Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Nějakou dobu už mě pěkně s.re drnčení plastů odkládací schránky u spolujezdce. Dnes jsem se dal do rozdělávání plastů abych tomu přišel na kloub.. vše jsem se poté snažil zaklapnout tak, aby už nic nedrnčelo, ale bohužel. Na "klasické české" silnici při jízdě schánka stále drnčí :(

Pokud se při jízdě rukou zatlačí na schránku, drnčení přestane. Po rozdělání mi ale příjde, že to děla samotná schránka, která je ale z jednoho kusu. Tipl bych to na mechanismus otevírání (nějaké táhlo na 2 zápatky po stranách), ke kterému se ale nedostanu.

Napadá někomu nějaké řešení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kdyz ti neco zdupou, tak jim to hodis na hlavu aby to opravili. Bat se pouzit zaruku, to mi uz prijde trosku prehnane. :) Ja uz jednou nechal autorizovany servis vypustit zcela novy olej, pac tam ty lamy daly jiny nez jsem chtel.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak a je to tu...první problémy s mojí O III. Drnčení plastů (rezonance)...v místě u spolujezdce, přesně nevím odkud to vychází, ale je to pěkná otrava, člověk teď nedělá nic jinýho než poslouchá...nejznatelnější je to to při jízdě z kopce bez plynu. Ve vyšších rychlostech to ustává nebo to už neslysím. Případné rady a typy vítány, hlavně od majitelů se stejným problémem. díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nojo, tak je to nový typ auta a jak říkají sami výrobci, musí se vychytat provozem všechny chybičky. Další už to dělat nebudou ;)  Vždy je lepší počkat tak rok po novém modelu, protože těch much bývá někdy více, ale výrobce na to reaguje a snaží se je na dalších eliminovat.

Jinak na pazvuky jsou náchylnější diesly  a auta provozovaná převážně ve městech. Já mám tedy ještě dvojku FL, najeto 70tis. a nic naštěstí teď nepozoruji...Někdy bývá problém i v kombinaci použitých materiálů, které k sobě doléhají. Nicméně fakt je, že u nového auta (ono i u staršího) tohle naštve.

Lucasse: Tohle podlepování je většinou naprd. Mrskni to do servisu a neřeš to. Ať se snaží oni, však to nestálo pár tisíc....Já to takhle řešil se zadní sedačkou, bylo to tam třikrát, nejdřív měnili horní tlačítko sklápění, cvakalo dál. Podruhé měnili celej sklápěcí mechanismus, cvakalo dál. Potřetí měnili celou sedačku a konečně klid ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám také problémy s drnčením plastů v interiéru. Nehledě na to, když s autem jedu po dlažebních kostkách, to je naprosto tragický. Musím říct, že jsem z auta a jeho zpracování fakt naštvanej. Myslím si, že hlavní problém je v přenášení vibrací od vozovky do interiéru auta. Dnes jsem jel po dálnici z Plzně na Rozvadov - dálnice je na české poměry v dobrém stavu. Když jsem se za jízdy podíval na sedadlo spolujezdce, tak se celá sedačka "třásla". Další zkušenost v obytné zóně, kde bydlím, je na komunikaci zámková dlažba. Při jízdě po ní celé auto drnčí, vibrace jdou do volantu apod. Služební OII fl bez jakýchkoliv problémů. Jsem vážně naštvanej, že jsem takovej debil a koupil jsem si takovou plečku :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V servise jsem byl. Servisní technik se mnou absolvoval projížďku a řekl mi, že je to normální. S tím jsem samozřejmě nesouhlasil... Tak mi nabídl jízdu v předváděcím autě stejné motorizace a situace naprosto stejná, ne-li horší. Opravdu nevím co si o tom myslet. Řešil jsem to už e-maily na Škoda Auto. Odpověď jsem dostal na první dva e-maily, nicméně dále přestali komunikovat úplně a řešení, případně další odpovědi se mi už nedostalo... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus změnit servis, je to o lidech a někdy prostě stačí se obrátit na někoho jiného, kdo zrovna není ve stresu, chce pomoct, má čas a není kokot. Naštětí takoví lidé stále jsou.

 

Jinak tě chápu, lehko se jde pro slova typu "plečka" když má člověk zkušenost s předchozí generací a tohle prostě nezná. Mě zatím drnčí jen sem-tam něco tak tomu nepřikládám úplně váhu, uvidíme jak se to bude vyvíjet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravdě u mojí O II se plasty ozvaly někdy po 70 tis. km, u faceliftu podstatné dřív, u O III mám 15 tis. necelých a nic a to mám Canton a i při pravidelném volume doprava plasty nerezonují.... jen pravé zadní světlo a pravé zpětně zrcátko, ale to není uvnitř slyšet.... jen zvenku, když jsem zkoušel zvuk z vně auta...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V každém autě se sem tam něco ozve, mě vržou silentbloky v zimě na příčných práhách. Prej normální na koncernových vozech, výměna to vyřeší jen na chvíli. V interiéru sem řešil po koupi jen tu zadní sedačku a uvolněný svazek drátů v zadních dveřích, jinak celkem ticho a já jsem echt háklivej. Najeto 77tis km a nijak se to nezhoršuje. Občas v horku se ozve jen kaplička, ale to jen málokdy a není to ani slyšet. Takže za mě O2 FL gut.

Oproti tomu byl Sup1 totálně rozvrzanej kočár, tam praskalo a vrzalo snad všechno a výměny by byly nákladné (třeba držáky palubky, konstrukce sedáku atd)

 

Samozřejmě na to má vliv stav silnic, kdo jezdí Prahu, za chvíli má žebřiňák.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loketka mi začala dnčet také, ale jen vysunutá uplně dopředu a nezatížená. Jakmile ji zašoupnu, je to OK. Z výroby to nedělalo, ale začalo časem, zrovna tak jako vrzání a praskání  madel dveří. Zkoušel jsem reklamaci, ale neuznali ani jedno, že je to prej běžné opotřebení materiálu, jak tam  mám ruku a jak beru za madla....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže já mám to auto necelých 60 hodin, takže opotřebení to asi nebude :-(  Nebo, že by dle ŠA dokonce přirozené opotřebení?

Uvidím co najdu přes vánoce a po novém roce případně vyrazím do salonu.

Editováno: , autor: Flag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Sedlik, Hurikan: panove, tak to uz me vytaci hodne dlouho :D Je to, u me a par dalsich majitelu, prihradka spolujezdce. Cely sem si to tam rozdelal a zkousel jsem vykoumat co to muze delat a podlepit, nekolikrat. Vzdycky to nachvili zabralo ale pak opet.. Pravdepodobne jsou rusivy zvuky v mechanismu otevirani prihradky spolujezdce...  :kol-34: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...