Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
V 5. 10. 2016 at 22:11, libero napsal:
V 5. 10. 2016 at 22:17, janj napsal:

máš pravdu a asi rovnou i rozvody 

rozvody

výměna oleje v převodovce 

výměna oleje v motoru 

to jsem tam hned asi za dvacet  můj odhad :wacko:

 

mám zatím koupeno

- nové rozvody 

- olej a filtr do převodovky 

Dnes jsem se byl poprvé projet . Poprvé sám s automatem . Převodovka se chová myslím dobře jak na D tak i na S . Při zařazení D a puštění pedálu brzdy se auto bez plynu pomalu rozjede samo . Jemný plyn , vypnuté rádio a poslouchám ........ 

Postřehy mého sonarového ucha :)

Je slyšet jen jemné hvízdání , ale nevím jestli je to práce převodovky nebo turba a nebo jestli nemá být vůbec nic slyšet :)

Parkuji dám P a vrtám se v nastavení autorádio a nechávám běžet motor mám sešláplou brzdu . Myslím že to asi nedělá dobře převodovce co ?

Co je dobré zařadit když stojím , vystoupím a nechám běžet motor třeba na parkovišti ? Neutrál a ruční brzdu ?

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

nevím jestli jsem tu úplně dobře... ale

koupila jsem si octavii II r.v. 2006 s automatickou převodovkou obsah 2,0 Litru.

Bohužel už po cestě domů se po přidání plynu ozýval divný zvuk (přirovnala bych to jako bych z sebou táhla po zemi lopatu) divné rachtání, které šlo z převodovky. 

Můžete mi někdo poradit jestli je to na výměnu celé převodovky nebo by stačil jen vyměnit olej v převodovce... popřípadě máte někdo takové zkušenosti? 

Díky za rady..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Tak to bych také ocenil... U benzínu mi klidně po městě dá 6 a motor točí necelých 1400 otáček.
Tohle dvouhmoťáku nemůžu udělat, takže ji mám skoro pořád v manuálním režimu a řadím pádly.
Jenže hlavně po městě by se automat hodil...

Chtělo by to nejen zvednout minimální otáčky, ale také omezit podřazování při šlápnutí na plyn...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Převodovka se stále učí, takže od té doby co úprava proběhla se řazení zmenilo a teď už dokonce po rozbité cestě k chatě dojedu na dvojku a ne jedničku jako hned po úpravě [emoji16]
Jinak řadí rychleji. Ve městě do 60 jezdi na 4stupen většinou a z kopce 5. Motor běhá kolem 2tis v těch minimalnich otáčkách, výjimečně a to zase spíš z kopce to jde na cca 1600ot. třeba.
V manuálním módu nepodrazuje ani když se plyn prosloupne přes pojistku. A mám nastaveno, že po dosažení max otáček ani sám nepreradi. (Tohle si můžeš nastavit jak chceš ty)
Spotřeba bych řekl +- stejná, uvidím po delší době.
A auto je daleko živější jak není drženo v extra nízkých otáčkách.

Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 5. 2017 na 11:16, milos_s napsal:

Tak to bych také ocenil... U benzínu mi klidně po městě dá 6 a motor točí necelých 1400 otáček.
Tohle dvouhmoťáku nemůžu udělat, takže ji mám skoro pořád v manuálním režimu a řadím pádly.
Jenže hlavně po městě by se automat hodil...

Chtělo by to nejen zvednout minimální otáčky, ale také omezit podřazování při šlápnutí na plyn...

Miloši, zkoušel jsi to přepnout do S režimu ? To ti otáčky zvedne...

Apropo, už jsem tady dlouho nebyl (zakladatel vlákna ;)), ale moje DSG má nyní 170kkm bez výměny mechatroniky (jen spojky v rámci záruky kdysi), ale jak je teplo, začne to po určitém nájezdu škubat na 1 a 2-ce (při rozjezdech), evidentně mechatronika, už mě to loni diagnostikovali. Přes zimu se to ale takřka neprojevilo. V létě, když je to hodně ohřáté, tomu pomohu zařazením S-ka pro rozjezdy (hlavně město)...

