Přejít na obsah

Vibrace volantu


Feri1

Doporučené příspěvky

Delalo to i pred GO motoru. Jeste zkusim treti sadu kol od kamarada. Zajimave ze to dela az od 100km/h pri nizsich rychlostech uz ne a je jedno jestli pri akceleraci nebo bez proste to zacne vibrovat s autem a i s volantem to mi predtim volant nevibroval.

Editováno: , autor: Radpav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde výše jsem tady psal, že moje třepání volantu vyřešilo převážení v jiném servisu. Ne na dlouho.

 

Další pokus byl přehodit (vyměnit) jen jednu přední pneu. Vyšlo to hned napoprvé. Dělala to nejnovější pneu, na novém ráfku, kterou vždy v pneu servisu označili jako vhodnou na přední nápravu......

 

Radpav: To, že se volant třepe jen při vyšších rychlostech by napovídalo na (špatně vyváženou) pneu. Síly, které nevyvážením vznikají jsou závislé na rychlosti tuším že s druhou mocninou rychlosti, tzn. že při 2 x vyšší rychlosti jsou síly 4 x větší. viz např. tady http://www.hofmann-cz.cz/?strana=technika

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
V 10. 7. 2017 na 19:07, Radpav napsal:

Tak hlásím, že u mě vyřešeno. Proběhla výměna ložiska levého předního kola a po vibracích a třepání auta ani památky. Asi byl křivý náboj. Ještě vyměním pro jistotu i pravé, ať je to komplet.

 

resim stejny problem...ale loziska jsou bez vule...ale příznaky uplne stejne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem si myslel že se mi to jen zdá...ale občas mi to v tahu kolem 130ti taky zavibruje..

Udělá to jen někdy což je divný...přisuzoval jsem to nevyvážení a nebo poloosy, zatím to opravdu minimálni tak to nebudu hrotit.

Jak jedu 120 a nebo 140 tak cajk ale 130 tak to občas zazlobí, a to jsem si myslel,že tenhle problém mám jen já.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Taky me na 18" trapily vibrace v rozmezi 105 - 125 km/h . Po prezuti na zimaky se to ještě zhoršilo, nejvic v zaberu do kopce. Taky zalezelo na povrchu dalnice a na nahusteni. 

 

Klasicke prevazeni moc nepomohlo, pomohl az Hunter. Porad to ale není 100%, bylo mi receno ze mam kople disky, takze me  ceka ještě rovnani LP a PZ kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Toto som menil ja minule leto. Prosim opravte ma skusenejsi ak sa mylim :)

 

PS: neviem, ci je to len prupovidka, ale kamarat mechanik (Skoda) mi povedal, ze ti predne male brat len Lemforder. Zevraj preto, ze niektore lacnejsie sa vedia pri nalisovavani utrhnut...

 

PS2: Zalezi, kto ti to bude robit. V autorizovanom servise sa ti nikto nebude babrat s nalisovavanim silenblokov, urcite nie vzadu, menia sa cele ramena (aspon to tvrdili mne, o nalisovani ani pocut...)

 

Vychadzam z toho, ze mas auto vyrobene v 2010...

 

Predok:

velky 1K0407183E x2

maly: 1K0407182 x2

pripadne rovno zobrat aj tycky stabilizatora: 1K0411315R x2 (Meyle robi zosilene udajne 4 roky zaruka...)

 

Zadok:

silenblok na ramene 1K0505171C x2 - tento menit urcite, v povodnom zaoxiduje srob a vacsinou sa neda tocit a tym padom nastavit geometria, toto sa meni uz skoro preventivne a nove sroby poriadne manazat vazeliou (ecenter srob WHT000228 x2 + matica N10106402 x2 + excenter podlozka WHT000232 x2)

 

Oplati sa menit aj riadiace tyce bud ako par 1K0501530C + 1K0501529F (do 24.5.2009) alebo ako 1K0501529J x2 (od 25.5.2009)

Alebo vymenit na tych riadiacich tyciach, ktore tam mas len silenbloky (takto som to teraz robil na Tourane): 1K050154C (vnutorny) + 1K05055543A (vonkajsi) (toto cele samozrejme 2x lebo su dve tyce)

