Přejít na obsah

vynechávání tahu motoru při sešlápnutém plynu


novic

Doporučené příspěvky

Dobrý den mám O1 1.6 75KW motor BFQ najeto něco ke 100tkm. Při normální jízdě mám nohu na plynu a občas se stane že auto přestane uplně táhnout (na palubnim PC vidím že aktuální spotřeba klesá až na 0L/100km), pokud nechám nohu na plynu nebo plyn sešlápnu na maximum tak to trvá třeba 10vteřin a motor zase začné táhnout a vše je ok, pokud pedál plynu ihned jakmile se objeví výše uvedený problém pustím a znovu sešlápnu tak auto jede zas normálně. Tento problém se objevuje zcela náhodně někdy třeba 3x hned po sobě jakmile pustím a znovu sešlápnu plyn jindy jedu 5km a neudělá to ani jednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no na diagnostiku sem už objednanej na pondělí a jestli mi náhodně svítí brzdovky za jízdy sem nezkoušel a ani popravdě nemám tušení jak to vyzkoušet :-D jo leda že bych někomu řekl aby jel za mnou a při tom si i telefonovali :-) no uvidíme co ukáže diagnostika :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau tez mam BFQ a mel ten samej problem.byl to spatnej ventil nadobky s aktivnim uhlim.prepousti tlak z nadrze.pokud nefunguje jak ma tak v nadrzi vznika podtlak a cerpadlo to neutahne a nedavkuje palivo.tak se zkus zamerit na tohle a myslim si ze to bude ono.ja uz mam po problemu asi pul roku.snad to nejak pomuze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Hola chlapci, mozna resim stejny problem z prvniho prispevku, akorat me to dela pri prvnim startu a hlavne kdyz jsou chladnejsi rana. Zkratka nastartuji, rozjedu se a neujedu ani 100m, tak jakoby chcipne uplne motor (půl sekundy) a pak se to rozjede, zkratka jako kdyz je zaply vysavac a nekdo na pul sekundy vypne zastrcku a hned  zastrcku vrati do zásuvky a vysavac znovu vysava. Vsiml jsem si, ze na tu pul sekundu  i zhasinaji svetla. VAG neodhalil zadne spatne snimace. Co by to mohlo delat? Hlavne nechci cist skrtici klapka, kdyz otacky drzi jak maji a pokud je motor zahraty, tak je vse v pohode. Me to prijde, jest-li v tom neni hacek ohledne ekologie - motor studeny, sycic jede na plno...jo a EGR ventil mam zaslepny. Co mam hledat nebo na co se zamerit? Octavia 1,6i 75kw, r.v. 2002

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, stejný problém, ale vždy, když na dálnici, když držím dlouho plyn na stálé hodnotě a vždy, když je hladina  nádrže těsně před rezervou. Zatím jsem zkoušel vyměnit palivový filtr a nalil do nádrže nějakej sajrajt na pohlcuje vodu. Ale bez výsledku.  Zkusím se zaměřit na ten ventil nádobky s aktivním uhlím, to se mi zdá pravděpodobný, brzdový spínač jsem už měnil, protože nefungoval a nezměnilo se to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti to dělá vždy jen, když je hladina kolem rezervy, tak bych to viděl na palivové čerpadlo, jedná se o výrobní - konstrukční vadu, kdy dochází k zavzdušnění (vzduchová bublina). Řešil jsem to u Roomstera s 1.6/77 kw. Po výměně čerpadla se závada již neopakovala. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Mam podobny problem u 1.6 55kw AEE ale me otacky drzi pekne jen pri jizde mi zhasne motor jako by doslo palivo a nebo mi skube jako by sel na tri valce ale hned se chytne a jede normalne menil jsem uz skoro vse kabely svicky palec vicko rozdelovace palivak cidlo teploty a porad stejny prosim poradte nevim jesli to muze delat treba zacpany katalizator

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den všem, jen jsem se chtěl prosím zeptat zda někdo již vyřešil problém s tím výkonem motoru při konstantní rychlosti vozidla, kdy je ručička palivoměru před rezervou a při jízdě z kopce nebo do kopce ( někdy i na rovině )  motor začne šíleně cukat a buď zcela zdechne, nebo po pár cuknutí ( když mám cihlu na plynu )  jede dál jak zběsilej :-)  Výměna celého palivového čerpadla ( jak v příspěvku radí Kedarek 1 )  již proběhla, ale problém zůstal !  Tento jev se neděje v případě, že je obsah nádrže 1/2 a více ?  Děkuji Vám za rady a odpovědi. :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...