vzal audi ( rapid moje 8mi auto )

meganik sem mel fungl a 3 roky jen klasika vymena kapalin a blbustky u audi sem vid investoval jak stalo auto a tet sem hrdy majitel spacenacku . chybi mi moc veci ktere sem vlastne nevyuzival a proto kazdym dnes se me vic libi skodovka. nemebil bych uz spatky jizda na 6 litru vs 11 :-)) taky supr.

na manual se zvykne rychle chibi mi trochu ta sila 2.5 litru ake nahrazuje to spotreba a klidna jizda bez starosti ..

radej novy rapid jak stary image auto ktery jen zere prachy

sem spokojen

post-98151-0-11870600-1455081535_thumb.j

post-98151-0-25804000-1455081556_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Prechod zo 40kW Felície. Po 17 tich rokoch jej bezporuchový chod začal mať poruchy a predbehnúť niečo čo išlo 80 bolo obrovské riziko aj keď som išiel sám (isť za tým v nervóznej kolóne je riziko také isté).

Asi ťažko je na Rapide niečo horšie ako na Felícii,ale niečo sa nájde:
-ten cyklovač stieračov tam bol lepšie vyriešený, to ma naozaj mrzí, na tento primitívny systém so 4 polohami si ťažšie zvyknem (ja som mal už na užovke cyklovač ako na Felícii - zapnem na jeden cyklus a hneď vypnem, počkám kedy by bolo vhodné opätovné zotretie a vtedy zapnem znovu a nechám tam, cyklovač si pamätá tú časovú dĺžku. Jej zmena je rovnako jednoduchá - dokonalé riešenie). Tu sa s tými polohami triafam na 3 krát ,ale zlepšuje sa to ,asi sa to časom poddá...

-ďalej rýchlosť začiatku kúrenia. Rapid najskôr len vlažný vzduch, poriadne kúriť začne až keď je tam 90 St. + ešte pár sekúnd (otvárajú sa tam tuším dva termostaty pokiaľ viem kým s rozbehne kúrenie naplno), taká zima mi bývala naposledy v starej užovke - 11l vody... Odporúčam vyhrievané sedačky, ja ich nemám - najväčšia chyba. Keď sa kúrenie konečne spustí naplno tak je výkon v pohode samozrejme. Pri krátkych jazdách keď motor nevychladne tak isto, no a v lete ma to trápiť tiež nebude, veď nebudú ráno takéto mínusové teploty. (mám pocit že keď bývalo viac nad nulou tak sa motor aspoň na tú 50 tku čo ukazuje pristrojovka dostal ešte kým som pozatváral brány a odišiel z domu) 

-"vypratanie" interiéru - na Felícii som vyhodil zadné sedadlá komplet za minútu a prednú spolujazdcovu za dve minúty odmontoval - výsledok iba sedadlo šoféra a obrovská plocha na náklad - naozaj sa mi to občas hodilo (krátka Felícia tak získala veľmi slušný objem pre náklad). Toto Rapid nedokáže asi. Sedák vyhodiť viem, zadné operadlá ešte nie, predne sedadlo tak isto zatiaľ nie. Aká škoda lebo keď si predstavím tú obrovskú plochu čo ponúka toto polovičné kombi (SB)...

-zložitosť TSi motora. Chcel by som to auto mať dlhšie a neviem koľko rokov vydrží to TSi len na výmenách kvapalín ako nesmrteľná Felícia... Šetriť motor viem, tak uvidím. (Doma si asi diely už moc meniť nebudem... Na Felícii sa ešte čo,to dalo.)

-celková kvalita - pocit odfláknutej Oktávie mám tak trochu stále, uvidíme čo povedia hlavné komponenty ako podvozok,motor a pod. Nie som v tomto príliš náročný ,len aby to niečo vydržalo. Od Felície to horšie snáď nebude. Je tam dnes kopa vecí čo ani nepotrebujem a len to zvyšuje možnosť problémov po rokoch.

