Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni, je tu někdo se střešním oknem? Máte take problém s vrzanim? Zkousem jsem promazat komplet tesneni silikonovou vazelinou, ale moc to nepomohlo. Vypada to spis na nejaky volny plast, ktery drnci. Nejvic se to ozve pri prejeti drobne nerovnosti nebo krouceni karoserie a prujezd diry (napriklad zatacka a dira). Je to dost otravny a prijde mi, ze se to stupnuje. Cca za 2000 km jdu na garancku, tak bych rad za rady, co a jak rict, aby me neposlali někam...

 

Octavia RS 245, MK 2019, 19" kola, pneu Pirelli, najeto cca 27 tkm

 

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

mám problém s divnými zvuky vycházejícími nejspíše z výdechů vzduchu(těch uprostřed palubky). Zvuky se objevují již delší dobu, nějak z jara jsem to začal pozorovat. “Cvrlikání” začne pouze když je zaplá ventilace, ať už AC ON či AC OFF, a pouze pokud brzdím nebo při zatáčení vlevo (pokud ale akceleruji a zatáčím doleva, zvuk přestane). Podle mě to začne dělat, až když se odtíží něco, podobně jako je tomu u hučení ložiska. Nevíte co by to mohlo být?
Dashcam, držák telefonu, přívěšek na zrcátku ani jiné věci to nedělají (to vše jsem již zkoušel). Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 25. 9. 2013 na 12:22, samll_01 napsal:

Tak a je to tu...první problémy s mojí O III. Drnčení plastů (rezonance)...v místě u spolujezdce, přesně nevím odkud to vychází, ale je to pěkná otrava, člověk teď nedělá nic jinýho než poslouchá...nejznatelnější je to to při jízdě z kopce bez plynu. Ve vyšších rychlostech to ustává nebo to už neslysím. Případné rady a typy vítány, hlavně od majitelů se stejným problémem. díky

Ahoj, mám úplně stejný problém. Nechala jsem to servisákovi a on našel, že drnčí palilové trubičky... jako vážně. Neměli jsem dost času, a tak tam dal mezi ně dal jen houbu na mytí auta a já odjela a bylo to v pohodě. Jenže je to asi 2 měsíce, co jsem to dělali a teď se drnčení začalo ozývat znovu. Vymýšlím, co by se mezi hadičky dalo dát tak, aby to nevyadávalo. Jsem ženská a ten hluk ve dveřích mě vysloveně dere nervy. Kdyby měl někdo nějaký typ, co mezi ně nacpat. Napište mi prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 8. 2020 na 22:17, Birniboy77 napsal:

Zdravím,

mám problém s divnými zvuky vycházejícími nejspíše z výdechů vzduchu(těch uprostřed palubky). Zvuky se objevují již delší dobu, nějak z jara jsem to začal pozorovat. “Cvrlikání” začne pouze když je zaplá ventilace, ať už AC ON či AC OFF, a pouze pokud brzdím nebo při zatáčení vlevo (pokud ale akceleruji a zatáčím doleva, zvuk přestane). Podle mě to začne dělat, až když se odtíží něco, podobně jako je tomu u hučení ložiska. Nevíte co by to mohlo být?
Dashcam, držák telefonu, přívěšek na zrcátku ani jiné věci to nedělají (to vše jsem již zkoušel). Díky :)

IMG_3757.MOV

video jsem nahrál na youtube : https://www.youtube.com/watch?v=19uSudYkpY0&feature=youtu.be&ab_channel=EduardHru%C5%A1ka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10000km... drnčení LZ dveře, někde okolo tlačítka na okno (asi kdesi cosi uvnitř), vrže volant při otáčení, drnčí něco dole v LP dveřích a uprostřed palubky dole, jak je usb a ta zavíratelná schránka, tak čas od času též cosi rachtá...hotovej orchestrión... předchozí O3, úplně stejná výbava byla jak tichá jak pěna...asi holt u těch posledních vyrobených kusů na tu kvalitu práce tak nekoukali... jestli chcete, dám sem VINko, abyste si to auto pak nekoupili ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 9. 2020 na 9:04, Dana Pažoutová napsal:

Dobrý den, můj technik přišel na to samé, akorát mi tam dal mezi hadičky nějakou houbu, která vypadla a po 2 měs. mám to samé, takže musím vymyslet, jak to připevnit na stálo, aby  se tam nemuselo každý 2 měs. lést. Jaké pásky tam použili, dalo by se to zjistit?

Mam zrejme to same, jen nevim, kde ty ty palivove hadicky jsou a kam vam to technik (houbu) umistil? Prosim, muzete sem dat fotku? Moc dekuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, navazuji na moje komentáře výše, ohledně rezonancí v rozmezí otáček 2000-2300. Dle informací zde na foru se zřejmě bude jednat o to palivové potrubí, které vede v podlaze spolujezdce. Do ŠA to zatím dávat nechci, a chci to zkusit udělat sám. Bohužel jsem nikde nenašel návod, jak sundat ten spodní plast, který zřejmě kryje to potrubí. Prosím, víte, jak jej sundat? Zapáčit a tlačit směřem nahoru? Zkoušel jsem to takhle, ale nechtěl povolit a větší sílu jsem zatím nechtěl použít (aby to neprdlo, pokud to dělám blbě).

