Popu Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Vyresis tim to ze ti to nebude tlakovat a tim padem ti nemusi delat brikule to tesneni vuci tlakum ve valci, samozrejme, kdyz to bude chtit foukne to .......... kazdopadne pokud tam mas v expanzce naznaky oleje, tesneni pod palici bude asi nevyhnutelny ..... zkousel si koukat jeste kolem dokola cele hlavy popr. i kolem vodni pumpy jestli ti to nekde necete ? okruh by se mel taky zanacet, podle meho nazoru ale min nez v expanzce,... precejenom v expanzce se vsechno hromadi, tudiz to je ten duvod proc se nejvic spini expanzka,.... ale muj nazor, realita ci zkusenosti jinych muzou byt jine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 No abych řekl pravdu, ani nevím kde ta vodní pumpa je Jen vím, že tam někde je A pokud vím, kde je těsnění pod hlavou, jako že se mě zdá, že vím, tak je tam orosení pod ním od oleje Nechám vyměnit olej, těsnění pod hlavou a proberu s mechošem srovnání hlavy. Říkal, že vymění i hydrozdvihátka takže to bude taková málá GO motora při nějakých 222 000 km už to nebudu řešit. Jsem rozhodnutý to vyměnit. Auto potřebuju a je i přes toto všechno stále vpohodě a dá se na něj spolehnout na jakoukoliv vzdálenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 nezabudnite zmerať presah/utopenie vložiek...ale to ten mechanik určite ovláda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 No nevím, zda to ovládá ale bavil jsem se s ním o tom všem už občas tak snad to bude vpohodě. No když to udělá zle, tak mě říkal že mám u něj i přes to že mě neúčtuje více než 100 kč na hodinu za práci, půl roku záruku. Dokonce i na zavaření dírek ve výfuku .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 (editace) Mně minulý týden měnili těsnění pod hlavou. Dokonce to prý i vyvařoval, protože při rovnání hlavy zjistili, že je tam vlasová prasklinka. Po výměně mi po týdnu ubylo asi půl nádobky kapaliny (pod autem nic), tak jsem dolil a druhý den, to zas vylezlo silne nad max (zrejme tam byly nejake vzduchove bubliny, nevim??)... Po vymene tesneni se mi nicmene v poslednich dnech nadobka rychle zanesla. Dokonce vic, nez to bylo pred tim. Tak jsem zvedav, jestli mi to nedomrvili. Nicmene kdyz jsem to prebiral, tak mi mechanik rikal, ze to jeste pipne, ze se mam stavit a znova to jeste jednou proplachne. Je to normalni postup?Kazdopadne uz me tahle vec vytaci. Nadobku jsem jinak menil po zime (typicky postup, vymenime nadobku, kdyz se to vrati, tak udelame tesneni pod hlavou) , ted jen tesneni a srovnani hlavy + proplachnuti okruhu a nova kapalina. Editováno: 28. Září 2013, autor: Wyder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Samozřejmě dá se hlava opravit vyvařením ale na 1.4 mpi jde sehnat za dobru cenu a je na zvážení jestli se taková oprava vyplatí. Protože i po vyvaření může prosakovat. Ale tak snad ji nechali zkontrolovat natlakovat jak se to běžně po takových opravách dělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 urcite nevahej a ozvy se ............. normalni to neni aby jsi dvakrat posobe doleval pul litru ...... jednou budiz to by mohly byt bublinky ale dvakrat asi tezko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 (editace) Tak mam opet proplachnuto. Jsou to 4 dny a zatim to nepipa, nicmene se ta nadobka zevnitr opet postupne zasira. Rekl bych, ze daleko vic nez pred tim slavnym rovnanim hlavy. No ale jsme domluveny, ze mi to pripadne jeste proplachne a kdyby to i potom prosakovalo, tak mi to v ramci reklamace snad vymeni za jinou hlavu (ze pry by to mohl byt zbytek oleje v hadicich, kterej se tezko vyplachuje). Nevim, auto jinak drzi, nikdy me nezradilo, nic nikde netece, ale tohle je proste nekonecnej pribeh u meho 1.4 MPI. Editováno: 2. Říjen 2013, autor: Wyder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 Je fakt, zě jak je olej v okruhu,tak se těžko dostává ven a vevnitř na hadicích se drží jak čert. Chce to fakt jen jezdit a proplachovat horkou vodou. Tak uvidíš no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommmmy Vloženo 11. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 (editace) Na čištění chladícího okruhu se používají čističe (např. http://www.oleje-aditiva.cz/valvoline-cistic-chladice-radiator-flush-350ml nebo http://www.naradi-pro.cz/cistic-chladice) - naleje se do okruhu, nechá se nějakou dobu protočit motor a pak se vše vyleje a propláchne destilkou. Ačkoli jsem to už použil, tak sám nevím, jak moc je to účinné (já okruh moc špinavý neměl, spíš to byla prevence v rámci výměny chladící kapaliny - mělo by to odstranit i usazeniny na radiátoru a tak by pak mělo líp chodit topení)... Jinak je asi zbytečné rozebírat, jak se má okruh čistit (je to tu určitě i v samostatném vláknu) - já nejdřív nalil čistič, protočil, vypustil a pak 3x dolil destilku, protočil, vypustil (a až potom nalil finálně destilku s Fridexem)... Editováno: 11. Říjen 2013, autor: Tommmmy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 13. