Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Sedlik > Bejt tebou tak ještě s reklamací počkám. Doporučuji ti počkej jeden rok od nákupu auta. Vysvětlím - jak šel rok a měnilo se počasí pokaždý vrzalo něco jinýho. V létě vrzala palubka v zimě vrzalo něco ve dveřích a teď na jaře toho dost ustalo a sem tam něco vrzne na místech který nejsem schopnej ani identifikovat. . Jinak na kočičích kostkách mě chrastí ve výdechu větráků. No abych to shrnul. Smiř se s tím že OIII prostě bude vydávat zvuky . Zatím to tak má snad každej. U mě prvních cca 6000km úplnej klid. Pak to taky začlo. Bohužel to zamrzí u auta za 600-700 tisíc to chápu ,ale je to realita. A reklamace ? Podle mě to bude bez úspěchu. Nemají tam moc co řešit. Jsou to prostě zvuky plastů . i kdyby ti vyměnily celou přístrojovku bude to podle mě dělat za chvíli zase znova ... .ale tak zkusit to můžeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak mně také začlo drnčet někde u spolujezdce na palubce, je to od vibrace motoru při cca. 2 tisíc ot.

Někdy to přestane, tak ještě počkám, zda přestane napořáda jinak servis záruka.

U mého benzinového RSka přesně to samé - při otáčkách 2100 až 2300 rezonance někde od spolujezdce - nemůžu přijít odkud to jde. Jel jsem se známým, který seděl na zadní sedačce a poslouchal, a stejně jsme na nic nepřišli. :kol-60: :kol-60: :kol-60:

Máš již s tím nějakou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se také, při přejezdu nerovností drnčí přihrádka u spolujezdce. Je to slabounké drnčení, ale je slyšet. Když přihrádku otevřu, přestane to. Snad se to časem usadí a přestane to. Bohužel je to riziko nákupu nového modelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove mam O3 RS TDI se sound generatorem od konce prosince, najeto cca 4800km a velice neprijemne mne prekvapily pazvuky s pristrojovky na vice mistech - zatim jsme identifikoval neco u ridicova a stredoveho reproduktoru(mam Canton). Urcite to tam po koupi nebylo. Prvni oktavii jsme kupovali uz v r. 96, od te doby jsme meli dalsi dve (O2 a O2 FL), ale snad nikdy se vrzani neobjevilo a pokud tak urcite ne tak rychle po koupi. Jsem z toho trochu zklamany, pravdepodobne se pokusim reklamovat. Bud mam spatny kus, nebo se tady na foru o tom taktne mlci, protoze si to nechce nikdo priznat?

Sla kvalita interieru dolu?

Je duvodem tvrdy podvozek?

Muze za to vibrator?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě zatím jak jsem psal jen kryt pravého předního elektrického sedadla v místě kde je u neelektrických sedadel kolečko na štelování opěradla.... dále něco rezonuje v rozmezí 1,5 až 2 tis. ot.ve dvěřích řidiče... občas schránka před spolujezdcem - tak jak se tu píše i v příspěvcích od ostatních a občas zadní sedák, nedrží mi i po opravě servisem pravá strana sedáku zacvaknutá do podlahy - sedák vpravo vzadu prostě plachtí a občas vydává pazvuky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně taky něco drnčelo,já to slyšel od spolujezdce, spolujezdec ode mně:-),teď mám najeto něco kolem 20k a momentálně nic nedrnčí.Jinak občas se stane, že drnčí třeba brýle ve schránce nevo něco v kastliku, většinou pomohlo,je jen jinak položit;-)

Lukander:jinak ano, kvalita určitě upadá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houby jinde,jen má brácha prostě štěstí, zatím.S tim poklesem kvality se to dá aplikovat na celý koncern a i jiné značky samozřejmně.Při těch vzrůstajících počtech aut co sjedou denně z linky a při neustálém snižování lidí ve výrobě se ani není co divit;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houby jinde,jen má brácha prostě štěstí, zatím.S tim poklesem kvality se to dá aplikovat na celý koncern a i jiné značky samozřejmně.Při těch vzrůstajících počtech aut co sjedou denně z linky a při neustálém snižování lidí ve výrobě se ani není co divit;-)

