Přejít na obsah

Vaše spotřeba


Pawouk

Doporučené příspěvky

V 1. 11. 2020 na 0:08, Robie_08 napsal:

Zdarec, mám motor 110Kw DSG.

Jezdím tak 60% město a 40% dálnice. Dlouhodobá spotřeba je 7.0l/100km.

Když jedu po dálnici, tak kolem 6,5l/100km s rychlostí do 160km/h. Nikdy jsem se, ale nedostal k udávané spotřebě v TP 4,6l/100km. Jaká je vaše s potřeba s tímto motorem a DSG?

Ahoj,

Taky mám 2.0TDI 110kW DSG (2018), mám těžkou nohu a spotřeba je kolem 6-5 až 7,5l/100km

Když jsem zkoušel opravdu defenzivní jízdu, tak se pohybuju kolem 5l/100km a na těch papírových 4,6 se dostat asi dá ale to je fakt utrpení taková jízda :D 

Editováno: , autor: skejpa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

skejpa: mam stejny rocnik 2.0 110kw dsg jako ty a prumer mam 5,77l/100km dle tankovani, dle PP je to 5,4l/100kmh

na nizkou spotrebu je idealni plachtit okreskami sam bez nejakych brzdicu co jedou jako s hnojem, idealni si tak plachtit 80-90kmh krajinou a vyuzivat setrvacnost a to pod 5l/100km pada samozrejmne potreba trochu delsi trasa aby se "rozredila vetsi spotreba na zahrati motoru "

pri takovem stylu jizdy "utrpeni" jak pises verim ze se da dosahnout 4.0l/100km na letnich, na zimnich mi to zere cca 0.3-0,4l/100km vice pri stejnem tempu...

 

 

Editováno: , autor: J_V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já mám na 135 KW O3 vRS dlouhodobou - 6,3L a to jezdím velmi svižně..nejvíc mě bere paradoxně v létě když člověk courá po městě, to jede klima, popojíždění a to jsem byl na cca 12-13l..

Nejnižší spotřeba co kdy byla tak jsem jel v létě s vypnutou klimatizací: Břeclav - Brno "po staré" a bylo to tuším 3,7l, ale byla to velmi nudná jízda :D:)) 

 

Já si všiml, že když člověk jezdí normálně, tak se dostane na těch 5,6 - 6l i s tím, že sem tam někoho předjede. Ještě bych dodal, že tankuji výhradně Shell V power - nevím jestli to má nebo nemá nějaký vliv. To by mě zajímalo jaký názor máte na "lepší" paliva a co tankujete a zda to má nějaký velký vliv na spotřebu a chod motoru.

Editováno: , autor: martind_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

První menší výlet z centra Prahy Svatého Jana pod Skalou, takže z velké části pojíždění po Praze, jízda po okruhu a část tempomatových 140 km/h na dálnici a nakonec 15 minut hledání místa na parkování... spotřeba mě docela příjemně překvapila, jelikož jsem kvůli tomu neustálému pojíždění čekal, že budu přes 5 l 🙂

664102389_Vstiek.thumb.PNG.5e0d9f933adef976338c6c4a4d4c9ec8.PNG

Editováno: , autor: xmenadis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám za sebou cestu na Moravu, pojíždění tam na výlety, k rodině, plus cestu zpět do Prahy. Před natankováním na cestě zpět jsem měl najeto 661 km, kdy počítač psal průměrnou spotřebu 4,6 l / 100 km, reálně to bylo 4,89 l / 100 km, takže rozdíl skoro 0,3 litru. Na cestě zpět to bylo podle počítače 4,8 l / 100 km (největší část cesty tempomatových 140 km/h na dálnici), takže reálně asi lehce přes 5 litrů, ale netankoval jsem už potom, tak těžko říct.

