Přejít na obsah

chip a vykon 2.0 TSI


kokta7

Doporučené příspěvky

Nijak nenapadám , pouze konstatuji a potvrzuji diagnozu.

A nyní odborně. Graf jsem dal jen, že mi padl do ruky a 18koní rozdílu vychází na minimálně 100tis. U této škodovky je navíc pouze K04 + 1 díl, a vstřiky.  Cenově rozdíl asi 100tis. Odhaduji.  Toto auto má stále i sériovou spojku. Možná i to bylo zdrojem propadu, nebo původní rail. To s čím to srovnáváme asi nebude mít 350tis. najeto a z toho 180tis. s úpravou.

Vyšší točivý moment odspodu  je právě to jedinné co se mi na APR/ když vynechám zástupce/ vlastně nelíbí. Kdo jezdil na okruhu, především v dešti, ví o čem je turbokopanec.Vzhledem k tomu, že mám především zákazníky kteří mají auto na ježdění, a ne na focení, nebo na sprinty, je točivý moment dostačující. Není potřeba hrabat, ale jezdit. Ale ono když někomu začne spojka prokluzovat je vlastně dobře, že. Aspoň mu jí přeci prodám. Slova produkt a certifikát, nebo autorizovaná úprava apod snad nemá cenu komentovat. Umí se za ně schovat kdokoliv. Co se týká uplakánka, tak o tom si někdy promluvíme naživo. Co se týká nemehla....viděl jsem video kde řídíš.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je dobré, že si to viděl. Snad ses něčemu přiučil :) potřebuješ to. To jsou zase argumenty... Jak řadíš na okruhu, že ti spadnou otáčky tak moc, že se dostaneš do místa "turbokopance", kterej začíná u těchhle aut kolem 2500ot a končí kolem tří tis. Ale pokud takhle jezdíš na okruhu ty, tak každej máme nějakej svůj styl :) Vysokej točivej moment v nízkejch otáčkách zákazníci oceňují při 99,9% času, který tráví za volantem a to 0,01%, kdy jsou na okruhu ocení skvělej průběh a točivej moment v otáčkách, ve kterých se na okruhu jezdí a kde je APR úprava stejně excelentní, jako v ostatních jízdních režimech  ;) Co se týče prodeje spojky, tak to nebylo tak dlouho po tvý úpravě, kdy jsem jí tvýmu zákazníkovi posílal. Ano Petrovi s Golfem V GTI, kterýmu si naladil stejnou konfiguraci, jako měla tahle octa a i přes věci, který podle tebe stály přes sto tisíc, tak si je nedokázal využít. To znamená, že týpek utratil podle tvý logiky 100tis navíc, aby z nich po tvý úpravě nic neměl, protože měl stejnej výkon 334koní nebo kolik, jako ta octa co podle tebe nic nemá :) Jsem zvědavej, jak dlouho bude ta tvoje octa jezdit, když nemá asi ani chladič. Tam budou panečku teploty... Sem zvědavej, jakej výkon by ta octa měla po přeměření po nějaký době :) Co se týče toho propadu, že to ani nevíš čím to je. To mluví za sebe... Jak říkám, přestaň si brát mě nebo APR dál do pusy. Každej kdo si tohle čte vidí, že argumenty jsou jasný a jsou na mojí straně. Do teď se furt držím, ale pokud najdu ještě na nějakým foru tyhle tvoje nepravdivý výpady a pomluvy, tak se podle toho zařídím.

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Petře, on není provokatér, nýbrž manipulátor s fakty, a já nejsom cholerik . Spíš naprostý kliďas. Kdybych byl cholerik, tak bych ho asi musel přátelsky poplácat. Jinak je zajímavé zjištění, že jsem se kdysi setkal s bráchou a ten byl docela v pohodě. On možná Bořek také, ale lidi, když trochu očuchají peníze , tak se kazí jak šlupky od banánů.

A termín mladý a všeznalý vlastně vystihuje to, co mi na něm nejvíc vadí. Mládý je, to mu závidím, ale myslet, že vše znám / i když to myslel z legrace, chová se tak/ předpokládé jistou omezenost. Už kdysi se říkalo: Vím, že nic nevím. Znamená to asi tolik, že soudný člověk si uvědomí, že stale zná málo. Je dobré pouze neopisovat z internetu, a nemyslet si, že vlastnicví E-shopu ze mě dělá Einsteina.

Chtěl bych napsat, že po zkušenostech s MTM, REVO, BSR už mám alergii na tyto velkofirmy. O českých ani nemluvě.Výsledky které prezentují se neshodují s tím co změřím. Proto jsem nabízel i měření zdarma. K APR už jsem se vyjádřil, ale to by si mustafa musil ověřit a dohledat vše, což je moc práce....on totiž všechno ví. Stejně tak zeptat se dotyčného co byl u mě na měření.

Osobně jsem znal APR pouze díky komponentům které odebírám z DE. Ke každé aplikaci sw bez ověření se vyjadřuji stejně, že to stojí za prd. Zajíc v pytli. APR průběhy jsou pěkné, to jsem už psal,ale že se vyjádřím, že výkon by mohl být vyšší a točivý moment nižší, a že se to dá s brzdou udělat lépe je můj názor a prezentace a ne potřeba očerňovat APR.

Takže vlastně jediné co mi vadí není APR, ale mustafa.Občas se mi to stává. No,a to právě všeznalec nepochopil.

Tím zde za sebe končím / kokta doufám promine zasírání topicu/

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja teda nerozumim dane problematice natolik abych se nejak vyrazne zapojil do diskuze...Ale znam podstatnou cast vozu co ma APR od mustafy a i ty nejvetsi puntickari byli spokojeni.

Dale vim ze mustafa zacinal jako fanousek a tak ho to nejen zivi ale i bavi...proto je take odbornik za slovo vzatej. Kterej kolikrat misto aby vydelal rekne...ten dil nepotrebujes...

Neznam pana z motorpoweru ale prijde mi ze je todalsi z vlny upravcu kteremu vadi ze se i k nam do kocourkova dostavaji kvalitni veci..drazsi jak na kolene delane logicky jsou...a ze jsou komercni a je to byznys? Pokud to tak u tebe motorpowere neni rad si k tobe zajedu dame par piv naladis mi auto ja ti podekuju a reknu ze to ses fakt frajer..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...