Přejít na obsah

Vibrace volantu


Feri1

Doporučené příspěvky

Tak mi v pneuservise řekli, že jsou mírně koplá kola a že je to pravděpodobně tím. Nechal jsem opravit..oprava jednoho vyšla na 800 bez DPH a světe div se, po vibracích ani památky :) Vyvážení proběhlo na normální vyvažovačce.

 

Snad to někomu pomůže.

Editováno: , autor: Danoda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. 

 

Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? 

 

Dekuji Vsem za ochotu

Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlinikova napravnica je klasika OII + hlinikove konzoly na uchytenie + ramena co k nej patria ,... existuju aj hlinikove ramena co tam pasuju - Passat 3C , pripadne aj hlinikove otoce tiez z passata ... vyzera to fajn , je to lahsie a tuhsie ale netvrdim ze to musi riesit tvoj problem

 

ak auto trasie v tahu , zvlast DSG bude skor KO niektory vnutorny klb , boli vyskusane bezvadne kolesa ?

tento problem trasenia zase az taky systemovy nie je , ako sa tu z toho robi , tych aut co maju plechove vsetko jazdi tisice a rozhodne netrasu vsetky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 8. 2019 na 7:10, Czuba napsal:

Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. 

 

Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? 

 

Dekuji Vsem za ochotu

Dan

Být tebou, zašel bych prvně na kvalitní vyvážení kol s přítlakem. Dělalo mi to taky a tak jsem to nechal převážit, ale nepomohlo to. Zašel jsem tedy na ten přítlak a ajhle, tam to ukázalo nadměrnou házivost jednoho kola, pomohlo pootočení pneumatiky na disku o 1/4 a vše je ok. Normální vyvažovačka to neukáže. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Jsem v klubu vibrujících. Nejhorší je to v tahu do kopce a to od cca 120 - 130 km/h. Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí. Řekl bych, že postupem času se mi vibrace zhoršovaly až do dnešní neúnosné situce. Nemůžu na dovolenou jezdit Německem 120 km/h. Budu to muset řešit. Vyvážit kola, pak prověřit nápravu (nápravy). Měl bych dotazy:

 

1) Kde v Praze provozují Hunter a umí s ním?

2) Jak se pozná spatný vnitřní nebo vnější kloub na poloose?

 

Moc Dík za odpovědi

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mně to vibrovalo hlavně nad 120 km/h, v kopci a pod plynem, po ubrání to polevilo, rovněž v zatáčkách se to chovalo jinak (myslím levá-pravá, úhel stoupání). Dělala to jedna pneumatika, po pootočení na ráfku je vše ok. Teď po dovolené v Chorvatsku pořád ok i při plném zatížení a rychlosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mě už nebavilo pořad zkoušet draze vyvažovat kola atd.  Na bazoši jsem si koupil hliníkovou nápravnici k tomu jsem koupil nová litinová ramena i ze silentblokama +komplet nové šrouby, přeskladal jsem to a o vibracich už nevím. Mám s tím najeto už cca 10000km a přijde mě ze to auto je i klidnější a komfortnější. Vyšlo mě to na 4800kc +800kc geometrii. ale nepočítám práci dělal jsem si to sám. A tu plechovou napravnici dam do sběru třeba za ni ještě něco dostanu?
Tady jsou čísla všech potřebných dílu.

napravnice: 1K0 199369G

drzak ramene levý: 1K0 199295F

držák ramene pravý: 1K0 199296F

silentblok ramene 2ks:1K0 407182

silentblok zadní levý: 1K0 199231J

silentblok zadní pravý: 1K0 199232J

sada šroubu 2 sady=lemforder: 3839701 
srouby krytu motoru 3ks: 1K0 825951

To je vše,všechno ostatní pasuje a jen to přeskládáte. Pokud se do toho pustíte jako já tak hodně zdaru je to jednoduché a nic na tom není ?

Editováno: , autor: Xanticek4400
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radpav: mě po výměně za hliník bez vibrací. Měl jsem to udělat už dávno. Ve finále to byla nejlevnější oprava protože před tím jsem měnil nové poloosy originály za 16tis v domění ze vibrace zmizí. Pak drahé vyvažování a pootáčení pneumatik a tolik času promarněného. 
včera už jsem dával zimní kola vyvažování na obyčejný vyvazovačce a vibrace žádné a u plechové napravnice to vibrovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znacku kloubu z hlavy nevim. Kola jsme dávali i jiná. Přijde mi divné, že ,,vadné vnitřní” by se projevovaly stejně jako nové neorigo. Nazul jsem pneu sava za 2400 pneu. Následná výměna za pirelky eliminovala pocitově vibrace o dobrých 80%+. A koplá kola by měly vibrovat s rostoucí rychlosti dle frekvence otáček, bez zpětné vazby zda je auto v tahu či ne :/

Editováno: , autor: Krtek536
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jak tu již někdo psal. Nové kola nové pneu a vibrace nikde- o pár tisíc km, vibrace znovu přišly. To samé u mne. Mě už zbývají jen komplet poloosy a zadní horní uložení. Můj tip. Neni to ani nápravnice, ani nakopaná kola. Řesění zatím nemám.

Editováno: , autor: Krtek536
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...