Přejít na obsah

Vaše spotřeba


Pawouk

Doporučené příspěvky

Nehoupes uz nas tou spotrebou trochu fotoshopem ? Nejak tomu prestavam verit, vzhledem k tomu ze ten motor vlastnim. Pokud chci aby motor pohyboval autem coz do mirneho prevyseni rozhodne musi tak na maxiku i kdybych se na hlavu stavel nejde pod spotreba pod 5.5 Cim to fotis ze ty obrazky mas jak z katalogu bez odlesku a odrazu atp. ? Do mirneho stoupani a pri tvoji prumerne rychlosti tomu sorry uz neverim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele ja proste nevim jak to delas. Tvoje spotreby mne nekolikrat motovovali to vyzkouset. Zkousel jsem ruzny jizdni veci, s ocima pricuclima na na okamzitou spotrebu vyzkousel jsem jak svoje davkovani plynu tak jizdu na tempomat a nic. A kdyz pozoruji okamtitou spotrebu v jakych cislech se pohybuji kdyz auto ma jet a neni to zrovna jizda z kopce tak nechapu jak se to to muze zprumerovat na 4.3 kdyz jeste si to zenes do mirneho stoupani. Prumer je cislo z nejvyssich ale i z nejnizsih hodnot a preve ty nejnizsi mi delaj vrazky na cele. Jak rikam kdyz motor pohybuje autem je okamtita vice nez 5 litru. Nizsi spotrebu bych chapal s vetsim podilem jizdy z kopce ale ne do kopce. Proste mi to hlava nebere at si to kdokoliv vyzkousi. A nebo si fakt nejaky eko silenec. :)

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě to neumíš, no. S tím se buď musíš smířit, nebo se to naučit. :kol-28:  Já se svojí OII 1.4 TSI jsem také jel za 4.6 (i když s menší průměrnou rychlostí). Tam nejde jen o okamžité spotřeby (na ty se třeba já při snaze o úspornou jízdu nedívám, přinejmenším to odvádí pozornost od řízení), ale o plynulost jízdy - tzn. co nejméně brzdit a tím pádem co nejméně přidávat. Otázka také je, jak přesně Maverickův PP ukazuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tak ja jsem taky cestu zajel za 4.5 ale ne s prumerem 80 km/h coz je dost vysoka peumerna rychlost a taky to byl spis rovinaty a spis s naklonem dolu nez nahoru. Takze jo nejak usporne to jde, ale Mavrickuv to je pri tech jizdnich cislech fakt extrem kde se jak pises nabizi otazka zda mu PP trochu nepodmeruje. Nevim jakou ma PP vyrobcem povolenou +/- odchylku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

0.5 odchylka je dost by to ledacos vysvetlovalo. To taky jeden muze jet za 4.5 a druhy za 5.5.

Losky : Jinak ja na spotrebu uplne kaslu. Ja PHM neplatim podle skutecne spotreby vozu ale dle prumeru z TP. Takze mne spotreba vubec netrapi. Jen sem si to asi 2x zkusil co jde nejmin.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, to chápu. Ale celkově mi to tady přijde přitažené za vlasy. Myslím ty spotřeby 4,3L atd atd... Takovéhle spotřeby jsem dokázal pouze s Citroenem C3 1.4 HDI a s Fábií 1.9 TDi. Nikde jinde jsem takhle malé spotřeby nikdy nedosáhl a upřímně si myslím, že takovou spotřebu dá tak 1 ze 100 lidí...

Taky občas jedu těžce na pohodu okresky s malým provozem a občas koukám, jak se dá jet za málo, ale jak říkám, ani s naftou jsem nešel tak dolů:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, prestante v tom hledat vyssi smysl, moje jizdy maji za ukol srovnat 1.6 TDi, ktere jsem mel, a současné 1.4 TSi. Nic vic, nic min.

Proto ty trasy jezdim tak, aby bylo realne je s maximalni dosazitelnou presnosti zopakovat a moci tak porovnávat.

Reci o nejakem stylu jsou liche, jezdim podle nalady a potreby, ale to se uz opakuju.

Dukazem budiz to, ze dlouhodoby prumer za prozatim ujetych 3250km mam 6.4 l/100km pri prumerne rychlosti 79km/h...

Pokud by nekdo vyzadoval foto, mohu behem dnesniho vecera dolozit (nez se to dalsima jizdama zase zmeni).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono taky dělá hodně i dojíždění na neutrál. 

Když se na to zaměřím a snažím se předvídat s neutrálem místo brzdy, tak jde spotřeba drasticky dolů. Když tam ze 110 Km před obcí vyřadím 6ku na netrál a nechám to těch 500 m doplachtit do 60 km tak brzda nejsem a palivo šetřím. Je to hodně o stylu jízdy....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jak kdy - na neutrál ti to něco málo žere, zatímco se zařazenou rychlostí je spotřeba nulová (pokud příliš neklesnou otáčky motoru). Navíc, na šestku to skoro vůbec "nebrzdí motorem" (počítám, že u OIII to bude stejné, jako u OII). Chce to jen vystihnout, kdy se vyplatí jedno, nebo druhé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: no nevím, ale pochybuji že při zařazené rychlosti motor nebere nic. 

 

Co jsem zkoušel tak za 4 brzdění motorem z mírného kopce (kolem 60km/h) mi PP ukazoval okamžitou spotřebu kolem 2,5-3l, kdežto u neutrálu do 1 litru. Prostě pokud máš se zařazenou rychlostí otáčky kolem 2 000 min, tak to jede sice bez zátěže, ale se 700 otáčkami neutrálu se to rovnat nemůže. Rozdíl jsou sice v decích na 100km, ale i tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: no nevím, ale pochybuji že při zařazené rychlosti motor nebere nic...

 

Začal by něco brát teprve při poklesu otáček někam k 1000 1/min. Při šedesáti na čtyřku a brzdění motorem je spotřeba 0. Ale pozor, při jízdě na tempomat tam spotřeba být může, to mám odzkoušeno.

 

Edit: oprava překlepu

Editováno: , autor: oct
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...