boureanuz Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Prosí o radu,při nastartování se po pár vteřinch rozsvítí kontrolka na chladič.Po mírném zahřátí motoru auto vypnu a znova nastartuji a přestane svítit.Je možné že je špatné čidlo na chladiči ? díkes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Bude zaneseny kontakt v expanzke. Vymyť riedena octova voda alebo vymena expanzky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Asi by to chtelo presnejsi vyjadreni. Co je kontrolka na chladic??? To jako kontrolka hladiny/teploty chladici kapaliny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boureanuz Vloženo 11. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 ano, kontrolka hladiny/teploty chladici kapaliny? tak vyčistím expanzku a uvidím . díkes za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plavcik Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 Mám stejný problém s kontrolkou chladicí kap. Expanzku mám už pěkně zasr., tak jsem jí chtěl vyměnit. Jenom by mě zajímalo, jestli je čidlo výšky hladiny součástí nádobky, tj. když koupím novou, tak bude i s čidlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 Ano čidlo je sučasť expanzky. Ale ked už meniš tu nadobku tak by sa asi oplatilo preplachnuť tu chladiacu sustavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plavcik Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 (editace) Jj, to by asi chtělo. Je na to nějaký speciální postup nebo stačí vypustit chl. kap., nalít vodu, chvíli točit motor, vypustit vodu, nalít novou kap.? Editováno: 26. Říjen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 (editace) Na to je taky prostriedok na cistenie chladicov to si kup predavaju to v kazdej predajni Nahradnych dielov . V tvojom pripade budes musiet vymenit tesnenie pod hlavou samotne cistenie je len docasne riesenie .Caf Editováno: 26. Říjen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diselmilka Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 (editace) s trim proplachnutim to udelej alespon dvakrat,mozna i trikrat at mas jistotu ze novou nadobku hned nezaneses......a s tim tesnenim pod hlavou to bude asi pravda...tece ti nejspis olej do chladici kapaliny....tzn kdyz to jen vycistis moc toho nezmenis.....ale nove tesneni stoji pouhych 170 Kc tak jesi mas kde a cim a jsi zrucny tak to zmaknes sam Editováno: 26. Říjen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majra21 Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Mám ten samý problém, ale olej mi nemizí... myslíte, že je třeba měnit těsnění pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marti.marti.marti Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 (editace) K té kontrolce ,taky jsem vyměnil nádobku ,ale po 3-4měsících zjištěn únik oleje -těsnění pod hlavou.Minimální únik oleje ,ale celý okruh kudy teče kapalina zasraný .Přetěsněno , několikrát čištěno a stejně je to pořád mastné .Co jste použili na odmaštění okruhu. Editováno: 3. Srpen 2016, autor: marti.marti.marti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek.me Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 (editace) Jestli má olej v expance (směs oleje a chl.kapaliny která zasviní snímač hladiny) tak je to na 100% těsnění pod hlavou. Běžná vada tohoto motoru. Taky jsem to absolvoval, nejdřív jsem vyměnil nádobku i s čidlem a cca po čtrnácti dnech to začalo svítit znova. Takže jsem to odvezl na výměnu těsnění pod hlavou, těsnění je sice levné ale při výměně se musí dát i nová sada šroubů + práce a vyšlo mě to na 3tis :-( + jsem musel znovu propláchnout celej systém, vyměnit znovu nádobku a dát novou chladící kapalinu, od té doby je konečně klid a nádobka čistá. jinak olej mě taky neubejval, je to opravdu nepatrné množství které nelze na měrce oleje zaregistrovat. Editováno: 1. Únor 2011, autor: radek.me 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Dobrý den. Mám otázku, po nastartování se mi rozsvítí kontrolka kapaliny a ta mi zhasne až když je ohřátý motor a vypnu ho a následně ho zapnu. Ukazatel teploty motoru je v normálu, vody je v nádobce dostatek. Nádobku na kapalinu měním každé tři měsíce. Pokaždé když