Přejít na obsah

OIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Škodovka má proti konkurenci obrovskou výhodu v možnosti konfigurace auta na míru. Prakticky nikdo totiž nenabízí tolik možností kombinovat motory, převodovky a výbavové stupně. K tomu samozřejmě široká nabídka doplňkové konfigurace na míru.

 

Např. hodně skloňované srovnání Octavia Combi vs. Golf Variant je toho dobrým příkladem. Prakticky pouze Golf ve variantě Marathon Edition nabízí za stejné peníze podobnou výbavu jako  Octavia Style. Jenže - před faceliftem nešel ME objednat ve verzi 1.4TSI 110kW (pouze 92kW), nyní se 110kW verze konečně dostala do nabídky (zřejmě díky nástupu 1.5TSI EVO), ale stále chybí možnost DSG - jen kvůli automatu je třeba jít do highline, přičemž škodovka ho dodá už od Ambition. Samostatnou kapitolou je pak příplatková výbava (např. vyhřívané čelní sklo, DAB, tažné zařízení, hliníková kola, apod.), které je pro Golf 1.5x-2x dražší než pro Octávii. Cenníkové ceny za servis a náhradní díly jsou i v rámci jednoho dealera u golfu také dražší.

 

K tomu samozřejmě spousta drobností jako třeba seznam povolených rozměrů pneumatik, nebo manuál k vozidlu v PDF na webu:

http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/alternativni-pneumatiky

Pro golf nic z toho není k dispozici ani na přímý dotaz na importéra.

Editováno: , autor: j57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Jojo, rozhodně lepší než navigace ve středu palubovky.

Někteří chytráci pomlouvali u Leonu Full Led světla, který má už 4 roky v nabídce. Majitelé O3 FL na tomto foru s tím jezdí do servisu, protože jim to svítí špatně z výroby...  Zrovna o víkendu jsem jel jakožto spolujezdec v "nové Oktavii" a svítilo to uplně stejně jako v Leonu...

 

A Cupra dostane asi zase více poníků. https://www.auto.cz/seat-leon-st-cupra-r-pristi-rok-111405

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 11. 2017 na 21:34, kokta7 napsal:

Jojo, rozhodně lepší než navigace ve středu palubovky.

Někteří chytráci pomlouvali u Leonu Full Led světla, který má už 4 roky v nabídce. Majitelé O3 FL na tomto foru s tím jezdí do servisu, protože jim to svítí špatně z výroby...  Zrovna o víkendu jsem jel jakožto spolujezdec v "nové Oktavii" a svítilo to uplně stejně jako v Leonu...

 

A Cupra dostane asi zase více poníků. https://www.auto.cz/seat-leon-st-cupra-r-pristi-rok-111405

 

Nevím, nelíbí se mi to... Nakonec jsem rád, že jsem objednával, když virtual cockpit ještě nebyl dostupný, a tak mám klasické budíky. Bez navigace je celej virtuál stejně k prdu.

 

Světla jsou naprosto super. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Jeden malý postřeh. Plynovou vzpěru na kapotě má nejen přímá (a mnohdy i levnější)  německá, francouzská, korejská či japonská konkurence, ale dokonce i lowcost typu Dacia. Naproti tomu  Octavia je podle řady zdejších diskuzí model typu "dodělej si sám" - viz zmíněné plynové vzpěry na kapotě, papírový obal na baterii, izolace motoru a tuning vrzajícího interiéru. (úspory jako torzka místo multilinku ani nemá smysl komentovat)

Editováno: , autor: j57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Např. Dacia Duster po uvedení omlazené verze hodně zamíchá trhem v segmentu tzv. SUV.

U první generace se, bohužel pro kritiky, neprojevilo žádné fatální selhalní a Dacia přichází s novým, omlazeným modelem. Vše navíc s více jak přijatelnou cenou, což se o konkurenci říci nedá. Ta má ceny leckdy bezmála dvojnásobné.

Jen naprostý ignorant bude bagatelizovat a přehlížet tento úspěch zn. Dacia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak určitě...

jsme sice v OIII a její konkurenci, ale i tak bych si při porovnání vzal do úst rumuny - kolega má od loňska Duster s benzínovou 1,6. Vnitřek je samozřejmě plastový, nicméně u dveřního madla má kousek látkového potahu, a má i ty plynové vzpěry kapoty. Svezl jsem se zrovna s Karoqem (1,5 TSI +DSG /Style + něco navíc) a musím uznat že rozdíl mezi nimi byl zhruba 450 tisíc....Ovšem látka na dveřích nikde a kapota jen na výklopnou podpěru. Samozřejmě jízdní projev je někde jinde, ale i tak. A vidíš, stejně je prodejnost Karoqu od začátku roku 1074 vozů oproti 678 Dusterům...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde o to, kdo kolikrát otevírá motorový prostor. Tady se jedná o princip věci. O smutný princip věci a to o ten, že i taková značka nabízí komfotnější doplňky za skoro polovinu pořizovací ceny. Tím je myšleno otevíráni kapoty, látka ve výplni dveří atp. Jasně ukazuje, že to jde a je to cesta, jak získat zákazníky. O to tady především jde.

Karoq je až nechutně předražený. Ovšem pokud se prodává, tak Škoda Auto nemá důvod svůj produkt zlevňovat. A musím říct, že se mi Karoq zamlouvá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VÝROBCE šetří na naprostých drobnostech, ale občas to nasere, viz. 

 

OIII nemá.světýlko v kastlíku. 

Chybí kolečko na regulaci osvitu přístrrojů

Rádia nemají tlačítka a pomalu jdou do řiti i knoflíky na hlasitost. 

Chybí multilink

Dávají jen plechové nápravnice. 

Pod zadním sedákem není koberec a pro jistotu se ten sedák nedá snadno vyndat. 

Sedadla v  rapidu nemají kolečka na nastavování opěradla

Infotainmenty nemají CD . To si mám doma týden ta CD grabovat do MP3?

Tlačítko na kalibraci tlaku v pneu taky už není. 

Stáhly z prodeje alcantaru

tapece dveří a jiné  drží jen na šteftech, poctivý šroub aby pohledal. 

Vymejšlej digipřístroje páč displej je v číně totálně za pár šupů

Některé Piny nemají již pogum proti vodě

A sloupky v OIII již nejsou potaženy látkou.

Rezerva za příplatek

Leckde palubky z tvrdého plastu. FI měla mekkou a výplně dveří potažené látkou. 

Na první rychlostní stupně snížený výkon motorů. 

Dvouspojky místo poctivých hydroměničů. 

měkká čelní skla

tenčí plechy a nárazníky už rozbije i sražená veverka

 

a na mraky jsem zapomněl

 

naproti tomu máme:

2 okruhy EGR, DPF, SCR, LNT, ad blue a další kaťáky. 

E call

čidla na obsazenost sedadel a třmenů pásů

A další megapíčoviny co hlídá pruhy a rve ti za volant a kokota  co Ti přibrzdí když nabýráš rychlost před předjížděním....

 

Ale zaplať bůh, není to zatím tak zlé. Svá nová auta zatím hodnotím jako inovativní a pokroková oproti předchozím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo Kokodák i Zaraoq mají v ČR takovou auru vyjímečnosti asi jako Aston Martin z 60. let. 

Znám lidi co se chovaj dle hesla Kodiaq dude i kdyby na chleba nebylo. Ať se píčusové svezou v OIII s 1.4 TSI a Kokodákem s 1.4 TSI a uvidí zač je toho velké těžké a o 250000 dražší auto s kardanem a velkými 31kg vážícími koly :-). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...