Jump to content

jak rozdělat pravé čalounění v kufru??


Recommended Posts

  • 6 months later...

Takto na plechové příchytky. Odtáhneš gumu a odtrhneš to, jde to ztěžka, příchytka drží na plastu a vytahuje se z karoserie, viz. foto

Myslím, že je to přesně to co jsi chtěl  :kol-28:

post-5078-0-83774200-1389392208_thumb.jp

Edited by dick
Link to post
Share on other sites

To je hezký, ale vypadá to, že budu muset sundat celý tapec né tam jen nakouknout.... Ty prasata tam nějak divně napojili el. k tažnému tak to budu muset ustříhat a naletovat.... tak tam potřebuju mít místo.... ale dík za dobrý začátek.... Právě jsem objednal knihu JAK NA TO fabia II tak to snad bude stejný, bo podobný...

Link to post
Share on other sites

No na vytažení kabelu od světla by ti to mohlo stačit, jestli je to tam někde nabastlený, ale napadá mě proč z pravé strany. Jestli jsem to dobře pochopil, tak ti tam připojili el. k dodatečně montovanému tažnému, ale mlhovka je přivedena v tomto případě jen na druhou stranu, nebo ji nepotřebuješ?

Edited by dick
Link to post
Share on other sites

DICK:

Jasně že jsem lezl doleva na to tažné... a byl jsem v šoku když jsem to tam viděl.... no jdu najít odpovídající téma....

THORIN:

Jinak jsem objednal origo kabeláž pro TZ a dám to do pořádku. :kol-47:

 

K tématu:

Demontáž spočívá v sundání plastu na nakládací hraně jsou tam na krajích 2 "V" pružinky poz.0, dál 2 plastové čudlíky (ty jsem ulomil a koupil nové) poz.2  a ještě 2 TORX šroubky pod trojúhelníkem poz.3, poté viz poz.1 dole u dna jsou ještě zacvaklé "V" pružiny

Dále jsou na bokách opět "V" pružinky asi 3 ks poz.4, dál pod háčkem na nákup je šroubek poz.5, následuje poz.6 pod krytkama jsou imbus šrouby, a v místě poz.1 jsou šroubky do kastle. Tím by měl být tapec odjištěn poté poz.7 jsou v plastu západky, tahem ven viz poz.8 celý plast odtáhnete, jde to ztuha a překáží i koberec. měl jsem to oddělané, ale né uplně sundané, je možné, že vzadu budou ještě nějaké "V" pružinky...

Asi takhle, snad to pomůže.

Jinak čudlíky poz.2 jsem nahradil úplně jinými klasika na boční tapec "škoda" cca 2,5 kč/ks....

Hodně štěstí... :kol-35:

post-15441-0-40555800-1389890676_thumb.j

Edited by crazyduke
Link to post
Share on other sites

  Každý elektrikář ve Škodovce ti řekne, že na dnešní auta napojovat kabeláž na tažné od vodičů ke světlům, je nejlepší cesta k vyhoření elektriky na autě. Co já jsem od nich slyšel, tak už dělali hodně aut, která začala hořet od takovýhle prasáren. Proto dneska nabízí v konfigurátoru položku "Příprava pro tažné zařízení", což je právě ta kabeláž z předku auta natažená až dozadu.

Link to post
Share on other sites

DICK:

ani ti nevím co tam pod tou horou izolačky je, ale "rychlospojky asi né. Netroufl jsem si to rozbali dokud nepřijde ta origo el. instalace. Jinak je to TZ od Fa. SVC žádné no name a montoval to servis na moravě. (Navíc na pravé straně TZ,  po zasunutí na své místo nachytaly šrouby a nepovažovali za důležité je zašroubovat, natož je utáhnout)  :kol-26:  škoda...

THORIN:

Na "elektrikáře" ze škodovky slušně řečeno kálim!!!! Když ani neví, že vypinač světel má výstup na denní svícení.... a čtyři roky jsem testoval u Mercedes Benz technolgy auta a všechny měly TZ napojené ze zadní části, tak to nebude tak horký...

Navíc držák na kola co mám, bude mít stejně LED světla a vozík také....  :kol-47: 

Nevím o někom, komu by začalo hořet auto, s originál el. instalací. Pokud ty ano, tak mi ho ukaž....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...