Nebudu se přít ale můžu to porovnat přímo a stojím si za svým tvrzení. Golf je kvalitněji udělanej i co se týče materiálů interiéru!!! Stačí si sednou někde na salonu a dýchne na tebe ta kvalita!!! :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem si schválně v Golfu sednout abych věděl, o co jsem přišel, ale že by na mne dýchla kvalita to tedy ne. Vždyť ta řešení v interiéru jsou schodná-plast vedle opěradla vzadu, stejně velký (malý) displej rádia, rozložení plastu na dveřích i přístrojovce. Fakt nemůžu paušálně říct, že je Golf mnohem lepší.

Ale kdybych mohl asi bych si ve stejné ceně vybral Golfa místo OIII. Leč pravidla ve firmě velí - Škoda. Na druhou stranu OIII se mi líbí víc. V Golfu mi vychází za stejné peníze více muziky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aktuálně mám najeto cca 14 tis km. Drnčení plastů začalo kolem 8 tis. km a kolem 11 tis. přestalo, což jsem poznal okamžitě. Bohužel dnes se pazvuky od spolujezdce začaly ozývat znovu, bohužel stále se mi nedaří identifikovat přesně odkud - kastlík, schránka na brýle, dveře....prostě nevím. Je to vždy od 2100 otáček výš (1.6 TDI).Každopádně prosím o radu zda reklamovat či to nemá cenu, protože se mi s tím jezdí opravdu blbě, člověk už nic jinýho nedělá, než poslouchá drnčení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No určitě reklamovat, člověk se nesmí bát, že bude v servisu vypadat jako "blbec"...  je to nové auto, za které jsi dal spousta peněz, tak proč by jsi měl poslouchat nějaké vrzání ap. Pokud vím, určitě nebudeš první ani poslední, kdo tam takto příjde... a řešit to budou, to si piš...nejlépe jim rovnou říct, ať se s tebou pošlou projet nějakého technika ať mu rovnou řekneš které zvuky slyšíš... pokud to uslyší taky máš vyhráno...

 

Do nového auto se člověk má těšit a né se v něm trápit  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto cca 17 tis. s drnčením se potýkám od začátku. Jíž mi vyměnili středové výdechy a na chvíli jsem měl pokoj. Po nějakém čase se drnčení s palubky začalo ozývat znovu. Při jízdě do servisu, při určité teplotě, auto drnčí. Naberu technika a jezdím a jezdím. Nic, ticho. Vzhledem k tomu,že jedu přes 60 km, tak chápou, že si nevymýšlím. Se zákaznickou linkou škody mám také nedobré zkušenosti a tak jsem problémy napsal na stránky facebooku Škody a hned se snažili. Závěr techniků v servise je, že drnčení jde z potrubí rozvodu vzduchu pod přístrojovou deskou, které se při určité teplotě uvolní. Vypadá to, že mají asi pravdu, protože když při drnčení položím ruku na pří. desku, tak drnčení přestane. Mám domluveno, že při servisní prohlídce to budeme řešit. :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak po drnčení výdechů a bočních lišt ve dveřích se mi dnes přidal i ten kastlík co tu píšete. Možná mám smolné auto, ale po 14 tisících mi toho přijde více než dost. Výdechy už v servise podlepovali (údajně špatně přilepeno z fabriky), ale po chvilce to začalo dělat zas. Jak píše memory dost také záleží na teplotě. Jak bylo chvilku větší teplo byl klid...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rogerer: tak mi taky vržou dveře spolujezdce, vrzání jako by od těsnění. Dělá to od novoty a je to čím dál horší...

 

Já bych tipoval jako málo dotažené dveře, prostě se tam jakoby za jízdy klepou.

 

Měl jsem stejné pazvuky na Fokusu a tam vždy stačilo v servisu dotáhnout dveře a (na měsíc) byl klid.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...