ronnie71 Vloženo 28. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2013 Dobrý den, chtěl bych se zaptat, mám FII combi 1.4 16 V 63 kw najeto 88 tkm. Když přidám plyn slyším klepání v motoru (pouze při přidání plynu). Je to normální? Prosím o radu. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 29. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 Nie je to normálne. Skontroluj všetky kvapaliny, a hlavne dotankuj nádrž do plna nejakým kvalitným benzínom, ideálne nejakým vysoko oktánovým značkovým (OMV MaxxMotion 100, Shell V-Power Racing Nitro+, Benzina Verva a pod. na inej ČS ako si bral palivo naposledy). Ak máš teraz nádrž takmer plnú, tj. nedokázal by si dotankovať dostatočné množstvo aby sa to premiešalo, tak skús odsať aspoň nejakú časť paliva. Ak s druhým benzínom klepanie prestane, tak to bude nekvalitným palivom. Ak neprestane, prípadne si si istým kvalitou aktuálneho paliva, tak by som určite hneď išiel do servisu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 1,4 mám novou a při akceleraci slyším taky takový polodieselivý zvuk. Zřejmě to vzniká detonací paliva, ale to je pouze moje teorie. Při udržování konstantních otáček, třeba na dálnici je to zase docela tichý. Každopádně mě se to líbí, člověk ví, že tam ten motor má :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 (editace) Kvalitní palivo nemůže detonovat,je tam čidlo klepání a v případě náznaku detonací řj ubírá předstih. Editováno: 23. Květen 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 Blbě jsem to asi pojmenoval :-) myslel jsem to tak, že když akceleruješ, jde tam najednou víc paliva atd. a díky tomu motor změní zvuk. A samozřejmě každej motor to dá o sobě různě vědět. U předchozího Fordu tdci to bylo znát hodně, u tsi jsem neslyšel nic :-) a u 1,4 je to takový malý diesel ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 1,4 mám novou a při akceleraci slyším taky takový polodieselivý zvuk. Zřejmě to vzniká detonací paliva, ale to je pouze moje teorie. Při udržování konstantních otáček, třeba na dálnici je to zase docela tichý. Každopádně mě se to líbí, člověk ví, že tam ten motor má :-) Tys krásně obhájil tu dieslovou 1,4......na dálnici je zase docela tichý......v roomu.....já se tady picnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 (editace) Ale já nic nehajím, měl jsem tsi v roomu a teď 1,4. Při akceleraci je hrubý zvuk motoru u 1,4 prostě znát, ale když jedu na dálnici konstantní rychlostí např. 120 tak nepozoruju změnu od tsi. Ale to nepatří do tématu. Takže ještě jednou, při akceleraci i já cítím hrubější zvuk motoru. Motor je nový, takže asi tam nemá o sebe co klepat :-) Jde tedy o to, jestli to klepání, to co myslel autor tématu, je klasický projev motoru, nebo je to u něj vyloženě něco co o sebe mlátí či špatným palivem? Editováno: 23. Květen 2015, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 hrubější zvuk motoru je normální klepání nee. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesB Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Co tak nahrát to sem, taky mám něco podobného na stejném motoru. Mám dokonce 2 auta se stejným motorem a mohu porovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan11 Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 Zdravím, koupil jsem ojetou FII, 137.000 najeto a po výměně rozvodů, v servise jsem absolvoval kompletní prohlídku a OK, včetně diagnostiky. Nechal jsem vyměnit olej za Mogul 5w40 včetně všech filtrů. Nicméně nejsem zvyklý na takový hrubý, klapavý zvuk motoru při akceleraci viz video: https://www.youtube.com/watch?v=IMcnG5Cgmc4 (klapání začíná 0:24). Takhle to dělá pořád i při zahřátém motoru (např. po ujetí 200km) a zmizí, kdykoli pustím plynový pedál nebo vyšlápnu spojku. Výkon je myslím v pořádku. Je to normální zvuk těchto motorů? Nemám se bát? Jsem totální autolaik :-) Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 (editace) Odhaduju to na hydroštely, tohle jsem občas ráno u studeného motoru slyšel taky, ale hned to přestalo. Pokud to dělá i za tepla, tak nechat zkontrolovat tlak oleje či změnit druh oleje, nebo spíš nechat vyměnit hydroštely. Ale nejsem odborník, určitě se zde ozve někdo fundovanější a poradí líp ;-) Editováno: 22. Únor 2016, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 ..vzdyt mas odpoved hned u toho videa.. check your engine oil pressure,minimum pressure is 1.6 bar,if pressure is ok,then replace hydraulic tappet, cili kontrola tlaku oleje, min 1.6bar, pokud je tlak OK vymen hydraulicke zdvihatka.. pripadne diskuse tady http://forum.skodahome.cz/topic/103118-hlu%C4%8Dn%C3%BD-motor-16-16v/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan11 Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 