Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Asi záleží dost taky na servise, jaké má smlouvy se Škoda, ale já jsem to před cca 6 lety pochopil tak, že na pásy u F1 je 5 let a platí se pouze práce.

Vloženo (editace)

Do Škoda Auto jsem zatím psal mail, tak čekám na odpověď. Problém vidím v tom, že ta závada byla teď řešena v neautorizovaném servisu - z čistě praktických důvodů jsem to dal ke známému, ale byla to první návštěva jiného servisu, než Auto Jarov. Motor se jinak moc často nepodíval na 3500 ot./min, když neberu jízdy po dálnici.

To Ivan Horváth: Ano, máš pravdu, samozřejmě si vyčítám, že mě nenapadlo, čím to může být a co udělat, jsem bohužel spíš čistokrevný uživatel, který spoléhá na servis, což je pravděpodobně chyba a je to asi způsobeno i tím, že žádné z vozidel, se kterými jsem měl tu čest, nikdy nemělo žádnou mechanickou závadu. Ačkoliv zrovna olej jsem v nepravidelných intervalech kontroloval..samozřejmě mi bylo trapně, když mi sdělili, kolik oleje chybělo, měl jsem s tím něco dělat sám. Teď si akorát můžu sypat popel na hlavu a divit se, jak je možné, že auto, které olej nikdy nežralo, ho najednou sežralo dva litry a nerozsvítila se ani kontrolka oleje.

Editováno: , autor: tmorav
Vloženo

Škodovka ti asi doporučí, ať to dáš do autor. servisu a ten se s nima když tak spojí.

Myslíš, že tomu motoru uškodilo, že jsi jezdil spíše na nižší otáčky? Šel by jsi znova do stejného motoru?

Vloženo

S tím počítám, že kdyžtak auto nechám převézt. Těžko říct, jestli mu uškodilo, že jsem ho víc neždímal, ale nikdy jsem ho nedusil - když jsem potřeboval rychleji akcelerovat,tak jsem ho vytočil,ale nikdy,když byl studený Pro mě byl ten motor ideální kompromis na městské/příměstskě ježdění a občasně delší trasy. Nemyslím si,že by to byl špatný motor, spíš jen smůla..kdybych teď měl měnit třeba za 1.2 TSI, měl bych asi větší obavy o životnost, i když nevím, jak moc jsou ty problémy reálné a na kolik se okolo toho dělá humbuk.

Vloženo

Čau lidi, mám menší problém, měnil jsem si sám vzduchovej filtr.Mám 2011 1.4 63kw a od té doby co jsem ho měnil tak někdy motor při rozjezdu divne zabrní jako bych za sebou tahal 2T vozík.Pak to zase nedělá a táhne normálně.Vetšinou to udělá tak 2 x při 30minutové jízdě autem.A co jsem si tak všiml dělá to hlavně dvojka.Myslel jsem si že je to tím filtrem ale znovu jsem to rozdělal a filtr je daný správně tak už nevím čím by to mohlo být.

Filtr jsem koupil tento:

 

http://www.autopotreby-pm.cz/product/filtry-___/vzduchovy-filtr-___/30_342_00---vzduchovy-filtr--skoda-/4506

 

Je od firmy Fram.

Vloženo

Nevím, zdali by mohl mít tak velký vliv netěsný filtr, ale jednou jsem měnil kabinový za Fram a ten byl malinko menší a musel se lepit a stejně netěsnil. Vyreklamoval jsem ho. Třeba i ten vzduchový není tak přesný, porovnej si jeho rozměry s origo.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Objevuje se u někoho z vás problém, že motor po studeném startu zhasne chytne a do vteřiny zhasne (jakoby neměl palivo)? Druhý start už je v pohodě a už drží, teplé starty taky ok. Žádné jiné problémy s motorem nemám - neškube, táhne plynule, spotřeba v normě. Tankuju na ověřených benzínkách.