Popřípadě, pokud tu je někdo, kdo to rezonující palivové potrubá již řešil, mohl by mi napsat postup a hlavně kde to potrubí přesně je(?), abych třeba zbytečně nerozebíral tuto část a přitom by stačilo udělat něco jiného...! Díky moc.

IMG_3268.jpg

IMG_3269.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdenek Pastorek: Moc díky!!! Včera jsem se na to vrhl a díky Tvému správnému přípsěvku jsem lokalizoval problém a odstranil jej, juchůůůůů, to je klid :-D.

 

Vzhledem k tomu, že tohle řeší, řešilo a zřejmě bude řešit dost lidí, tak zde uvedu, jak problém odstranit a kde je ona příčina.

Palivové potrubí se nachází na podvozku, stačí si lehnout na zem (nemusíte auto zvedat) u zadních dveří za spolujezdcem (pravá strana auta). Trubičky ihned uvidíte a jsou v dosahu ruky. K nádrži vede jedna (s tou jsem nic nedělal) a od auta (motoru) vedou dvě a je tam i takový kloub (zahnutí). A zde je onen problém. Mezi hadičky (obě) jsem z vrchu vložil (zatím) kus starého hadru a připevnil jej elektrikářkou páskou. Tím se zřejmě vymezila vůle, která při otáčkách cca 1.900 - 2.400 způsobovala velmi nepříjemné a dosti slyšitelné rezonance v interiéru. Uvidíme, zda to vydrží na dlouho, pokud ne, tak vymyslím nějaké jiné řešení, ale pro mne je už teď výhra, že vím, kde to je a hlavně, že jsem tím docílil opětovného klidu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 8. 2019 na 10:54, Clint napsal:

Co mě sere je ten horní lesklý plast kolem řadící páky s tlačítky. Když je pod 18 stupňů, tak děsně vrže, když mám z boku opřené koleno. Nevím co s tím.

tak jsem prisel ze stejnym problemem, jak se ochladilo tak mi to hrozne nechutne vrze i trochu za jizdy jak se trepe auto tak si to povrzava kolem radicky, staci jakoliv se toho dotknout a je videt ze je to ono...

je to i dost nahlas, myslite ze by to mohlo bejt na zaruku? 

evidentne je stim plastem okolo radicky nejaky problem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

J_V: tak pokud se vám nechce to rozebírat, tak do ŠA na záruku. Ovšem, aby to nebylo, jako se mnou (ikdyž já to neměl už na záruku), že se na to vyprdnou anebo Vám budou rozebírat bůhví co... V tomhle jsem byl vždy opatrný a snažil si věci typu praskání/drnčení apod dělat vždy sám. Osobní zkušenost konkrétně s tímo plastem nemám, zatím mi (ťuk  ťuk) nevrže. Ale, když mi vrzal jakýkoliv plast či spoj, vždy mi mega pomohla klasická vazelína! Pokud si tedy najdete návod na rozebrání, tak já bych pod ní a hlavně na ty spoje napatlal vazelínu. Mně to fakt vždy pomohlo. Pak i používám elektrikářskou pásku, že ji různě vypodložím mezi jednotlivé plasty, ale tady bych volil tu vazelínu. Už jsem ji dokonce o Octávky taky aplikoval, když mi trochu vrzal boční kryt (po otevření dveří) palubky. Stačilo na ten spoj (zacvakávání) nanést vazelínu a je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neskutečně mě vytáčí zvuk, kterej se objevuje okolo 2200-2400 otáček na každý převodový stupeň. Když bylo auto před pár měsícema v servisu, tak se to neprojevilo, ale já to slyším každý den. Co to může být? Přijde mi, že to jde od spolujezdce, ale v autě se ten zvuk odráží a může to být taky jinak. https://youtu.be/GFLecRBR0IQ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rarach89:

 

Máš přesně ten stejný problém, který jsem měl a řešil i u své O3 já. Naštěstí se mi to podařilo vyřešit - viz moje komentáře výše. Stačí pod, resp nad hadičky palivové nádrže vtěsnat např. starý hadr a tím dojde k vymezení vůle, která dělá rezonance a jde to slyšet právě v tebou uvedeném spektru otáček. V neděli budu u auta, tak Ti sem klidně můžu hodit fotku :-). V ŠA to neřeší, loni jsem to tam měl taky a nic, jsou to ...., lepší si takové věci udělat sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě se to drnčení (začal jsem pozorovat v 6tis) postupně utlumovalo a teď je to téměř neslyšitelný hlubokofrekvenční pazvuk, který slyším jen já. Zkoušel jsem to předvést sousedovi (mechanik), který si sedl na místo spolujezdce (má skoro 100kg) a slyšet to skoro nebylo. ... Že by ty hadice vedly pod spolujezdcem? :-)

Někdo tady dával odkaz ve vlákně na těsnící hmotu, já bych uvítal foto, kde to máš.