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2013 Ty cistice v mem servisu nepouzili, ale zase to moc spinave nebylo. Zda-se mi, ze se to spini vic ted, po vyvareni hlavy a jejim srovnani (+ tesneni). Cekam kyto zas zapipa a jsem zvedavej, jak to budem resit. Proplachoval to snad 3x system, nadobku i predemnou redidlem.Muze to byt i neco jineho nez tesneni pod hlavou a hlava? Chladici kapalina se mi nikdy neztracela, pouze se po case vzdy zanese trochou oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 (editace) Mám stejný problém,po nastertovaní začne blikat kontrolka teploty/množství chladicí kapaliny. Když vypnu motor a pak znovu nastartuju, tak už je to O. K. Nádobku mám čistou a všiml jsem si žeto dělá jen když jsou teploty u nuly.Hladina je taky v normě. Editováno: 3. Prosinec 2013, autor: vitezslav2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Tak jsem to pořádně prohlížel a zjistil ksem že kontakty v expanzce jsou jakoby kropenatý a v nádobce je ve výšce kapaliny slabej proužek nečistoty. Je to normální,že se to takhle zanese? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterToretto Vloženo 31. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2013 ja už pol roka mam tento problém s tym blikanim .. ked som kupil auto tak v pohode ale bola strašne hnusna ta expanzna nadoba že som kupil druhu .. po čase mi začala svietiť ta kontrolka .. čistenie systemu nepomohlo tak som kašlal na to ale videl som že mam mastnu vodu... no a 13.1. som objednany v servise na vymenu tesnenia pod hlavou .. + nova nadoba 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Hlavně to nech nekolikrat proplachnout! Mne to po vymene tesneni pod hlavou zacalo zase pipat, protoze ten olej v hadicich vymenou nadobky a novym tesnenim neodstranis. Koupil jsem na to primo cistic (cistic chladici soustavy) a nechal to proplachovat asi 6x a az od te doby mam klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterToretto Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 no len pochybujem že sa mi v servise budu chcieť s tym hrať .. každopadne ak sa mi bude dať tak pridem domov a sam si to vyčistim .. už mam aj ten čistič len som to už nečistil ked viem že to tesnenie je v prdeli .. a tu nadobu si asi tiež vymenim doma, necham len to tesnenie spraviť a vymenim olej .. podla najazdu by som to mal potom meniť asi vo februari (2 mesiac) a to bude snehu poko .. vela .. . . mam doma rampu ale sneh tam odhadzovať nebudem ... uvidim na vysledok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas007 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 před rokem jsem měl stejný problém s blikající kontrolkou hned po nastartování když jsem nádobku vypláchl byl klid tak na 2 týdny a znovu to začalo (v nádobce byla mastnota) po výměně těsnění pod hlavou byl klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Stačí vyměnit tu nádobku je tam špatný čidlo, nádobka stojí 200,- výměna 10 minut na TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 a za rok to má naspäť ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 tak isto hned po nastartobani mi blika kontrolka chladenia, prestartnem este raz a prestane, expanzka je čistá, ale dnu vidno taký jemný olejový film, mám nabehane len 73000 km to je dosť malo na to aby som menil tesnenie pod hlavou, zas mam čip od cimbu tak to zrejme trosku "pomohlo" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kakarel Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Dobrý den, u Fabie po nastartování za studena začne po chvilce blikat výstraha „teplota, množství chladicí kapaliny“. Je třeba vypnout motor a znovu nastartovat. Poté již nedochází k varovnému upozornění. Hladina chladicí kapaliny je dostatečná a chladící ventilátor je funkční. Po připojení diagnostiky nalezena chyba 16502 Snímač teploty chladicí kapaliny -- příliš velký signál. Jedná se o závadu snímače? Teplota chladící kapaliny motoru za studena načtená pomocí diagnostiky je 42°C okolní teplota 19°C. Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Vymeň čidlo tepla na domčeku termostatu a vymeň expanzku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kakarel Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Tohle čidlo ? http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a919501b-cidlo-teploty-chladici-kapaliny.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Vymen zatim jenom expanzni nadobku chladici kapaliny,.... ber originalni nadobku aby ti aspon neco vydrzela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Tohle čidlo ? http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a919501b-cidlo-teploty-chladici-kapaliny.html ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.