Přejít na obsah

Vibrace volantu


Feri1

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdarec borci, tak se přidávám mezi majitele třepájiciho se Supa v rychlostech 135-160km cca na volantu nahoru a dolů 5mm, když uberu plyn tak ustálení cca o 50% třepání , provedená výměna pneu za nové , mám dvě sady, výměna kosti na zad nápravě synenbloky v pořádku, na přední nápravě výměna synenbloku ve spodních ramenech a jine vše ok, výměna dlouhé poloosy a ložiska kol, ale bohužel třepání neustalo???ještě  při jízdě cca do 60km při zakývaním volatem na jednu i druhou stranu jde slyšet od předku takové menší bouchani, které je i slyšet i bez zahybanim volantem, vše se kontrolovalo jestli není někde ještě vůle v uložení a podobně. Co by to mohlo ještě způsobovat? Díky za rady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vibrace do volantu se hodně sníží, mě to házelo do volantu dokonce nahoru a dolů.

Nemám úplně vyřešeno, bylo to hlavně kolama.Sjeté, nakopnutý ráfek. Hlavně dej vědět případnou změnu nebo vyřešení. Ať to fórum má smysl

Editováno: , autor: DiKey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice mám diagnostiku DELPHI, ale nikdy jsem nic takového nedělal, můžeme se domluvit, že prijedu do MB, kdy by to bylo reálné? Pracovně se pohybuji v Praze tak v pozdni odpolko nebo podvečer by u mě nebyl problém, pošlete mi na Vas kontak a můžeme se domluvit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takže mě se po přezutí na zimní gumy opet vratily vibrace, pri prezuti byly kola vyvazeny. Vibrace se objevovaly nepravidelne, dle povrchu, rychlosti nad 105, snad i sklonu dalnice, nalozeni auta.... Druhe prevazeni situaci trosku zlepsilo, ale porad se volant klepal. Takze do tretice Hunter a vibrace jsou pryc. Servisaci se me dvakrat ptali, ze co mi to dela, tak jsem jim vibrace popsal a jen nevericne kroutili hlavama, ze kola i gumy jsou ok, ze max hodnoty co jim ukazoval Hunter byly 50 Newtonu. Vyvazeno a vyreseno. Nevim jestli 50 Newtonu je moc, nebo v nejake norme, ale pomohlo to. Snad netrefim nejakou diru a vyvazeni vydrzi do jara. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, to je mrzuté, plechová nápravnice, to je sviňa. Kolik stojí hunter na sadu kol?

 

Mě to vždy začaly dělat gumy ze zadní nápravy, když se daly na předek. Když už to bylo moc, tak jsem je prodal a koupil pár nových. Protože jezdit furt vyvažovat, to za chvíli nové tě vyjdou levnějc.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je asi výhoda, rájpneu je pro mně výlet přes 2/3 republiky.

 

Jinak při cenách asi 2 tisíce za 17 kolo, pokud některý servis reklamaci neuzná, že za ně Hunter dobrý a při tom chtějí 1000 za návštěvu, tak mi přijde lepší koupit vždy 2 nové gumy a nechat to za 500 přezout a vyvážit, staré prodám za litr kus asi s 4mm vzorkem a mám klid.

 

PS: u zimních je ta ekonomiku kapku horší. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec  Borci

Tak jsem vyměnil levou poloosu a kosti na obou stranách.Jízdní vlastnosti jsou už o hodně lepší ,ale jestě jsou nějake vibrace cítit ve volantu v procentech cca 15%.

Už nevím co vyměnit aby to bylo na 100%bez vibrací,ještě se objednám po novém roce na Hantra do Ostravy a uvidím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Čau chlapi, tak musím s politováním konstatovat, že jsem další majitel vibrujícího Supa :( rok 12.2010, 2 tdi 16v  103kw)

 

Poslední příspěvky jsou tady 2018, tak se tiše modlím, že už jste to třepání víceméně vyřešili a budete vědět poradit. Pročetl jsem zde všechny příspěvky a mám trochu obavy, že každému pomohlo něco jiného i při řešení společného problému ?

 

U mě se to projevuje následovně. Většinou při jízdě nad 120km se trochu na některých úsecích volant chvěje, ale to bych ještě tak nějak pochopil a přisoudil to kolům a gumám...každé mu nemusí sednout.( zajímavé je, že je to jen na některých úsecích cest a na jiných při stejné rychlosti auto v klidu)

 

Potom jsou úseky, kde jsem musel ze 140 jít na 120, protože jak se roztřepalo auto( komplet celé ) to byl masakr...čím více jsem přidal, tím horší to bylo.

 

Následovaly samozřejmě úseky, kde můžu šlapat na plyn jak chci a auto je jako nové.

 

Jsem s toho tak trochu jelen, tak se obracím na Vás, kteří už si těmito kouzly naší automobilky zažili své a snad i na něco přišli :)

 

Tak a teď jsem jedno velké ucho, co mě čeká?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si si isty, ze je to autom? Ked popisujes, ze len na niektorych usekoch, tak mozu to byt aj zle cesty...Ja som to spozoroval na otcovom s2 aj na svojej o3, ze na rovnakych usekoch zacnu akoby vibrovat a inokedy je klud, tak skor to prisudzujem kvalite cesty, hoci ide o dialnicu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Danoda...riesim presne rovnaký problem...nove pneu...pri zabere v 140 roztrase volant...pustim plyn a vybracie minimum...najviac  v stupani do kopca /zabere a pridani okolo 140 km/h...zajrtra idem na hunter vyvazovacku a geometria...dnes na zdvihaku a mechanik ze nic nenasiel....170t km.../Superb combi 2 2014 2.0TDI CR 125kW/

Editováno: , autor: romancek888
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, romancek888 napsal:

Danoda...riesim presne rovnaký problem...nove pneu...pri zabere v 140 roztrase volant...pustim plyn a vybracie minimum...najviac  v stupani do kopca /zabere a pridani okolo 140 km/h...zajrtra idem na hunter vyvazovacku a geometria...dnes na zdvihaku a mechanik ze nic nenasiel....170t km.../Superb combi 2 2014 2.0TDI CR 125kW/

Ahojda, tak muj problem skoro vyřešen, po výměně kostia levé poloosy porad třepání ale podstatně méně pak jsem vyměnil pravou kde vnitřní kloub měl velkou vůli vybrace přestali, ale ted po cca ujeti 20tis uz opět pociťují, ale ne takové jako před tím, takže koupím ted nové pneu nechám vyvážit na Hantru a uvidíme.?Těch dir po zimě je spousty co jsem je vymetl hlavně naše slavná D1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, také  mi vibruje volant, jak píšete -  okolo 140km/hod a  pod plynem.  A to jak na nových zimákách, tak teď na letních.

 Někde jsem četl, cituji  "že se to děje od změny ramen z odlitku na plechový výlisek, bohužel otevřený. Ten není tak tuhý a auto je citlivé na vznik vibrací od nevývažků kol"  To i vysvětluje, že "to dělá jen někde" -  tak jak se mění poloha kol vůči sobě průjezdem zatáček!

A volnější poloosy , či povrch silnice tomu jenom pomůžou ☹️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...