Kdysi mi táta říkal (když jsem si půjčoval jeho auto a hlásil mu, co tam oproti minule rezonuje), abych si zesílil rádio a neposlouchal. Ale stejně jako mě, to pravděpodobně se*e i ostatní a yesílené rádio nepomůže (mám spíš pocit, že rádio ten hnus se specifickou frekvencí spíš zesiluje). Fakt bych už chtěl mít klid (mám cca 25tis)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 3. 2020 na 15:06, Prograw napsal:

a) Při studeném motoru to brutálně rezonuje v kabině, okolo 1800 - 2000 ot./min. Děje se tak pouze v záběru, když protočím motor na neutrál, tak nic. Nejlépe jde tento zvuk nasimulovat na 2. rychlostní stupeň, když se silněji sešlápne plynový pedál okolo 1700 ot./min. Jakmile se auto zahřeje na provozní teplotu, vše přestane. Má to určitě souvislost s vibracemi motoru. Prošel jsem všech 36 stran v tomto tématu a zjistil jsem, že to může dělat buď:

  1. Nesprávně usazená přídržná spona na vložce topení (Škoda by o tomto problému měla vědět od roku 2016 a proškolovala personál na montážní lince)
  2. Drnčící palivové potrubí pod autem
  3. Drnčící Amundsen

 

Dobrý den vespolek, zasílám krátký update, jak se zatím potácím se svým problémem. Měl jsem vozidlo v průběhu září v autorizovaném servisu Autocentrum KEI na záruční opravě. Vozidlo tam měli kromě tohoto problému i kvůli bublině, která se mi udělala na tapecírunku na dvěřích. To sem ale nepatří.

Vozidlo projeli a jejich stanovisko je takové, že je stále v záběhu (tou dobou cca 29 tis. Km) a že nic divného neslyší. To, že auto zní, jakoby mělo úplně děravý výfuk je asi jedno. Budiž. Podle toho, co psal @tttt to opravdu vypadá na ty palivové trubky. Pořídím si tedy pár tlumičů na palivové trubky, které posílal @MiSKO83.

 

Tuto zimu je to ještě horší, jak na začátku roku. Začalo to dělat i když protočím motor na neutrál - dříve to bylo pouze za jízdy. Při běžné jízdě je to jako řídit Felicii s prasklým výfukem (vím, o čem mluvím). V mezičase jsem nahrál dvě videa - studené a teplé auto. Rozdíl je jasně patrný:

STUDENÉ - https://www.youtube.com/watch?v=EagYsbIWdAE 

ZAHŘÁTÉ - https://www.youtube.com/watch?v=QOx594FtvY8

Editováno: , autor: Prograw
Úprava odkazů
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové @Prograw , @michal.vrbka a @michal.vrbka

 

Tady máte slíbené fotky. Je zbytečné to řešit nějakým tlumičem apod. stačí jen zeshora dát například starý hadr a tím se vymezí ta vůle, která způsobuje rezonance, které jsou slyšet někde u spolujezdce. Mám to takhle cca 2 týdny a absolutně vyřešeno a drží to tam fest, že není potřeba to nějak utahovat (lepit) apod. Práce na minutu, výsledek stoprocentní a cena = starý hadr :-D

IMG_3711(1).jpg

IMG_3712(1).jpg

IMG_3710(1).jpg

IMG_3713.jpg

  • Líbí se mi 2
  • Díky 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za týden kde auto na geometrii do autorizáku, tak jsem jim hned sepsal seznam závad do mailu a přidal odkazy na videa, je mezí tím i to rezonování a rovnou jsem jim napsal že to budou palivový trubky a že na to existuje konkrétní díl za pár kaček. Jsem na to zvědavej, pak sem dám info jak to dopadlo.

Teď mám zase novinku, vrzání podlahy u řidiče pod levou nohou u opěrky na levou nohu. Hrozně super zvuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Začala zima a me začala vrzat sedačka 2,0 TSI RS sportovní sedačky ještě jsem na to pořádně nekoukal nebyl zatím čas je to na levé straně sedáku jak pustíte ohřev sedačky tak to po chvíli už nedělá četl jsem cele forum tady dost makačka :-)) ale koukám že asi budu první komu se to děje kdyby náhodou někdo už řešil dejte vědět Muže to být vlastnost víte ono -2,5 vše se zdrcne sedačky jsou polokuže a je to někde okolo plastového obložení  sedáku  tam jak si štelujete polohu sedačky boční kožená výstuha  tak ta vrže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...