 

A mozno tiez zadne tycky stabilizatora: 1K0505465AA x2

 

Je tam este par dalsich silenblokov vzadu, ale neviem o tom, ze by sa nejak moc menili. Toto hore je taky "standard" :)

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 1. 2018 na 17:44, Martttin napsal:

Toto som menil ja minule leto. Prosim opravte ma skusenejsi ak sa mylim :)

 

PS: neviem, ci je to len prupovidka, ale kamarat mechanik (Skoda) mi povedal, ze ti predne male brat len Lemforder. Zevraj preto, ze niektore lacnejsie sa vedia pri nalisovavani utrhnut...

 

PS2: Zalezi, kto ti to bude robit. V autorizovanom servise sa ti nikto nebude babrat s nalisovavanim silenblokov, urcite nie vzadu, menia sa cele ramena (aspon to tvrdili mne, o nalisovani ani pocut...)

 

Vychadzam z toho, ze mas auto vyrobene v 2010...

 

Predok:

velky 1K0407183E x2

maly: 1K0407182 x2

pripadne rovno zobrat aj tycky stabilizatora: 1K0411315R x2 (Meyle robi zosilene udajne 4 roky zaruka...)

 

Zadok:

silenblok na ramene 1K0505171C x2 - tento menit urcite, v povodnom zaoxiduje srob a vacsinou sa neda tocit a tym padom nastavit geometria, toto sa meni uz skoro preventivne a nove sroby poriadne manazat vazeliou (ecenter srob WHT000228 x2 + matica N10106402 x2 + excenter podlozka WHT000232 x2)

 

Oplati sa menit aj riadiace tyce bud ako par 1K0501530C + 1K0501529F (do 24.5.2009) alebo ako 1K0501529J x2 (od 25.5.2009)

Alebo vymenit na tych riadiacich tyciach, ktore tam mas len silenbloky (takto som to teraz robil na Tourane): 1K050154C (vnutorny) + 1K05055543A (vonkajsi) (toto cele samozrejme 2x lebo su dve tyce)

 

A mozno tiez zadne tycky stabilizatora: 1K0505465AA x2

 

Je tam este par dalsich silenblokov vzadu, ale neviem o tom, ze by sa nejak moc menili. Toto hore je taky "standard" :)

 

Děkuji, že jsi to napsal za mě :-) 

 

Jinak mě dle obrázku měnili : 

Predok:

velky 1K0407183E x2

maly: 1K0407182 x2

a

Zadok:

silenblok na ramene 1K0505171C x2

 

Opravdu doporučuji toto nechat udělat a auto se s jízdními vlastnosti změnilo, jak kdyby mělo najeto 60tisíc...pevné tuhlé, popravdě bych nevěřil, že by to byla až taková změna k lepšímu :-) 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Tak jsem měl podobný problém, teda možná ho ještě mám. 3,6 V6, najeto asi 230 000 km, no a po průchodu servisem a 40 000 Kč, to možná zmizí :-).

Kompletní repase zadní nápravy, pružiny a pod. Jsem měl strach že to auto nepoznám. Ale první dojmy docela super. Jo většinou po D1, přední náprava včetně tlumičů minulý rok, tak teď jenom doufám, že to dalších ještě 230 000 vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Prošel jsem postupně celé téma. Dost často se přikláníte k nápravnici. Kloubům. Já bych to viděl spíš na silentbloky je zajímavé že pak to už nikdo neřešil :-D. Nicméně teď čekám na přezutí a uvidím. Aktuálně vzadu sjeté pneu. Vpravo vzadu nakopnutý ráfek. Vibrace od 108km. Udržím bez problémů rovně ale jsou tam hnusné vibrace. Totálně v prčici to bylo se zapnutým DSR teď na 2. Ohledně elektroniky tady není řešeno vůbec DSR (rozdílný povrch vozovky - mimochodem tajemný důvod proč zadní náprava ovlivňuje vibrace volantu :-D) a nepochopený TSC např. při akceleraci je proti táhnutí do strany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...