ji vyměním kontrolka se už nerozsvítí. Nevím si stím rady. Prosím o jakoukoliv radu. Předem děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Proč odstraňuješ důsledek ne ne příčinu?? Měnit nádobku co 3 měsíce by mi mohlo..... V jakým je stavu po těch 3 měsících? Je mastná? Špinavá? Nebo prostě jen začne svítit kontrolka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 nu příjde mi že je uvnitř mastná ale voda se nestrácí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 tak a máš príčinu prečo ju musíš každé 3 mesiace meniť..už len vyriešiť prečo je mastná... (tesnenie pod hlavou,zároveň skontrolovať hlavu,utopenie/presah vložiek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Tak tak, taky bych to viděl na olej ve vodě. Udělat těsnění (vejdeš se do 500 kč i s prací) a pak pořádně propláchnout a vodmastit okruh. Hlavně nelitovat peněz na ten proplach-odmaštění. Mě to stálo cca 1000 kč bo se to dělalo 6x, ale zas ten 6 byl jen pro jistotu. Navíc jako bonus získáš v zimě rychlejší ohřev a větší účinnost topení a v létě lepší chlazení-nebude se ti tak často zapínat ventilátor chladiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Děkuju Vám všem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jano109 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 (editace) Junior - zavada sa ti tym odstranila? mam podobny problem, po nastartovani sa mi rozsvieti kontrolka chladiacej kvapaliny 3x pipne, teplota motora- OK, ked sa motor zohreje vypnem ho a nastartujem ziadne problem uz nesignalizuje.. vymenili mi chladiacu zmes, cidlo teploty chladiacej kvapaliny a stale to tu je... motor ma len 76 000km 2002r. moze to byt cidlo na ventilator? lebo to mi spominal chalan zo servisu ze to moze byt vadne... vedel by mi niekto poradit? Editováno: 21. Březen 2012, autor: jano109 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 vymeň vyrovnávaciu nádobku na chlad.zmes http://www.cc-autodily.cz/nadobka-vyrovnavaci-4_4?brand=SKODA&model=FABIA poprípade si prečítaj tady http://forum.skodahome.cz/topic/92012-svitici-kontrolka-chlazeni-u-studeneho-motoru/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 ví pls někdo jak funguje to čidlo hladiny? když je hladina ok tak je sepnutý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 proměř si to ohmmetrem jestli je to seplé, když je hladina v pořádku. Ale tipuji že to tak bude, že s hladinou to bude seplé, poklesne-li rozepne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrurbi Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 jsem na tom stejně. blikala kontrolka chladící kapaliny a unikala. Tekl chladič, takže ten mám vyměněný i s hadičkama k chladiči ale po cca týdnu mi začala blikat znova. jen upozorním, že jsem před chladičem měnil i nádobku na chladicí kapalinu takže ta je uplně nová. kapalina neuniká a není v ní olej, je už ten cca týden-10dní krásně čistá. stačí, když zahřeju motor a pak cestou zastavim a vypnu motor a hned nastartuju a je klid. kde může být ještě chyba? jinak kapalinu jsem koupil už tu naředěnou, takže jsem jí už nemýchal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 9. Březen 2013 Sdílet Vloženo 9. Březen 2013 podivej se na konektor, jestli neni špatnej, a jinak nádobku máš origo nebo číná? Je taky možný, že pokud jsi i měnil kapalinu tak seepři vypuštění uvolnil bordel, který se potom po nalítí dostal do okruhu a může být usazenej na čidle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrurbi Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 myslíš usazený na čidle v tý nádobce? Jako upřímě je to čína, byl jsem v autodílech v Praze a tam ani jinou než tuhle neměli. Jinak při výměně toho chladiče mi známej lil komplet novou. Je zase pravda, že po výměně jak chladiče, tak i té nádobky vše tak týden fungovalo naprosto v pořádku. Ale zjistil jsem, že mi chladící kapalina opět trošku uniká. před výměnou chladiče to teklo proudem, ale teď se cca při týdnu denního ježdění asi 30km denně klesla hladina v nádobce cca o 2cm. je to horší ted při sněhu a ještě na sídlišti pozorovat ale pod autem na zemi jsem žádný fleky neviděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.