Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 8 hodinami, Sabiza napsal:

Jo! Jo! JO!!! Stane, máš na dalším srazu zaplacenou kofolu. Konečně si pochopil, že auto je jen spotřební zboží a ne domácí miláček! -_-

Tak u mě je to domácí miláček, protože jsem na něj tvrdě makal a mám ho rád. Nejsem úchyl jako Pancho, ale auto musím mít čistý, pěkný a 100%ně funkční a podle toho se o něj taky starám. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint hlavne kontroluje ty sve zimni Barumky a denne pouziva ozivovac pryze aby se mu nerozpadly zpuchrenim v druhe sezone. Na podzim je prorezaval aby mely alespon ten 4mm vzorek. Vloni je sjel za prvni zimu na 2mm. [emoji23]
Jedinej lesticka a blazen je tady Pancho. Clint ani ne. Ten jen nahani kuny. Pancho nahani kundy a lesti bourak ( bourak doslova [emoji23]) every day. Smysl zivota. Ted kdyz se soli tak tu 10tiletou skorapku lesti i 2x denne. No a protoze sem nechodi tak si to chudak o sobe ani neprecte.
Ale přečte. A vsechno. Jo mas pravdu ale když je hnusne tak jezdím na motorce. [emoji16][emoji16]a auto je v garáži
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Sabiza napsal:

Jo! Jo! JO!!! Stane, máš na dalším srazu zaplacenou kofolu. Konečně si pochopil, že auto je jen spotřební zboží a ne domácí miláček! -_-

 

To že je auto v dnešní době spotřební zboží ví snad každý, jenom kdyby to nemělo za pár let takový propad ceny.

Holt s tím musí člověk počítat při koupi a pak už jej to nerozhodí.

Jsou to prostě vyhozený prachy.:(

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, beuticek napsal:

Tak u mě je to domácí miláček, protože jsem na něj tvrdě makal a mám ho rád. Nejsem úchyl jako Pancho, ale auto musím mít čistý, pěkný a 100%ně funkční a podle toho se o něj taky starám. B)

 

No tak to má asi většina co má doma svoje vlastní přibližovadlo a je víceméně jedno o jakou značku se jedná. Nic to ovšem nemění na tom, že je to pořád jen kus plechů a plastů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Kamarádi, Vy jste na to krásně kápli.

 

Auto jako spotřební zboží? To je urážení všech, co mají auta rádi a poctivě si na ně vydělali, jak píše Stanmar.

EU tady hraje hru o prachy. Podle emisí CO2 stanovuje pokuty pro automobilky, přitvrzuje v emisních limitech NOX, PM a bůhví čeho všeho a bere si do huby ochranu životního prostředí....

Ale to, že se automobilky snaží aby jejich výrobek vydržel 5 let a 150 000 km a byl zralý do šrotu, to nikomu v EU nevadí. Podle mě je toto daleko více přírodu devastující než trocha emisí navíc.

A aby svojí honbu za prachama versus skutečné šetření přírodních zdrojů podtrhli, vymýšlejí hesla jako "Vždyť je to spotřební zboží jako každé jiné", nebo "ono to stejně zastarává morálně".

 

Nedával bych automobilkám pokuty za emise CO2, ale za to, že jejich krám nevydrží alespoň 350 000km a 15 let.

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřební zboží to může být pro někoho, kdo bere sto tis čistého měsíčně ....nebo pro někoho, kdo koupí sedřenou a olítanou ojetinu za pár tisícovek, jako Sabiza. Potom se k tomu člověk jinak chová, pač ví, že ho to nestálo moc peněz a úsilí.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý si to musí promyslet sám se svojí peněženkou kam až s cenou za auto může zajít a jestli to má význam "investovat" do nového.

Jsou to fakt vyhozené vydřené peníze a to že máš auto potom skoro jako člena rodiny tomu také odpovídá.