Najeto mám málo, motor ještě není pořádně zajetý, ale tento problém se drží od novoty a spíš se i zhoršuje. Ze začátku to jen zakuckalo, klesly otáčky ale nějak se z toho vyhrabal a pak už držel krásně volnoběh na 1000 ot. Teď už se stává že i zdechne a musím startovat znova.

 

Tedy jedná se jen o první studený start... díky

Vloženo

Volnoběh 1000 ot. se týká pouze studeného startu - cca minutu sytič, pak to klesne. Když je teplý motor, volnoběh je samozřejmě nižší. 

 

Modelový rok 2014. 

Vloženo

to je teda riadne divné takéto niečo robilo môjmu tatovi na služobnom roomstri ale začalo mu to robiť až po nejakých 120tkm skús to dať na reklamáciu a dones im aj toto video čo si nahral keďže robí to len ráno.

Vloženo

nespravili povedali mu to že je to vadná lambda sonda neviem aká ani on (možno ani oni), neviem ale mne sa podarilo na nom skúsiť niečo také že som zapol klúčik nechal natiahnuť benzín nech pozhasínajú všetky kontrolky (ktoré majú) a až potom som naštartoval a vtedy sa mi podarilo naštartovať na prvý ráz bez problémov. Ale ako pozerám na to tvoje video tak ti to robí aj keď necháš zhasnúť všetky kontrolky, skús s tým isť do servisu a či tam niečo nenájdu mne to nerobí a to mám nabehané skoro 185tkm.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj frogy.Mám ten samý problém.První start po jednodenní pauze vždy chytne a za sekundu zhasne.Mám novou Fábii combi 1.4 16v mpi,najeto 400km.Povedlo se ti už zjistit čím to je?

Vloženo

Jo, je to přesně jak popisuješ. Po třídenní odstávce to dokonce chytlo až po šestém startování!! Zatím je to v řešení a v servise netuší, čím by to mohlo být. Nicméně tobě doporučuji taky zajet do servisu. Třeba u tebe zjistí příčinu dřív :)

 

Mám tušení čím by to mohlo být, jelikož je start způsobený chybějícím palivem, pak musí být netěsnost v palivovém vedení z nádrže k motoru. A jedno z míst, kde se to může ztrácet je elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím - pokud nedovírá, palivo odteče zpět do nádrže a než se při startu nasaje, trvá to dýl.

Vloženo (editace)

Kurec froggy,maš fakt smulu,prvně problem s Tsi a ted problem z relativně neproblematickym motorem 1.4 16v,tak snad vam to v servisu oběma brzo opravi.

Editováno: , autor: bitttpower
Vloženo

Kurec froggy,maš fakt smulu,prvně problem s Tsi a ted problem z relativně neproblematickym motorem 1.4 16v,tak snad vam to v servisu oběma brzo opravi.

 

a nebo je to vlastnost škodovek? :) 

Vloženo

Neboj froggy, na to se příjde čím to je. Já když příjdu po 14dnech do garáže tak to chytí na drc. A tím ventilem jak píšeš by to klidně být mohlo.......

Vloženo

Jo, je to přesně jak popisuješ. Po třídenní odstávce to dokonce chytlo až po šestém startování!! Zatím je to v řešení a v servise netuší, čím by to mohlo být. Nicméně tobě doporučuji taky zajet do servisu. Třeba u tebe zjistí příčinu dřív :)

 

Mám tušení čím by to mohlo být, jelikož je start způsobený chybějícím palivem, pak musí být netěsnost v palivovém vedení z nádrže k motoru. A jedno z míst, kde se to může ztrácet je elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím - pokud nedovírá, palivo odteče zpět do nádrže a než se při startu nasaje, trvá to dýl.

Byl jsem se už na to ptát v servise,ale řekl mi jen tak od oka,že to může být špatným palivem,že ale jestli to nepřestane,tak mám s tím přijet a oni to proměří.To tam ale auto bude asi déle.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...