Lepších vecí je samozrejme hodne viac:

-základ úspechu je u mňa dizajn... Je to "klasické" auto, žiadny pseudo tuning, pseudo športiak, serepetičky, prehnané množstvo plastových chrómov (z vonku aj v interiéri). Takúto klasiku už dnes asi nikde inde nenájdem a keď som ho zbadal v salóne tak sa z neznámeho auta stal favorit číslo jeden...(prišiel som pozrieť nové modely Fabie FIII, Rapid som dovtedy vnímal ako zbytočnosť od Škody -  odfláknutú Oktáviu :-) )

- nárast výkonu je markantný (aj keď iba 66kW verzia),koniec stresov pri predbiehaní či zaraďovaní sa v pripájacích pruhoch, na trojke pri 2.000 otáčkach z 50-tky vyletím na 90 ihneď, a keď treba tak ideme aj nad 100 hneď na tej trojke... Jazda mimo mesto je výborná,paradoxne vie Rapid ísť aj krásne úsporne v kolónach (Felícia 80 na 5ťku vyššia hlučnosť ako nad 90, išlo to jednoducho "pod otáčky",Rapid naopak 1750 otáčok na 5ťke a vôbec nepočujem motor... A tá spotreba pri tom...). Sranda bola zo začiatku keď som si vďaka nízkym otáčkam ani neuvedomoval že už som dávno za 100 vkou na tachometri... Podvedome by som to točil do 2500 otáčok... Podvozok pravda nemal problém tú vyššiu rýchlosť tiež pobrať, ešte že som nechodil po meraných úsekoch. V meste s tým mám problém doteraz udržať 50. Prekvapilo ma že ani 4 ľudia z Rapida neurobia lemru, stačí mierne viac točiť (plus 250 otáčok - dielik ako keď idem sám). Po čase mám vychytané režimy motora a je to celkovo príjemné vozenie. Na druhej strane jazda po meste s poťahovaním na jedna/dva či spomaľovaním a poklesom otáčok pod 1400  následnom rozbehu  je pre TSi utrpenie. Doteraz mi to nesedí tie diery vo výkone a oneskorené zrýchľovanie.

-celkové prevedenie prístrojovky a ovládačov. Pamätám si doteraz ako krásne na zeleno na mňa svietila Felícia keď som išiel prvý krát po tme na nej. To bola zmena z užovky... A prišiel Rapid a tam ešte krajšia zmena - čistá biela krása na prístrojovke + zelené kontrolky pre ovládače - zelené - symbol že všetko je v poriadku. žiadne oranžová farba , a už vôbec nie červená... Odkedy ho mám tak ostatné prístrojovky v iných autách sú pre mňa katastrofa. (mimochodom regulácia podsvietenia je luxus - od tmy po silné slnko - vždy vidím údaje výborne). Rapid tu nastavil latku hodne vysoko...

-priestorovo som si samozrejme polepšil obrovsky - priestor pre cestujúcich vzadu je v Rapide na úplne inej úrovni ako pri menších autách v podobnej cene,ba nechytajú sa občas ani drahšie autá. Toto auto je stavané na (priestorovo) komfortné vozenie 4 ľudí (tam aj tá menšia šírka stačí) - to bol aj hlavný argument prečo malo zmysel zobrať Rapid a nie Fábiu (krátka je celkovo malá a kombi je cenovo cca Rapid SB...).

Samozrejme plusov je oproti Felícii viac ,ale to sú bežné veci ktoré sa dajú očakávať (20 rokov rozdiel...), tu som vytkol také špeciality ktoré vnímam ja. Inak oproti iným novým autám mám pocit že aj plnohodnotná rezerva je dnes komfort za ktorý sa nielen platí ale dosť často posledne ani nie je možný...

Editováno: , autor: TTRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak keď sa nad tým tak zamyslím tak takmer rovnaké pocity som zažíval pred tými 17 timi rokmi keď som presadal z dosť vydratej  105S (r.v.82,ale ja som ju  nemal veľa rokov) do novej Felície... :-) To bol skok... A tiež auto mladšie o 17 rokov,ale teda stav tej "žehličky" na rozdiel od Felície bol úplná katastrofa. Po týždni s Felíciou som na nej ešte raz niekam išiel a to bola neskutočná jazda. Teraz to až tak nie je,Felícia u mňa do posledku fungovala ( aj naďalej funguje) stále relatívne normálne , len miera komfortu a výkonu je brutálne iná. Testovacia jazda mi otvorila oči že moja inak fajn fungujúca Felda bola už vlastne úplná haraburda... Ale išlo aj o bezpečnosť - výkon,stabilnejší podvozok a ABS.