Mě bylo líto peněz taky, ale když rozhoduje srdce a ne rozum.... a u dalšího auta (které určitě bude) tomu stejně nebude jinak.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Clerfayt napsal:

že se automobilky snaží aby jejich výrobek vydržel 5 let a 150 000 km

Možná to vyzní nepatřičně, ale mě tohle netrápí, já nikdy na tachometru při prodeji auta neměl ani 100 tkm (teda krom 120L).

Takže mě auto vydrželo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, Petrrr napsal:

Hoši, hoši. Nenechte se mást, to že jsem trochu objektivní hned neznamená, že se mi vrátila láska ke Škodě. Ano Kodiaq i Karoq ve vrcholných výbavách opravdu nevypadají zle, ale ta cena je prostě šílená.  

cena ?

Jak pro koho, pro naši příjmovou skupinu je třeba Kodiaq tak nějak mimo, pro další však zřejmě ne, když se prodává jak housky na krámě.

Tím ovšem nechci říct že je to dobře, ale tak to holt je.

Nechceš - nemáš na to - nekupuj - nemusíš.....

Editováno: , autor: stanmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kodiaq přes 1,2 mil, Karoq téměř 1 milion. Kdyby to byl alespoň nějaký šestiválce ve třílitru u Kodiaqa a u karota taky něco víc. Vždyť ten Karot má motor jako Clint v O3. 110kw.  No a v konečném důsledku Karot s těžkou kapotou jako kráva nemá ani plynové vzpěry. Což překvapilo i strýce, že si je tam prý nechá domontovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Petrrr napsal:

Kodiaq přes 1,2 mil, Karoq téměř 1 milion. Kdyby to byl alespoň nějaký šestiválce ve třílitru u Kodiaqa a u karota taky něco víc. Vždyť ten Karot má motor jako Clint v O3. 110kw.  No a v konečném důsledku Karot s těžkou kapotou jako kráva nemá ani plynové vzpěry. Což překvapilo i strýce, že si je tam prý nechá domontovat. 

však jsme se o tom včera bavili, šíleně drahé na to že to má Klintův motor.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 46 minutami, Petrrr napsal:

Strýc je diagnoza jako vy tady

 

Vždyť jsem to tady psal, když na to má a chce to tak si to koupí.

Navíc si myslím, že kdyby se komukoliv z nás naskytla cenově lepší koupě ( jiné značky ) - motor,výbava ap. tak by nás tady moc nezbylo. Jenom nevím kdo by byl ten poslední co by tady zhasnul....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Clint napsal:

Spotřební zboží to může být pro někoho, kdo bere sto tis čistého měsíčně ....nebo pro někoho, kdo koupí sedřenou a olítanou ojetinu za pár tisícovek, jako Sabiza. Potom se k tomu člověk jinak chová, pač ví, že ho to nestálo moc peněz a úsilí.

No, jelikož jsi na tom autě našel dva škrábance, které jsou už dávno pryč, tak je to sedřená a olítaná ojetina. Ale chápu, že si musíš zvyšovat své malé ego. On je velký rozdíl v tom, co si za ty peníze koupíš. Osobně bych v životě nekoupil nové auto, protože dát například 700 tisíc za novou Octavii? Fuj, rozhodně ne... to si raději koupím nějaké roční auto úplně jiné kategorie (např. právě novou Insignii, Superb, Passat, Stinger,...). Ale chápu, že někdo si jednou za život koupí nové auto, je z něj úplně vystříkaný a každý týden s ním stojí na roční myčce, kde leští každý záhyb (po dobu 15 let). Sám sis nové auto posledně nekoupil nové auto a jsem si jistý, že na tom autě byl minimálně jeden vroubek na laku. ;)

 

Jinak nová Insignia je fajn, nedávno jsem ji měl na víkend a fakt super. Jsem upřímně zvědav, jak se pochlapí s OPC verzí.

 

Edit: Koukám, že OPC verze už je na světě.. https://www.auto.cz/opel-insignia-gsi-cenik-nastupce-opc-milion-nesezenete-112831

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...