Přejít na obsah

Vybití baterie


Wenzel

Doporučené příspěvky

Vážení mejitelé Yetiho,

 

chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost, která by Vás mohla zajímat. Vlastním Yeti 4x4 TDI, obsah 2,0 , výkon 81 kW, najeto mám cca 40 000 km, spokojenost veliká, do nynější doby po 3 letech v podstatě žádná závada. V červnu v době intenzivních dešťů jsem přišel po 2 dnech k autu, strčím klíček do zapalování, vše začalo divně blikat, motor jsem nenastartoval, protože byla slabá baterie. Stále jsem nemohl přijít na to proč k tomu došlo a to i po konsultaci v odborném servisu Škoda, kde se ke mně zachovali opravdu excelentně a připojením na diagnostické přístroje jednoznačně neurčili proč k vybití došlo. Po čase jsem zjistil, že dveře do kufru občas zcela nedoklapnou a když opouštíte auto, tak si toho nevšimnete, normálně dálkově auto zamknete a jdete domů. Jenže při takto zamčeném autě, kdy nejsou zcela doklapnuté dveře do kufru se sice auto zamkne, ale uvnitř auta zústanou svítit světla na osvětlení vniřního prostoru, čehož se samozřejmě hlavně při špatném počasí nevšimnete .  Po té přijdete po delší době k autu a samozřejmě baterie je pro daný okamžik kaput. Vždy jsem byl přesvědčen, že zamknutím auta se vše vypne a když ne tak zazní nějaká zvuková signalizace. Toto mne samozřejmě nenapadlo ani při konsultaci se servisem , ale přišel jsem na to zase náhodou dodatečně a čekal jsem asi 20 minut zda světla při nedoklapnutých dveřích uvniř zhasnou a nezhasla. Z toho vyvozuji, že nedoklapnuté dveře do kufru mohou způsobit neočekávané překvapení v podobě vybité baterie, když je auto dálkově zamčené, nic se Vám nerozezvučí a myslíte si v klidu, že je vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne toto isté sa mi stalo na Felícii, ktorá stála v garáži - takže ani žiadne vonkajšie vplyvy nemohli zasiahnuť. Horkoťažko som prišiel na to, že zadná kapota nebola dovretá a akumulátor sa vybil. :kol-44:  Vtedy som hneď vybral žiarovku z osvetlenia kufra a problém do budúcna bol vyriešený.  :kol-28:  Ale na Hnedákovi by to malo centrálne zamykanie hlásiť nedovreté piate dvere ? Každopádne si zadnú kapotu vždy dôkladne skontrolujem.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud stál v garáži a nezamykal auto... V takovém případě je nutné vzít za páté dveře a zkontrolovat.

Jinak řeším tenhle problém taky. Je to asi způsobené těmi gumovými dorazy dole, můžou být moc vysunuté "proti" dveřím a ty se musí opravdu švihem - nebo silou - dorazit. Ale já je mám nadoraz "povolené" a stejně někdy zavírám dveře natřikrát. Možná jsou moc tvrdé ty gumové návleky nebo tak něco. Nějaká rada?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, nebliknou blinkry a na palubce je zobrazeno, že je otevřený kufr. Navíc, pokud je tlačítko osvětlení na stropě auta v poloze "při otevřených dveřích,, auto nezhasne. Mě nefungoval zámek 5. dveří, který mi v záruce vyměnili. Pokud jsem otevřel pouze prostředním tlačítkem na klíčích, kufr se nezamčel. S vybitou baterií mám také zkušenost a myslím, že za tím stálo chybně zapojené dodatečně nainstalované vyhřívání sedaček. Zkrátka, při odchodu je třeba si přes okýnko zkontrolovat alespoň signalizaci na palubce.

To Pepa304: A není problém v zámku pátých dveří?

Editováno: , autor: Tygrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepa304  -  jakým způsobem jdou gumové dorazy pátých dveří štělovat, to bych docela rád věděl.

Pokud musíš pátými dveřmi moc bouchat, seřiď si oko zámku.

Já jsem měl poslední dobou problémy s vrzáním pátých dveří. Známý mechoš mi řekl, že to bude chtít posunout oko zámku směrem do kufru a „dotáhnout“ tak dveře. Půjčil mi na to i klíč ( není to klasický TORX, má to více hran ) Oko zámku jsem postupně posouval až se dveřmi muselo bouchout, aby se zavřely a stále vrzaly. Pak jsem si řekl, že dveřmi bouchat nebudu, dám oko zhruba do původní polohy a jedu do servisu. Jenže dveře najednou přestaly vrzat a já zjistil, že oko je tak o milimetr posunuto z kufru ven. Klíč jsem vrátil, mechoš se na mě díval jako bych spadl z nebe, ale dveře zatím v klidu, tak uvidím, co bude dál… ¨

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Přijde mi divné, že vnitřní osvětlení nezhasne. Po 30 min by se mělo vypnout za jakékoliv situace tj. pokud je lampička ručně zapnuta, zůstanou otevřené dveře atd.

Tohle umí Škodovky už od jedničkové oktávie.

Pokud po 30 minutovém svícení vnitřního osvětlení již nenastartujete, tak bych zkontroloval baterii, protože nebude určitě ve 100% stavu, jelikož takovou zátěž by měla v pohodě vydržet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Majkl, vdaka ;)

Pytal som sa preto, lebo doposial som mal kamerku v aute zapojenu cez spinane napatie. Bohuzial asi to nestacilo dobijat baterku v kamerke a tak mi stale vypadaval nastaveny datum, etc. Teraz som vytiahol radio a pripojil to k napajaniu radia aj plus aj zem. Kabel v ISO konektore na pozicii A7, aj na pozicii A4 sa tvaria rovnako, su furt pod prudom a obidva su cervenooranzove. Verim, ze to bude stacit dobijat a hlavne ze mi to nevymlati akumulator v aute. Kamerka ma funkciu auto off, nastavil som to na 5 minut. Pripajal som to cez takyto adapter - vid fotka. Meni napatie z 12/24V na 5V, ma to vlastnu poistku a vraj aj ochranu pred prehriatim, etc. Hlavne to ma koncovku v 90* uhle a tak kabel menej zavadzia pred ocami.

post-81996-0-62382700-1415192897_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nemám to empiricky vyzkoušeno, ale soudě podle toho, že Yeti má stejnou elektriku jako SII a v tom se po určité době cca 30 min všechno vypne, s tím že si auto šetří energii na start, tak se to podle mě bude týkat i autozásuvky.

Ledaže by byla přímo napojena na el.rozvody mimo sledování BSG, což se mi ale nezdá. Zkusím to v SII vyzkoušet, co se stane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...