Editováno: , autor: TTRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Predchadzajuce auto bolo Ford Focus, rv 2005, 1.6 benzin.

 

Nove auto som vyberal takmer rok, otestoval som vsetky porovnatelne auta nizsej strednej triedy, (auris, ceed, i30, astra, golf, focus, mazda 3, vitara, lancer, megane), samozrejme nove.

 

Vybral som rapid. Primarnym dovodom bola cena (kia ceed gold(i30 family), ktore sa vybavou dali najviac porovnat s rapidkou, vysli pri financovani na 5 rokov drahsie o 4000 €.

 

klady:

cena

koeficient cena/vybava,

6-kvalt

spotreba

obrovsky kufor

rozsah zaberu spojky

citlivost plynoveho pedala

 

zapory

tvrde plasty v interieri,

nepohodlne sedacky na dlhsiu cestu

vysoky jas displeja vstavaneho radia

 

V porovnani s Focusom je ucinnejsia klima, podstatne lepsie odhlucnenie kabiny, lepsia akceleracia, a funkcnost asr pomaha zabranit prekroceniu limitov v zakrutach. Velky kufor s dobrym pristupom. Taktiez na 55 litrov benzinu dokazem prejst 900 km. (spotreba  na trase TN - BA pri 140km/h tempomate s realnou spotrebou 6,2,  s focusom pri rovnakych podmienkach 8,5)

 

Chyba mi viacprvkova naprava, zivost motora po 4k otackach, vyfuky klimy pre zadny rad sedaciek, citlivost riadenia, vypnutie pipania bezpecnostneho pasu.

 

vybavu, ktoru ma Rapid naviac oproti fordu nebudem porovnavat.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Přešel jsem ze staré Felicie, kterou jsem nenáviděl, ale dovezla mě z bodu A do bodu B.

Odhlučnění, akcelerace a výkon do kopců, velikost kufru a celkově prostor vevnitř a spotřeba. To jsou jenom základní věci, které můj Rapid měl lepší než stará Felicie.

 

Od té doby, co mi ho ukradli, jezdím zase s Fildou a to je fakt hrůza.

Budu kupovat Rapida znovu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Já před 4 roky přesedal s 1,3Mpi Filety (Škoda felicie) z 95týho do ford focus MK2 kombi v 1,6tdci 66Kw v naftě, jelikož z focuse začínala bejt pokladnička tak šel do světa a ja objednal skladovku 1,2Tsi 81Kw Rapid Spaceback.

Teď něž se vše vyřeší a Rapid se doveze domu si půjčuji od našich Filetu která i po 22 letech prošla technickou a stále jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já koupil Rapid jako ojetý s 40 tis/km k Renaultu Espace IV. Mam jen 1.2 tsi 63 kW a musím říci ,ze mi ten motor stačí ,měl sem z toho docela hrůzu Espace ma 120 kW . Odhlucneni je proti Renaultu hodne slaboucke, ale ten stal nový 4 x tolik. Interiér celkem slušný není to základ,ten gumovy volant bych nedal. Koupila si ho vlastně žena na ježdění do práce a je spokojena. Spotřeba po městě 6,2 litru proti 11,5 s Espace. Auto nas stalo 230 tis nove asi 340 tis,víc bych za nej tedal určitě ,není to auto za 400 tis v jakékoli konfiguraci a motorizaci.

Nov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

No víc něž 360 tisíc jsem za Rapida dát nechtěl. Jak tu někdo píše, že půl mega.

Ale přešel jsem z Fabia II combi 2009 1,4 16v 63 kw, To auto mně štvalo, podvozek moc tvrdý, motor řval, ale místa dost. Ale už se dost kazilo.
 

