Jump to content
Feri1

Vibrace volantu

Recommended Posts

před 6 hodinami, Danoda napsal:

Romancek888...Tak to je super, asi tam taky zajedu.

Je to najlacnejsi zaciatok...ked nepomoze ides dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak mi v pneuservise řekli, že jsou mírně koplá kola a že je to pravděpodobně tím. Nechal jsem opravit..oprava jednoho vyšla na 800 bez DPH a světe div se, po vibracích ani památky :) Vyvážení proběhlo na normální vyvažovačce.

 

Snad to někomu pomůže.

Edited by Danoda
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. 

 

Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? 

 

Dekuji Vsem za ochotu

Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hlinikova napravnica je klasika OII + hlinikove konzoly na uchytenie + ramena co k nej patria ,... existuju aj hlinikove ramena co tam pasuju - Passat 3C , pripadne aj hlinikove otoce tiez z passata ... vyzera to fajn , je to lahsie a tuhsie ale netvrdim ze to musi riesit tvoj problem

 

ak auto trasie v tahu , zvlast DSG bude skor KO niektory vnutorny klb , boli vyskusane bezvadne kolesa ?

tento problem trasenia zase az taky systemovy nie je , ako sa tu z toho robi , tych aut co maju plechove vsetko jazdi tisice a rozhodne netrasu vsetky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suri. Jaký vnitřní kloub máš na mysli? Třese mi auto od 120 až 125 km/h a zdá se mi, že právě v tahu. Když sundám nohu z plynu, tak to ustane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 14. 8. 2019 na 7:10, Czuba napsal:

Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. 

 

Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? 

 

Dekuji Vsem za ochotu

Dan

Být tebou, zašel bych prvně na kvalitní vyvážení kol s přítlakem. Dělalo mi to taky a tak jsem to nechal převážit, ale nepomohlo to. Zašel jsem tedy na ten přítlak a ajhle, tam to ukázalo nadměrnou házivost jednoho kola, pomohlo pootočení pneumatiky na disku o 1/4 a vše je ok. Normální vyvažovačka to neukáže. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsem v klubu vibrujících. Nejhorší je to v tahu do kopce a to od cca 120 - 130 km/h. Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí. Řekl bych, že postupem času se mi vibrace zhoršovaly až do dnešní neúnosné situce. Nemůžu na dovolenou jezdit Německem 120 km/h. Budu to muset řešit. Vyvážit kola, pak prověřit nápravu (nápravy). Měl bych dotazy:

 

1) Kde v Praze provozují Hunter a umí s ním?

2) Jak se pozná spatný vnitřní nebo vnější kloub na poloose?

 

Moc Dík za odpovědi

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 48 minutami, koudy_123 napsal:

Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí.

Vzhledem k tomuto, bych příčinu hledal u kloubů.

 

Připadné nevyvážení je pořád stejné, tak by na vibrace ubrání plynu nemělo mít vliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mně to vibrovalo hlavně nad 120 km/h, v kopci a pod plynem, po ubrání to polevilo, rovněž v zatáčkách se to chovalo jinak (myslím levá-pravá, úhel stoupání). Dělala to jedna pneumatika, po pootočení na ráfku je vše ok. Teď po dovolené v Chorvatsku pořád ok i při plném zatížení a rychlosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 honzako
A po ubrani plynu ti to prestalo vybrovat uplne nebo se to jen zlepsilo ale vibrace se nevygratily?

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řekl bych, že se to výrazně zmírnilo. Úplně to asi neustalo. 

Edited by HonzaKo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě už nebavilo pořad zkoušet draze vyvažovat kola atd.  Na bazoši jsem si koupil hliníkovou nápravnici k tomu jsem koupil nová litinová ramena i ze silentblokama +komplet nové šrouby, přeskladal jsem to a o vibracich už nevím. Mám s tím najeto už cca 10000km a přijde mě ze to auto je i klidnější a komfortnější. Vyšlo mě to na 4800kc +800kc geometrii. ale nepočítám práci dělal jsem si to sám. A tu plechovou napravnici dam do sběru třeba za ni ještě něco dostanu🙂
Tady jsou čísla všech potřebných dílu.

napravnice: 1K0 199369G

drzak ramene levý: 1K0 199295F

držák ramene pravý: 1K0 199296F

silentblok ramene 2ks:1K0 407182

silentblok zadní levý: 1K0 199231J

silentblok zadní pravý: 1K0 199232J

sada šroubu 2 sady=lemforder: 3839701 
srouby krytu motoru 3ks: 1K0 825951

To je vše,všechno ostatní pasuje a jen to přeskládáte. Pokud se do toho pustíte jako já tak hodně zdaru je to jednoduché a nic na tom není 🙂

Edited by Xanticek4400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také mi volant vibroval okolo 140km/h po výměně komplet ramen a pořádném vyvážení kol problém zmizel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám hliník od výroby a vibruje stejně. Je ale pravda, že jsem ještě nezkoušel vyměnit silentbloky. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radpav: mě po výměně za hliník bez vibrací. Měl jsem to udělat už dávno. Ve finále to byla nejlevnější oprava protože před tím jsem měnil nové poloosy originály za 16tis v domění ze vibrace zmizí. Pak drahé vyvažování a pootáčení pneumatik a tolik času promarněného. 
včera už jsem dával zimní kola vyvažování na obyčejný vyvazovačce a vibrace žádné a u plechové napravnice to vibrovalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vibruji. Řeším to již 3měsíce. Vyměněny vnitřní klouby, nápravnice s rameny, silentbloky na motoru, dve sady pneu. Klasika, v tahu 120-140, do kopce kope vic z kopce miň. Když nepomohla nápravnice, tak asi cestou poloos, že? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tipoval bych vnitřní klouby ale píšeš ze máš nové. Jakou značku jsi dával? A co kola nemáš je koplé?

Edited by Xanticek4400

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Znacku kloubu z hlavy nevim. Kola jsme dávali i jiná. Přijde mi divné, že ,,vadné vnitřní” by se projevovaly stejně jako nové neorigo. Nazul jsem pneu sava za 2400 pneu. Následná výměna za pirelky eliminovala pocitově vibrace o dobrých 80%+. A koplá kola by měly vibrovat s rostoucí rychlosti dle frekvence otáček, bez zpětné vazby zda je auto v tahu či ne :/

Edited by Krtek536

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak tu již někdo psal. Nové kola nové pneu a vibrace nikde- o pár tisíc km, vibrace znovu přišly. To samé u mne. Mě už zbývají jen komplet poloosy a zadní horní uložení. Můj tip. Neni to ani nápravnice, ani nakopaná kola. Řesění zatím nemám.

Edited by Krtek536

Share this post


Link to post
Share on other sites

řešení jdou  2:

- nechat převážit kola :-(

-  jezdit buď 130,  nebo 150 :-)

Já  po přezutí  na zimáky klid 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsme na tom stejně. Letni kola (hliník) lehce vibrují i po vyvážení. Zimní na plechu jsem vyvažovat nenechal pro změnu vůbec a jízda krásně hladká. Že by vlastnost materiálu, která se na starém křápu víc projeví?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mírně nakopnutá kola, nebo vymačkané vymezovací kroužky, nebo špatné gumy. Pokud to na plechách nedělá, je to jedna s těchhle variant ,)

Edited by Danoda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...