Letos už asi půjde do světa (žádné jiné auto jsme si doma takto dlouho nikdy nenechali :specool:, ale měla na to vliv výměna shortmotoru ve 105 kkm ), a tak si říkám, jestli se výměna mechatroniky před prodejem vůbec vyplatí, a jestli to nějaký následující majitel vůbec ocení :D

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, jenže to je ode zdi ke zdi...
Normálně DSG motor (benzin) klidně žene pod 1500 otáček a S zase moc vysoko, pod 3000 jen výjimečně.
Oba režimy mají společné hodně výrazné podřazování, běda když šlápnu víc než (odhadem) 1/3 až 1/2 plynu, kllidně o 2 kvalty.
Ještě že mám ta pádla :D

A když jsme u DSG, aktuálně mám na 7 kvaltu najeto přes 130 tisíc, v záruce výměna spojek (sudé prokluzovaly) a oleje (toho "vodivého")
a hlavně mi převodovka začala mírně hučet - jenže s TSI to bylo moc slyšet.

Takže výměna ložiska zpátečky + pochopitelně hromada dalšího (ložiska, symerinky...).
Laciné to nebylo, ale zase řadí jako nová :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 31 minutami, milos_s napsal:

Ještě že mám ta pádla :D

 

No zaplaťpánbůh za ně, také pádla velmi využívám, nejvíce asi pro brzdění při dojezdech (např. exity z dálnic), a také někdy pro individuální řazení při nějakých nepříjemných předjížděních.


Vůbec se mě toho auta nechce zbavovat, poté co se vše vychytalo, jezdí jinak perfektně, a nejvíce mě budou u něj asi chybět supertichá SunSafe skla, která se dnes bohužel nedají již ani doobjednat asi u žádného Škoda modelu...:(  Asi se to ani prodat s takovou výbavou a 70kkm motorem moc nevyplatí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@giri
Úprava vyšla v dubnové akci na nějakých 17 tis. Kč.
Čím víc s tou úpravou jezdím, tím víc se mi líbí. Současně s úpravou motoru od APR je to skvělá kombinace. (Tu už mám třetím rokem a bez problémů, vše funguje tak jak má)

Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,koupil jsem Supa s převodovkou DSG 6 rych. ,auto mě stává z menšího kopečku,když zařadím Parking,tak cítím že převodovka zapadne jakoby do ozubeněho kola. ale když chci parking vyřadit a jet , jde to z tuha a jako by přes zuby,není to tím že auto stojí z kopečka a nekazí se převodovka? Děkuji za případné odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to popsané snad i v manuálu, ale to by byla taková rada nerada, takže optimální postup zaparkování pro DSG: Zastavit- zaradit N- zatáhnout ručku- povolit nožní brzdu (nechat auto "převalit" )- znovu zmáčknout nožní a zařadit P.

Zkuste si pak vyřadit, určitě poznáte rozdíl předejdete tím namáhání DSG a snížíte riziko skončení rozvodů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuto chybu som robil aj ja... ked na dsg das P a na budikoch sa ti zobrazi zelena kontrolka pedalu a nohy, neznamena ze je auto zabrzdene... ide len o malu zapadku v prevodovke. Tym ze mas auto v kopci / z kopca ostane zapadka opreta o ozubene kolo ktore nan z dovodu toho ze je auto v kopci tlaci svojou vahou. Preto ked vyradujes ide to ztuha a cukne to... A je na to lahka pomoc. Rucna brzda. Pouzivaj ju vzdy! Skor ako vvyradis do P stoj na brzde, zatiahny rucnu,  virad do P a nakoniec pusti brzdu. A je po probleme. Toto sa nauc a je to. Ja som tiez musel. A  uz to robim automaticky, a nie len v kopcoch , vsade. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny. Mám závadu na 7°DSG (O2 Fl 2010, 1,8 TSI, najeto 250 tkm). Doposud převodovka řadila vždy spolehlivě a bezproblémů. Ráno dojdu do garáže a už nic. Svítí mi oranžová kontrolka motoru na displeji bliká D, zařazen je neutrál, převodovka neřadí, pálí pojistku F2 30A (pojistka řídící jednotky aut. přev. DQ200) a to okamžitě i při vypnutém klíčku. Dnes chci jít na diagnostiku do autorizáku, ale mám obavu jim tam to auto nechat, že se nedoplatím. Máte někdo radu jak postupovat dále při takovéto opravě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...