Přesně za 345 po slevách mám nového rapida liftback 1,0 81 kw style

Navíc tam mám přední led denní a zadní led komplet světla, assistent rozejdu do kopce, usb v zadu, černý interier a piano black lišty. Interier se mi nestkutečně líbí v tomto porvedení. Vypadá dost luxusně. I sedačky jsou přišívané světlou nití a to taky vypadí dobře.

Jinak v rámci Style byla kupá věcí v ceně, jako velký dotykáč, komplet okna v elektrice, loketní opěrka, ESR, ASP, kožená sada, ovládání na volantu, vyhžívané sedátka a dzrcátka, eletricky ovládané zrcátka, senzor stěračů, výškově nastavitelné sedadala volant, sklopná díra na lyže v zadním sedadle. Jo taky automatické svícení, si auto samo určitje jestli denní, noční dálkové, mlhovky a tak. Možnost nasavení intenzity palubky a radia přes infotaiment.

Všechny tyhle věci fungují jak mají, takže jsem spokojený.

Podlě mně za 345 super cena  za takové auto.
Mám slevu 5% z ceny vozu, 20 tisíc na půjčku, 15 tisíc za šrotaci mého druhého auta (felicie), a 5 letou záruku zdarma.

Takže původní cena 400 tisíc a pro mně 345 tisíc. To není extra sleva pro VIP, jsem jen obyč člověk, co umí vyjednávat a ptát se.

 

Kopupil jsem to proto, že za ty peníze, nebylo jiné auto tak prostorné (měřím 192 a nejsem tlustý a široký...) a vybavené.

Navíc rapid s třívalcem, je za tu cenu výkonejší a tižší než konkurence. Už jsem v tom jel 160 a slyšíte jen vítr a trochu podvozek, ale motor skoro vůbec.

 

Chtěl jsem původně Focus, ale v té výbavě a s motorem co dá 0-100 pod 10s jsem se dostal na cca 460 tisíc. Ještě jsem se díval na opel, seat a další a vždy 450 a víc.

Navíc v součastném Fokusu je u řidiče na nohy málo místa. Je tam blbě vystouplá palubka a v zadu taky tragicky málo místa. Jako Fokus má obrovský kufr, ale tím to končí. Ani nebyl při jízdě tižší než Rapid.

Takže podle mně mám za ušetřených 120 tisíc ještě nakonec lepší auto.  Ani podvozek Focusu mně extra nepřesvědčil. Příjde mi to stejné jako rapid.

 

Co mi vadí:

- na stínítku není pásek na parkovací hodiny

- chybí odkládácí koženka na nohu na levo vedle spojky

-  nekvalitní repro, oproti fabii II hrůza. musím koupit lepší repro, mám repro i v zadu a výšky, ale pořád děs.

- že nebylo možné dokoupit vyhřívaný volant

- že špatně zavírá kufr, ale už mám systém, než bouchnout (to často správně nezavře), je lepší na něm mít ruku a až do zavření a přitlačit ho.

- že se občas v rohu mlží přední světla, za deště, nebo po umytí. To Fabie II nedělala.

- a že musím každému debilovi, co jezdí v ojetině za 40 tisíc (ne škodě), jeho sen je nový Ford, Audi nebo BMW, vysvětlovat proč jsem dal 350 za rapida. A přitom to auto viděli jen z rychlíku a už ho odsoudili.  Takové mám nejraději. Díky takový trotlům jsem skoro Rapida vynechal z výběru auta. Ale nedalo mi to a šel jsem se podívat a projet. No nestačil jsem se divit. Co to je za super auto.  :-D

 

Editováno: , autor: s-tony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne se hlavne libi, ze na rapidu po faceliftu jsou vychytane veci, ktere lidem vadily. Treba stahovani vsech oken se uz ovlada od ridice, dojezdy to ma taky, viko nadrze se odemyka s autem, je tam led.osvetleni vcetne interieru, odhlucneni je lepsi, je doreseno zavirani a dolehani patych dveri liftbacku, je tam nove v zadnich sedadlech sklopný otvor na lyže, podvozek je zase lip naladeny atd.  Je to kupa drobnosti, ktere ale jako celek delaji auto o dost lepsi. 

Editováno: , autor: s-tony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...