Přejít na obsah

Blikání baterky a cuknutí při akceleraci


jakubfotbal

Doporučené příspěvky

No já to mám r.v.2002, MR2003. Tak vůbec nevím :kol-32:  Snad už to těch 1000-1500km vydží, radši to nebudu moc točit a nějak tomu dávat. Pár km denně po okruhu a před Vánocema pak rychle domů po D1 na Moravu.

Jinak pánové, děkuji aspoň za nějaké rady. Jak nemám co dělat, tak pročítám forum, někdy i 4hodiny  :kol-48: Za chvilku těm škodovkám a superbům zvlášť budu rozumět víc, než lidi z autorizáku  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem se bavil tak ono jde ne tak o napínací kladku ale to ze ty motory obsahují ještě tlumič vibrací na rozvodu akorát jak já obědnával rozvody u SEBA poslal jsem VINko a podle ETky už sem měl ten lepší motor v autě bez tlumiče vibrací roz. řemenu a to mám starší jak 7/03 .... Takže to je individuální.... Jinak napínací kladku taky vyměňím co 100 tis. km když je v sadě tak proč ne....Jinak ja budu měňit co 120 taců interval...

 

Jak už jsem 5x řekl je třeba to najit podle VIN a SEBO to umí zjistit ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

navrátím to trochu k původnímu tématu, slyšim z motoru, řekl bych od alternátoru takový cvrdlikání a včera jsem byl v servise na kola, a olej, komplet filtry a také baterku, jelikož původní nevím jak je tam dlouho a ráno už nebyla uplně v kondici, po jízdách v pohodě, ale ráno e nechtělo, a řikám jim ať mrknou i na to cvrdlikání, ať vím přesně co to je, a je to prý před altíkem taková kladka, že i při chcíplim motoru, když ji chytl do ruky, tak se mírně pohybuje a vydává ten zvuk, čili by mě zajímalo, co mám objednat, jelikož je toho nějak moc a nevým co je momentálně u mě potřeba, klidně i vyfotim, jelikož v shopech tam na mě skáče kladka drážkového řemenu, napínák drážkového řemenu a podobně, abych nekoupil kravinu, ty řemeny jsou tam dva, ale přes altík nevím zda jde drážkovej, klinovej nebo jakej, nebo zda je to to samé, jak píše týpek na žačátku vlákna, tak dvakrát už se mi stalo že to jakoby cuklo a pak šlapalo v pohodě dál, u něj to byla volnoběžka altíku, ale nevym zda to je i můj problém, vzhledem k rozhození celýho předku bych rád koupil správnou věc a nechal to vyměnit ideálně na poprvé, díky draci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No řemen je starej 40 tisíc,ale ten klidně koupim,stoji asi 2 stovky,což je pohoda a ve předu je teda vodici kladka jo? Takže myslis ze mám koupit vodici i napínací kladku jo? A volnoběžka altiku je co,to nemusím kupovat? Jo a tlumič vyvrací řemene alternátoru taky asi ne ne,je tam toho tolik,ze nevím,koukám k sebovy.

http://www.hanza-autodily.cz/remeny-kladky-napinaky-tlumice-vibraci/c-1149/

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdůležitější je to, co se točí. Čili ty tam máš 2 kladky: jedna vodící a druhá napínací. Teď si nejsem jistej, ale ta napínací se prodává na 1,9 jen jako celý kus (tedy s napínákem). Každopádně nejlepší je shodit řemen a s těma kladkama zatočit. Nová kladka jde jakoby ztuha, neroztočíš jí. Starší dobrá kladka se sice dotáčí, ale nemá žádný zvuk. A špatnou kladku roztočíš a chrastí, prostě vydává zvuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne ja to měl do posledni chvile funkční sundával jsem to jen z toho duvodu, že jsem to chtěl mít vše z krku čili newim kolik ma kladka s tlumičem vibrací najeto ale je vpoho fungl :-) většinou tlumič vibrací odejde když nefunguje volnoběžka jak má..Potom dostane tlumič kopance jak cyp a odejde ten pístek :-) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem na to ted cumel a ten napinak se hejbe opravdu jen mírně při nastartovanem motoru,ale když je to chcipli,tak se to ani nehne a ta na altiku taky ne,při poslechu se mi zda ze to jde z ty kladky hned na altiku,ale mechoz říkal,ze je to ten napinak,když menil olej a mel sundanej spodek,tak prej když s ni hejbalnod spodu tak to dělalo ten zvuk,takže fakt nevím.No asi to vyresim tak,ze vezmu od tebe ten napinak s tlumicem,pokud je v pohode a od SEBA pro jistotu objednal i tu kladku co je na predku altiku a řemen,jelikož když musej rozhodit celej předek, tak pokud by to bylo najednou jinou kladkou a zase by se to muselo rozkopat,tak by me moc nepodekovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi začíná motor vydávat zvuk, jako bych tam měl cvrčky. Zatím je to teda málokdy, spíše při zatáčení a v malé rychlosti, ale štve mě to. Minulý rok v srpnu jsem měnil volnoběžku, i s prací 1700. Doufám, že by to nemusela být zase volnoběžka. Letos v červenci udělány rozvody (řemen, napínací kladka, převodní kladka a vodní čerpadlo).

 

Dále bych prosil o radu, co by mohlo způsobovat nějaké prasknutí při couvání dozadu a následném brždění? Chvilku se to projevovalo, nyní už přestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příčin může být mnoho, ale je možné, že jsou zadní destičky volné - nejsou tam ty vymezovací plíšky a při couvání se mírně posunou - prasknutí. Pokud to zmizelo tak je těžké to hledat, ale v každém případě je potřeba to vypozorovat ve dvou.

Editováno: , autor: Akire1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...