 

Když jsem auto pořizoval, čekal jsem, že budu na těchto trasách jasně přes 5 litrů, takže spotřeba příjemně překvapuje a pokud se budu držet okolo 5 l / 100 km, tak to bude fajn 🙂 Na spotřebu nejezdím, motor nepodtáčím, jezdím tak nějak normálně 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, měl bych dotaz. Mám trojkové rs, 2015 naftu dsg. Palubní počítač mi ukazuje spotřebu cca 6,5l, ale když spočítám reálnou na ujeté km a počet natankovaných litrů jsem na cca 8l, to už mi přijde jako nezanedbatelná odchylka. Na plnou nádrž (bez rezervy takže na cca 43l) najedu 550km, to mi přijde dost málo na naftu. Styl jízdy mám tak nějak normální, žádný závodník nejsem a i tak oproti ostatním je tam minimálně 200km rozdíl. Má někdo podobnou zkušenost? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO máš spotrebu akoby si mal benzín. 

 

Ja s upraveným motorom mám teraz priemer 6,2l reálne a aj podľa PP. Na druhej bez úpravy som na 5,8-5,9l. 

 

U teba bude niekde problém, aby to toľko žralo by si musel jazdiť po dialniciach v kuse 200kmh alebo čisto mesto. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě mi to taky přijde moc. Víc mi přijde zvláštní že se počítačová vs reálná spotřeba liší o 1,5l. Kdybych jezdil za těch 6,5l co mi ukazuje počítač byl bych naprosto spokojený. Takhle mi to přijde zvláštní, dálnice a město skoro nejezdím, můj obvyklý nájezd činí po silnici první třídy papírovou rychlosti +-10km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak jazdíš ako píšeš tak to musíš jazdiť aj za 5,5-6l. Ja niekedy lietam ako šarkan a v priemere som max do 6,5-7l. Posledné tankovanie bolo 5,9l a to priemerná rýchlosť počas toho nejakých 90kmh. 

 

Máš tam upravený SW motora ?? Už si sa na to pozeral aj cez diagnostiku ?? Myslím na chyby, korekcie vstrekov, teploty prípadne zaplnenie DPF či stále neregeneruje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palubní počítač mi ukazuje mezi 6-6,5l takže si myslím že tam musí být něco, co žere naftu ale nepromítá se do počítání palubního počítače. Vypalování DPF, nadměrné dobíjení? Netuším, nejsem odborník. Žádný chip ani úpravy tam nemám, vše origo. Diagnostiku mi dělali v autorizovaným servisu a žádné chyby nenašli. Netuším jak důkladně diagnostiku dělají, nebo zda koukají jen na výpis chyb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 10 měsíců později...

Po 5 letech a 310T km jsem se rozloučil s O3 FL 2,0 TDI bez AdBlue 6DSG. Jsem obchoďák, kterej občas jede normal občas se courá a občas letí na absolutní max, mj. po čipu (132kw) to jelo bez problémů tachometrových 230 kmh jako nic, to často potrápilo Superb i O3 naftové RS 🙂 a vůbec se s tím dalo nasrat mraky lidí na dálnicích i okreskách.

 

Za tu dobu byla celková spotřeba 6,37 l/100 km, mám údaje z knih jízd, teda podle tankování. Ukazatel spotřeby na palubaku mi celou dobu lhal o cca 0,3 litru a to od nového auta.

 

Od cca 250T km autu postupně rostla spotřeba oleje z 0 mezi výměnami na konečnych 1 litr na 7T km. Přičítám to nejspíš zapečeným stíracím kroužkům na válcích.

 

Auto vypadalo, jako by mělo najeto 50T km, ale já jsem pacient a údržbě a čištění se věnují velmi často. Někdy i několikrát týdně.

 

Teď jezdím O4 2,0 TDI 110 kW 7DSG MY23 a tam byla spotřeba za první měsíc tedy 6T km 5,52 l. Ale je fakt  že prvních cca 3T km jsem to fakt šetřil. Uvidíme, jak to bude dál. Příjemné je, že u O4 palubák nelže a ukazuje přesně realitu. To je velká změna. Mě lhala jak O2, tak i O3.

 

jo a jen na závěr na palubáku jsem nejmíň za těch 310T km viděl při jedné cestě Praha - Vary 4,8l nikdy ne míň. A nejvíc Brno - Praha lehce přes 8,5 ale to byla pila jak svině s nějakým slušným asi taky obchoďákem 🙂

 

 

 

Editováno: , autor: dettektorr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...