Díky za odpovědi, ale neklepou hydroštely, jak všude čtu, hlavně na volnoběh? Mě to totiž klepe jen když šlápnu na plyn. Stačí abych upustil plynový pedál a rachot je pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 tak zkus servis, sam to asi nevyresis, tezko rict, 50 lidi 50 nazoru... driv, nez se neco stane s motorem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 Ak sú to zdvihatká (hydroštely) tak sú maximálne na sračky, mne to takto neklepalo ani po 200tkm. Jedného času som takéto klepanie počúl u jednej jednotkovej fabii motor 1.4 16v kod neviem. Tam sa vymenil piest a bolo pokoj. Je ale možnosť aj to, že ako píše JirkaBrno, že je tam malí tlak oleja a tým pádom nenatlakuje poriadne zdvihatka a potom to takto klepe. Inak môj motor má dosť podobný zvuk ako je na videu, len bez toho klepania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan11 Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Zdravím všechny. Tak jsem byl v servisu (jen na konzultaci), poslechli si to všichni mechanici a shodli se, že to bude vadný hydroštel. Ale při zahřátém motoru to prý není úplně hrozné (klepou okamžik jen při přidání plynu, zastudena do 90 stupnu klepou celkem dost) a cena za jejich výměnu se prý zatím nerovná užitné hodnotě. Mám poslouchat motor a když se to rapidně zhorší tak přijít.. Co říkáte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 (editace) Cenu ti aj poviem, koľko stojí výmena. Ja som platil za výmenu zdvíhatok+oleja+chladiacej kvapaliny+robota 210€ cena zdvihatok INA 144€. Olej vlastný čiže + 30€ ešte. Motor po výmene mal príjemnejší zvuk a pocitovo lepší výkon. PS: Keď chceš môžem ti poslať tie staré zdvihatka niektoré sa dajú ešte použiť, mne ale takto neklepali ani tie staré čo mali už nabehané 200tkm. Editováno: 25. Únor 2016, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan11 Vloženo 29. Únor 2016 Sdílet Vloženo 29. Únor 2016 (editace) Děkuju za nabídku. Mně odhadli cenu kolem 550 czk/kus, včetně vahadel + práce. Celkově bych se dostal někam ke 12 - 13 tisícům (neautorizovaný servis). Samotná zdvihátka prý raději mění i s vahadly /záleží v jakém jsou stavu/. Editováno: 29. Únor 2016, autor: pepan11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan11 Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 Marfan mě upozorníl, že zvuk jaký můj motor skutečně vydává (výše uvedený byl jen podobný z internetu), nezní úplně typicky na zdvihátka. Nejedná se o něco závažnějšího? Můžete to prosím někdo zkusit objektivně posoudit? Autorizovaný servis i neautorizovaný mi to tipli na zdvihátka a že prý je mám dojezdit, dokud to nebude horší a dokud motor jezdí jak má. Přikládám moje videa: Zastudena: Zatepla: Ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 Tohle vyloženě klepe, hlavně teda na videu za studena. To normální určitě není. Chtělo by s tím hned něco dělat. Jestli je servis trochu normální, tak z tohodle musejí mít přeci sami nepříjemný pocit. Já bych s tím teda radši nejezdil. Jestli to jsou hydroštely, těžko říct, ale ty mě přijdou, že spíš cvakaj. A pokud to jsou hydroštely, tak už jsou teda jak bláto a obával bych se, že to způsobí akorát další škody. Nejsem odborník, ale ten zvuk prostě není zdravej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 Nechci být šparným prorokem, ale tenhle zvuk, mě připadá jako klepání pístů. Mohla by to být poškozená teflonová vrstva na pístu a tudíž velká vůle - klepání. Jestli se ti náhodou nepřidřelo ložisko na ojničním čepu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan11 Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 (editace) Pánové nestraště mě. Tohle mě děsí čím dál víc. Koncem měsíce fábii strčím do servisu. Teď musí ještě vydržet alespoň 500km. Řeknu jim ať se zaměří i na písty.. Editováno: 9. Březen 2016, autor: pepan11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 Ale to nebude len tak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 Asi minulý majitel věděl, proč se jí zbavuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan11 Vloženo 21. Květen 2016 Sdílet Vloženo 21. Květen 2016 Zdravím všechny, auto máme právě u známého v dílně. Po kompletní demontáži motoru vyšlo najevo, že všechny 4 písty jsou na odpis - mají velké vůle, sedřené teflonové vrstvy, zapečené kroužky... Dále teče vodní pumpa a celý motor je výrazně zakarbonovaný. Válce jsou po proměření v pořádku. Vzhledem k opotřebení dalších dílů budou komplet nové rozvody, olejové čerpadlo, těsnění a gufera, hlava na přebrus, zdvihátka, olej, filtry a výše uvedené písty. Snad jsem na nic nezapomněl.. Dávejte si pozor co kupujete, já měl s sebou mechanika a stejně to bylo k ničemu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.